Gå til innhold

Charterfeber 2018


Gjest Hei der

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for påminnelsen! Elsket dette programmet da det gikk hver sesong i sin tid. Hadde vært artig med et gjensyn med Kristoffer og Fred-Åge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det. :sukk: Burde vært et tilbud at sterkt trengende kunne få leie en tolk når de skal ta utlandet i besittelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg så det. :sukk: Burde vært et tilbud at sterkt trengende kunne få leie en tolk når de skal ta utlandet i besittelse.

De virket tilbakestående de fleste.. Hvor finner de disse folka, de er da ikke representative for "den jevne nordmann" på tur ?

Anonymkode: 1c4cc...aa3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De finner jo folk som ikke er helt som snittet av befolkningen, ellers hadde det ikke blitt det det blir å se på. Syns det er litt trist jeg...for det blir som i Ullared-serien. Enkeltmennesker som kanskje selv ikke helt ser det store bildet av hvordan de blir brukt for å selge et visst produkt til publikum. Hvis ikke det skjer noe, så ser heller ikke folk på det. Forstår heller ikke Svein og Hildes voldsomme engasjement. Uansett hva de driver på med så er det altfor mye gass i fremdriften. Går ut ifra at de får penger for dette, men...er de helt friske og vel bevart lurer jeg på. :klo: 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig pute-tv dette, men jeg likte dette programmet godt da det gikk før. Virker lovende hittil. Mange rare folk :) De to Paradise-jentene var egentlig bare irriterende.

De klipper nok og limer litt for at folk skal virke enda mer rare og bak mål enn det de egentlig er, men de er nok ikke helt normale, nei :)

Anonymkode: a410a...c94

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Gretagarbo skrev:

Ble helt sliten av å se på det eldre paret som stresset med å finne fram til, og ordne med, hotellrommet 😅

Uff ja.. For ikke snakke om russeren som skulle hjelpe.. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

De finner jo folk som ikke er helt som snittet av befolkningen, ellers hadde det ikke blitt det det blir å se på. Syns det er litt trist jeg...for det blir som i Ullared-serien. Enkeltmennesker som kanskje selv ikke helt ser det store bildet av hvordan de blir brukt for å selge et visst produkt til publikum. Hvis ikke det skjer noe, så ser heller ikke folk på det. Forstår heller ikke Svein og Hildes voldsomme engasjement. Uansett hva de driver på med så er det altfor mye gass i fremdriften. Går ut ifra at de får penger for dette, men...er de helt friske og vel bevart lurer jeg på. :klo: 

Var ikke dette siste sesong Charter-Hilde skulle delta i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Hoppetaujenta said:

Burde vært et tilbud at sterkt trengende kunne få leie en tolk når de skal ta utlandet i besittelse.

Da hadde jo dette Fredrikstad-paret funnet hotellrommet og hvordan lyset fungerte med engang... hadde jo ikke blitt noe underholdning da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke radarparet Fred-Åge og Kristoffer, men Fred-Åge og denne, inntil videre, ikke like sjarmerende kakemonsen. Litt synd, hadde sett frem til om engelskferdighetene til Kristoffer hadde bedret seg fra sist. Hans stotrende "norwenglish" var jo på nivå med en tiåring.

Endret av Brannslangen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser frem til eskapadene til disse Paradise-jentene. Nydelige unge damer (for et rekkverk på den ene!) som er passe dømmende og selvsentrerte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

De finner jo folk som ikke er helt som snittet av befolkningen, ellers hadde det ikke blitt det det blir å se på. Syns det er litt trist jeg...for det blir som i Ullared-serien. Enkeltmennesker som kanskje selv ikke helt ser det store bildet av hvordan de blir brukt for å selge et visst produkt til publikum. Hvis ikke det skjer noe, så ser heller ikke folk på det. Forstår heller ikke Svein og Hildes voldsomme engasjement. Uansett hva de driver på med så er det altfor mye gass i fremdriften. Går ut ifra at de får penger for dette, men...er de helt friske og vel bevart lurer jeg på. :klo: 

Det eldre ekteparet betalte ihvertfall hotellet selv 1780 EURO!!   Grisedyrt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Peonjenta skrev:

Det eldre ekteparet betalte ihvertfall hotellet selv 1780 EURO!!   Grisedyrt!

Jeg trodde at deltakerne fikk finansiert hotellet:sjokkbla: Synes også vanvittig synd på hun dama. Hun måtte jo bruke rullestol på flyplassen, og så måtte hun gå vanvittig mye for å finne frem til rommet. I tillegg er hun redd heis og GIKK OPP trappene. Hvis hun leser her: til neste gang, spør om å få rom i 1. eller 2. etasje slik at du ikke sliter deg fullstendig ut:hjerte: Egentlig synes jeg det er litt dårlig gjort av tv3 å ikke hjelpe dem. Jeg syntes ikke det var særlig morsomt, jeg syntes bare synd på dama :(

Anonymkode: 041d4...b09

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde at deltakerne fikk finansiert hotellet:sjokkbla: Synes også vanvittig synd på hun dama. Hun måtte jo bruke rullestol på flyplassen, og så måtte hun gå vanvittig mye for å finne frem til rommet. I tillegg er hun redd heis og GIKK OPP trappene. Hvis hun leser her: til neste gang, spør om å få rom i 1. eller 2. etasje slik at du ikke sliter deg fullstendig ut:hjerte: Egentlig synes jeg det er litt dårlig gjort av tv3 å ikke hjelpe dem. Jeg syntes ikke det var særlig morsomt, jeg syntes bare synd på dama :(

Anonymkode: 041d4...b09

Ikke morsomt i det hele tatt, bare irriterende å se på.  Spesielt at de ikke kunne tall på engelsk engang!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

De virket tilbakestående de fleste.. Hvor finner de disse folka, de er da ikke representative for "den jevne nordmann" på tur ?

Anonymkode: 1c4cc...aa3

Jeg tror også de kutter vekk all normal oppførsel for det blir kjedelig å se på. 

Anonymkode: 3d2ef...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Peonjenta skrev:

Ikke morsomt i det hele tatt, bare irriterende å se på.  Spesielt at de ikke kunne tall på engelsk engang!

Jeg fikk vondt av hun jeg da, pga. helsen hennes. Noen burde kanskje ha med tolk når de reiser... :P

Anonymkode: 041d4...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Meadow skrev:

Aurora og Ann-Marielle er jo bare sure og negative til alt, virkelig ikke morsomme! 

De gjorde jo ikke annet enn å kritisere alt! Hørte den ene hvese:" Crocks"!! da en person med nevnte fottøy gikk forbi.. Det var tydeligvis bånn å iføre seg sånne:fnise: Heller crocks på ferie enn å vakle rundt på skyhøye hæler, mener nå jeg!  Og ellers var det bare gamlinger der, det var jo ikke bra.. 

Anonymkode: 1c4cc...aa3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...