Gå til innhold

Hjemmelaga julegaver, kun som en liten gave...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:


Men har du ærlig talt noensinne sett noen som har brukt dem?

Veldig glad å få hjemmelaga gaver selv altså, bare akkurat slike nettingbag'er tror jeg bare blir liggende i en skuff altså - og da er det jo nokså bortkasta arbeid?

Her jeg bor, så er det opptil flere butikker som selger maskin"hekla" sånne nett - men - jeg har aldri sett ett eneste menneske faktisk bruke dem. Har et selv også, men det blir bare liggende - opplever det som ganske så upraktisk å bære ting i, rett og slett. Det har ingen bunn, så alt blir i hulter i bulter, og det går liksom ikke å pakke varer på noe vis i det. Og med hullene så må en passe på hva en pakker i det også. 

Anonymkode: 0014d...de9

Hekles med bunn. 😊

Anonymkode: 0c969...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville blitt veldig glad for det, og jeg ville brukt det. Har ei stund nå hatt et prosjekt om mindre plastbruk, og har lagt inn ønskeliste til mamma om fruktnett. Jeg strikker littegranne selv, men har null hekleskills. 

Generelt sett så setter jeg stor pris på hjemmelagde gaver, både pga det er mere personlig og pga jeg synes julegavehysteriet har tatt helt av. Det er direkte kvalmende med den store kjøpefesten før jul. 

Duker, ullsokker, luer, pulsvarmere, skjerf, sjal, oppvaskkluter......fineste gavene jeg kan få 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...