Gå til innhold

Charterfeber 2018


Gjest Hei der

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Brannslangen skrev:

Fredrikstad-paret er artig. En lidenskap for løk hører hjemme på Charterfeber. Bare synd de ikke snakker engelsk da det hadde skapt mange morsomme interaksjoner med de lokale. Nå er det jo bare griseflaut.

Disse middelaldrende kjerringene på tur tror jeg kan bli bra. Lo godt da hun ene erklærte "vi betaler ikke en dritt!". De var jo ganske underholdende sist gang i 2013 da de hadde med mann og barn.

Fred-Åge og kakemonsen er jeg spent på. I utgangspunktet litt skuffende for meg da jeg hadde sett fram til at Kristoffer var med, men OK, nå får vi se om denne kakemonsen kan annet enn å spise kake.

Hilde har alltid vært en dose (og vel så det) for mye for meg. Det blir fort brysomt at hun ler lenge og langt av nesten alt. Kan dog se at det oppstår morsomme situasjoner med alle disse strøjobbene hun skal ta for å finansiere et svømmebasseng hjemme (LOL).

Svein... hva mer kan sies om denne kjempen av en mann som ikke er sagt allerede? Han har alt: Uhøytidelig, spenningssøkende, er med på alt, gullkorn på rekke og rad - herregud, han hadde til og med med en bok om Donald Trump :P Håper han selv skriver denen boken sin om 'geniale reisetips', hehe.

Er enig med deg om dine beskrivelser av de andre deltakerne. Jeg er også litt skuffer over at Kristoffer ikke er med. De to kompisene fant alltid på så mange sprell. Vet ikke helt om kakemonsen slår helt ann men vi får se. 

Svein og Hilde er jo selveste charterfeber 😋 Men de kan bli litt vel mye til tider. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

De finner jo folk som ikke er helt som snittet av befolkningen, ellers hadde det ikke blitt det det blir å se på. Syns det er litt trist jeg...for det blir som i Ullared-serien. Enkeltmennesker som kanskje selv ikke helt ser det store bildet av hvordan de blir brukt for å selge et visst produkt til publikum. Hvis ikke det skjer noe, så ser heller ikke folk på det. Forstår heller ikke Svein og Hildes voldsomme engasjement. Uansett hva de driver på med så er det altfor mye gass i fremdriften. Går ut ifra at de får penger for dette, men...er de helt friske og vel bevart lurer jeg på. :klo: 

ADHD tendenser 🤔 Har lyst å grave ut hjernen min ang de to som ikke kan engelsk. Eller hvordan løk blir laget. Gud bedre altså. Blir skremt 🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ledd en eneste gang. Jeg sitter sjokka i soffan og forstår ikke helt hva jeg ser. Er det virkelig mulig?
...og det er det visst. Jeg blir trist av å se dårlig fungerende turister i full blomstring. Stakkars lokalbefolkning
som må håndtere så uhøflige mennesker på daglig basis, hele året. Ja, jeg kan slå av, men dette skal jeg se
helt til siste episode. Det er viktig å vite hva man snakker om når man sier at det programmet er helt elendig. :sukk: 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gretagarbo
6 timer siden, lehangolta skrev:

Noen som vet om de må betale reise og hotell selv? Siden de to eldre måtte det i første episode 

En som var med forrige sesong sa at det eneste positive med å være med på Charterfeber var at de fikk gratis ferie, så jeg trodde jo at alle som deltok fikk turen sponsa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt utrolig at noen kan ha med seg så lite klær og sko på tur som Svein.  Må være deilig å ha så lite, man føler seg sikkert mer fri.   

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hei der skrev:

Aurora: enhjørninger er skjeldene. :murvegg:

Virker som hun tror de er virkelig 

På dagens episode når hun skal ta tatovering 

"Det er bare noen få i hele verden som har sett dem" sa hun, Hun TROR de er virkelige ja. :fnise:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to Paradise-jentene var kanskje litt underholdende allikevel. Spesielt når de mente at likestillingen hadde gått for langt siden kvinner drakk øl. Hardtslående argument der. De virker litt paranoide i tillegg"Folk er så rare her, alle ser på meg" og på baren var minibanken eid av mafiaen. Synes også at det var litt vittig at de synes at det var så fullt på stranda og så var det knapt folk til å være en så stor strand. Ja, også den harry trappa da :)

Kunne forsåvidt ha lært noe fra Svein angående pakking, men tror jeg ville hatt en liten koffert i hvert fall. En bærepose blir kanskje i minste laget.

Har bare sett to episoder hittil.

Anonymkode: a410a...c94

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Aurora og Ann Marielle seriøse? Blir så flau på deres vegne. Spesielt Aurora syns jeg er værst. Hun kommer ikke fra noen velstående familie. Det ser man med en gang. Ingen ordentlig ressursterke mennesker strever så mye. Ekstremt flaut å se på.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Gretagarbo skrev:

Hvor blir det av de middelaldrende damene fra første episode? Hadde gleda meg til Nina og Gry jeg 😅

Beste er jo at de er helt seg selv, nøyaktig som utenom TV. Ja kjenner hele familien deres.

Anonymkode: d6573...203

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gretagarbo
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beste er jo at de er helt seg selv, nøyaktig som utenom TV. Ja kjenner hele familien deres.

Anonymkode: d6573...203

Nydelig! Jeg elsket dem i forrige sesong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Riverflow
17 timer siden, Peonjenta skrev:

"Det er bare noen få i hele verden som har sett dem" sa hun, Hun TROR de er virkelige ja. :fnise:

Hun er så blåst i hue🤪🤪🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høye standarder han spanske kisen som avslo date med Ann-Marielle. Eventuelt så ble det ikke til pga. språkbarrierer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Brannslangen skrev:

Høye standarder han spanske kisen som avslo date med Ann-Marielle. Eventuelt så ble det ikke til pga. språkbarrierer.

Enten så var hun ikke hans type eller så har han dame.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

....eller så får han ganske mange tilbud hele tiden og er litt >>> :Gjesp: av det.                                               :fnise: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Hei der said:

Siste nytt fra bjørge: det Er lavaen i jordens indre som varmer opp jorden ikke sola 

Hahahahahaha! 😲

Anonymkode: 06804...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damene fra Buskerud briljerer. Nå vet jeg hva buttplugg på spansk heter, æsj...

Men hvor blir det av Svein? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...