Gå til innhold

Charterfeber 2018


Gjest Hei der

Anbefalte innlegg

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rimelig sikker på at de bare betaler den for syns skyld og egentlig får det dekket, altså. Vi følger litt enkle sjeler gjennom hele charterreisen fra hjemme i stuen via sydentur til de er hjemme igjen, og det skal liksom se ut som om de er på en for dem ganske normal (og for oss ganske komisk) ferie. Når de skal betale i fremmed valuta og snakke med resepsjonistene er det potensial for noen pinlige og komiske situasjoner der også, så da sørger man for at de gjør det selv med kamera på slep fremfor at teamet på slep går inn og fikser det for dem. Ganske trygg på at det til syvende og sist blir dekket. 

Anonymkode: 97b15...d10

Synes det er teit jeg da men..det som er enda teitere er at kamerafolk ikke hjelper dem når de sliter med noe, feks språkproblemer..en gang kan de vel hjelpe dem istedenfor at de bare står og ser på. Liker programmet men jeg må si at jeg synes det er jævlig dårlig gjort å gjøre såååå narr av dem.

Anonymkode: 5c545...dbc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper virkelig ikke at han oppfatter det slik, men om han gjør det blør hjertet mitt for han.

Anonymkode: 041d4...b09

Er det inn nå å se mest mulig større ut? altså trene for å bli stor? og har aldri skjønt vitsen med tights overalt? hva er meningen? 

Anonymkode: 5c545...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det over 20 år siden jeg reiste på charter ferie. Men den gangen betalte vi alt på forhånd. Er det ikke slik lengre? Selv nå når vi reiser bestiller vi stort sett hotell via Hotels.com og betaler som regel hotel på forhånd.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ToveM skrev:

Nå er det over 20 år siden jeg reiste på charter ferie. Men den gangen betalte vi alt på forhånd. Er det ikke slik lengre? Selv nå når vi reiser bestiller vi stort sett hotell via Hotels.com og betaler som regel hotel på forhånd.

 

 

Ja vi å. Når vi skal til syden så betaler vi med en gang og ikke når vi kommer dit.

Anonymkode: 5c545...dbc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

De er vel to menn med en eller annen grad av psykisk utviklingshemming.

Fred-Åge har cerebral parese og har tidligere sittet i rullestol - men det hemmer vel ikke ens intellektuelle evner? Sven-Erik er bare sær. Ingen av de er de skarpeste blyantene i penalet, for å si det mildt, men ikke forveksl alminnelig dumhet med noe så alvorlig og stigmatiserende som psykisk utviklingshemming.

Endret av Brannslangen
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ene bloggeren ser jo ut som Gunilla fra Hollywoodfruer bakfra. Lite sjarmerende damer de der to bloggerne altså, å sykt harry de andre damene (de som reiser flere damer sammen)

Anonymkode: c8a61...58e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Brannslangen skrev:

Fred-Åge har cerebral parese og har tidligere sittet i rullestol - men det hemmer vel ikke ens intellektuelle evner? Sven-Erik er bare sær. Ingen av de er de skarpeste blyantene i penalet, akkurat, men ikke forveksl alminnelig dumhet med noe så alvorlig og stigmatiserende som psykisk utviklingshemming.

Da beklager jeg det. Jeg var muligens forutinntatt. Men synes ikke det er mindre stigmatiserende å kalle noen dum altså. 

Cp kan forøvrig i aller høyste grad påvirke kognitivt. Lærevansker og forsinket utvikling er relativt vanlig. 

Anonymkode: f4c68...993

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun ene bloggeren ser jo ut som Gunilla fra Hollywoodfruer bakfra. Lite sjarmerende damer de der to bloggerne altså, å sykt harry de andre damene (de som reiser flere damer sammen)

Anonymkode: c8a61...58e

Hahaha jaaaa! 😂😂😂

Anonymkode: 70c02...513

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, hun der Instagram-Heidi var da misfornøyd med alt! Ikke hotellet da, det var "bærre lækkert". Hun virker som ei megge.:dry:

Anonymkode: 1c4cc...aa3

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, hun der Instagram-Heidi var da misfornøyd med alt! Ikke hotellet da, det var "bærre lækkert". Hun virker som ei megge.:dry:

Anonymkode: 1c4cc...aa3

Var så fascinert over munnen hennes og øyesminken jeg at jeg ikke kunne se noe annet.   Lurer på hvor mye filler hun har i for å få leppene så stive og utstående.  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han typen til Heidi, Tom?virka sååå mye mer alright enn henne. Håper virkelig ikke hun er så slitsom som hun fremsto første dag. Hun ser vel ut sånn som de som er i 20årene nå vil se ut når de nærmer seg 50....ikke bra. 

Anonymkode: c09f1...459

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes han typen til Heidi, Tom?virka sååå mye mer alright enn henne. Håper virkelig ikke hun er så slitsom som hun fremsto første dag. Hun ser vel ut sånn som de som er i 20årene nå vil se ut når de nærmer seg 50....ikke bra. 

Anonymkode: c09f1...459

Tom virka som en grei type! Men lurer på hvor gammel Heidi er? Vet om 50-60 åringer som ser yngre ut enn henne, og munnen var jo helt skeiv.😳

Anonymkode: 1c4cc...aa3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tom virka som en grei type! Men lurer på hvor gammel Heidi er? Vet om 50-60 åringer som ser yngre ut enn henne, og munnen var jo helt skeiv.😳

Anonymkode: 1c4cc...aa3

Tipper hun er godt over 50.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Peonjenta skrev:

Tipper hun er godt over 50.

Hun er 52

Anonymkode: bf22d...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 18.9.2018 den 11.37, AnonymBruker skrev:

De virket tilbakestående de fleste.. Hvor finner de disse folka, de er da ikke representative for "den jevne nordmann" på tur ?

Anonymkode: 1c4cc...aa3

På samme sted som de fant deltakere til Danskebåten på TV Norge

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes han typen til Heidi, Tom?virka sååå mye mer alright enn henne. Håper virkelig ikke hun er så slitsom som hun fremsto første dag. Hun ser vel ut sånn som de som er i 20årene nå vil se ut når de nærmer seg 50....ikke bra. 

Anonymkode: c09f1...459

Jeg tippet rundt 60, altså omtrent 10 år for mye. Hun hadde sett yngre ut uten de latterlige leppene, teatersminken og det slitte, bleika håret. Noen burde gitt henne en total makeover.

Anonymkode: 8ccd1...764

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som så gårsdagens episode? Jeg ble helt satt ut over hvordan mammaen til hun som tok en bitteliten tatovering snakket til henne på telefon. Det var noe merkelig 🙈

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hyachint31 said:

Jeg ble helt satt ut over hvordan mammaen til hun som tok en bitteliten tatovering snakket til henne på telefon.

Eplet faller ikke langt fra stammen? :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...