Jump to content
Justlooking

Gunhild Stordalen

Recommended Posts

O.G.
2 timer siden, badesangen skrev:

Litt peiling på penger og det gode liv må hun ha hatt. Hun dro igang 40-årsdagsfest for Petter kort tid etter de ble sammen, med 700 av deres "nærmeste venner". Hun stod for chartring av privatfly og turer, fikk Petter til å leie toppetasjen på et luksushotell på Manhattan i 3 måneder under bryllupsreisen deres. Hvis ikke jeg husker feil. 

En landsens, enkel jente, mest komfortabel med de små, kjente kår, vil jeg altså ikke kalle henne.

Godt poeng.

Fortsetter under...

Justlooking
5 timer siden, badesangen skrev:

Litt peiling på penger og det gode liv må hun ha hatt. Hun dro igang 40-årsdagsfest for Petter kort tid etter de ble sammen, med 700 av deres "nærmeste venner". Hun stod for chartring av privatfly og turer, fikk Petter til å leie toppetasjen på et luksushotell på Manhattan i 3 måneder under bryllupsreisen deres. Hvis ikke jeg husker feil. 

En landsens, enkel jente, mest komfortabel med de små, kjente kår, vil jeg altså ikke kalle henne.

Hun dro i gang 44 årsfeiring for Petter i huset hans når de hadde vært kjærester og samboere i ett år. For de 100 nærmeste. Tre år senere bodde de i luksussuite i tre måneder i new York til 18 tusen i døgnet. Pluss mye overdådig før og etter. En student har ikke råd til dette, men Petter har 😊 

Bryllupsreisen var i Afrika.

En landsens jente har vel ingen betegnet henne som, men hun var en vanlig student som opprinnelig kom fra Kongsberg men som muligens allerede bodde i Oslo.

Edited by Justlooking
Tilføyelse

tranedatter

Pappa lege og civ. ingeniør. Gunhild tog legeutdannelsen 2000-2007, traff Stordalen 2006. I 2010 tok hun doktoravhandling relatert til benskjørhet. Jobbet med både miljø og kvinnehelse under hele tiden. Hun har jobbet hardt får en si! 

2014 ble hun syk.

Norsk wiki: https://no.wikipedia.org/wiki/Gunhild_Stordalen

Svensk wiki: https://sv.wikipedia.org/wiki/Gunhild_Stordalen

Blondie65

Det eneste jeg synes er merkelig - hvis en ser bort fra aldersforskjellen - er at to personer som påstått er veldig glad i hverandre ikke klarer å prioritere tid sammen hvis det er det de virkelig vil. Altså, beklager, den kjøper jeg ikke. Jeg forstår at prosjekt A og B kan gjøre at de befinner seg på hver sin plass på kloden ofte, men med mindre de befinner seg der og gjør ting som ikke er forenelig med ekteskap må det jo være desto deiligere å komme hjem til den de påstått elsker og tilbringe noen timer sammen. Dette skurrer skikkelig.

Men, før eller siden får vi vel vite hvem av dem som ikke er like forelsket som den andre. Det er jo fullt mulig å skrive bok som selger som varmt hvetebr ... eh ... jeg mener selvsagt forvellede poilinser om "Mitt liv med XX".

Edited by Blondie65

Sol Rampelyset

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette 

Sol, admin. 

kvinneguide
4 timer siden, Blondie65 skrev:

Det eneste jeg synes er merkelig - hvis en ser bort fra aldersforskjellen - er at to personer som påstått er veldig glad i hverandre ikke klarer å prioritere tid sammen hvis det er det de virkelig vil. Altså, beklager, den kjøper jeg ikke. Jeg forstår at prosjekt A og B kan gjøre at de befinner seg på hver sin plass på kloden ofte, men med mindre de befinner seg der og gjør ting som ikke er forenelig med ekteskap må det jo være desto deiligere å komme hjem til den de påstått elsker og tilbringe noen timer sammen. Dette skurrer skikkelig.

Men, før eller siden får vi vel vite hvem av dem som ikke er like forelsket som den andre. Det er jo fullt mulig å skrive bok som selger som varmt hvetebr ... eh ... jeg mener selvsagt forvellede poilinser.

Et forhold er avhengig av to som prioriterer hverandre. Her har vi to som prioriterer jobb. Så enkelt kan det hende saken er. 

Annonse

Blondie65
5 timer siden, kvinneguide skrev:

Et forhold er avhengig av to som prioriterer hverandre. Her har vi to som prioriterer jobb. Så enkelt kan det hende saken er. 

Og når man da prioriterer hverandre bort, hva pleier da å skje ...? Det er ytterst sjelden at ikke denne bortprioriteringen medfører at en får øynene opp for andre fisk i havet.