Gå til innhold

Er helt desperat :( Noen som kan hjelpe? (Spå ift yrkesvei)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor vil jeg passe inn? Er det en snill sjel der ute som kan hjelpe meg (som kan gjennom klarsynthet/spådom) hjelpe meg litt på vei ift yrkesvalg? Jeg skulle så gjerne betalt en dyktig klarsynt for å hjelpe meg med dette, for jeg har fått veldig god hjelp på den måten før. Jeg har bare ikke penger til å kunne betale for en akkurat no. Så derfor denne desperate forespørselen..

Anonymkode: f94f9...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unnskyld at jeg påpeker det, men skal du virkelig la en kvakksalver sine humbug-uttalelser få bestemme hva du skal bli her i livet og hvilken yrkesvei du skal ta? Seriøst?

Det du trenger, er å sette deg ned og tenke grundig gjennom ting, ikke spørre fremmede på nettet hva de tror. Spør hva folk som kjenner deg tror du vil passe som, foreldrene dine eller bestevenninner f.eks. De vet litt mer om deg så de kan svare bedre enn en "klarsynt" juksemaker.

Anonymkode: f216f...84e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det er bedre du treffer en karriereveileder?

Hva har du av utdanning? Hva liker du å gjøre på?

Anonymkode: 62852...8e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Unnskyld at jeg påpeker det, men skal du virkelig la en kvakksalver sine humbug-uttalelser få bestemme hva du skal bli her i livet og hvilken yrkesvei du skal ta? Seriøst?

Det du trenger, er å sette deg ned og tenke grundig gjennom ting, ikke spørre fremmede på nettet hva de tror. Spør hva folk som kjenner deg tror du vil passe som, foreldrene dine eller bestevenninner f.eks. De vet litt mer om deg så de kan svare bedre enn en "klarsynt" juksemaker.

Anonymkode: f216f...84e

Jeg spurte ikke deg, jeg spurte en klarsynt/spåer :) 

Anonymkode: f94f9...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være like seriøs som en spåmann/kone. For min del så trur jeg du hadde egnet deg godt som potetskreller hos KIMS.

Seriøst..

Anonymkode: 960e2...07a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan være like seriøs som en spåmann/kone. For min del så trur jeg du hadde egnet deg godt som potetskreller hos KIMS.

Seriøst..

Anonymkode: 960e2...07a

Oh så tøff i trynet ;) 

Anonymkode: f94f9...107

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Unnskyld at jeg påpeker det, men skal du virkelig la en kvakksalver sine humbug-uttalelser få bestemme hva du skal bli her i livet og hvilken yrkesvei du skal ta? Seriøst?

Det du trenger, er å sette deg ned og tenke grundig gjennom ting, ikke spørre fremmede på nettet hva de tror. Spør hva folk som kjenner deg tror du vil passe som, foreldrene dine eller bestevenninner f.eks. De vet litt mer om deg så de kan svare bedre enn en "klarsynt" juksemaker.

Anonymkode: f216f...84e

Jeg er "kvakksalver". Det vil si, jeg er en sånn som tar meg betalt for å legge tarotkort. 

Men jeg ville aldri fortalt noen hva de skal velge. Og jeg presiserer alltid at dette er underholding, ikke noe å basere livet ditt på. 

Jeg er enig med deg i at man ikke skal la noen andre velge sin vei. Men ærlig talt, du fremstår som mer bitter en saklig. 

Anonymkode: ec9e7...090

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er "kvakksalver". Det vil si, jeg er en sånn som tar meg betalt for å legge tarotkort. 

Men jeg ville aldri fortalt noen hva de skal velge. Og jeg presiserer alltid at dette er underholding, ikke noe å basere livet ditt på. 

Jeg er enig med deg i at man ikke skal la noen andre velge sin vei. Men ærlig talt, du fremstår som mer bitter en saklig. 

Anonymkode: ec9e7...090

Ja. Folk er fordomsfulle fordi det finnes utrolig mange useriøse aktører der ute som tar seg betalt for det samme som en hvilken som helst kunne fortalt. Jeg vet av erfaring at det finnes folk som faktisk er klarsynte og andre som er utrolig dyktig til å spå utifra tarot kort og andre hjelpemidler. Det er ting i detalj som klarsynte ikke kunne vite på forhånd, som jeg har blitt fortalt kom til å skje og ting som allerede har skjedd etc. At enkelte virkelig kan «se» er det ingen tvil om. Driter i hva andre måtte mene, de har tydeligvis ikke hatt den erfaringen selv ellers hadde pipen fått en annen lyd kan jeg tenke meg. 

Når jeg spørr om råd, slik som her. Så er det ikke slik at det andre spår er «skrevet i Stein» man får en pekepinn. Og det er den pekepinnen jeg trenger. Om jeg spørr en klarsynt, karriererådgiver eller venn. Hva spiller det for rolle for andre? Mange av de svarene som har komt i tråden her er fra folk som alle burde ta seg en bolle. Jeg spurte ikke om deres meninger.

Anonymkode: f94f9...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...