Gå til innhold

Julegave til kjæresten


Celli

Anbefalte innlegg

Heisann! 😁
Er nok tidlig ute med å tenke på julegaver allerede, men jeg er vel ikke alene?😅 Jeg sliter med å finne på gave til kjæresten, fordi han ønsker seg ingenting og vet ikke hva han kunne tenkt seg. Vi har bare vært sammen i 5 måneder nå, blir da 8 måneder til jul, så vi har satt et budsjett på rundt 500 kroner. Vil jo helst gi noe litt personlig siden det er kjæresten, men jeg aner virkelig ikke hva jeg kan gi han! Han sier han blir glad for alt han får, og det er det ingen tvil om fra min side, men jeg vil jo gjerne at gaven skal falle i smak og at det blir brukt. 
Alle forslag tas i mot, og jeg håper virkelig at det er noen som kan hjelpe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva liker han da? Interesser ?

Anonymkode: e0cd1...acc

Han liker musikk, alt av kjøretøy egentlig og er ganske handy, liker noe gaming (holder på med det sjeldent, men han trives godt med det når han først spiller da), reise er noe han er glad i både utland og koselige roadtrips. Han er også veldig fan av tatoveringer. 

Endret av Celli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Diamant20 skrev:

Stor julestrømpe med godteri?

Vel, han er jo glad i godteri! Men vi skal gi hverandre en strømpe på lillejulaften. Så blir litt kjedelig å gi i gave også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på det samme! Er så vanskelig å finne en perfekt gave til kjæresten når han ikke har noen konkrete ønsker🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Trude.lutt skrev:

Konsert billetter?

Har vært på tanken faktisk, men så er det lite konserter for tiden som vi begge kan like.. Åhhh! Det her er så vanskelig😫🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med det samme selv😂😂 Å kjøpe gaver til gutter generelt er vanskelig. Hm... kanskje en fin klokke til å ha rundt armen? 

Anonymkode: 41018...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Apekatten skrev:

Jeg lurer på det samme! Er så vanskelig å finne en perfekt gave til kjæresten når han ikke har noen konkrete ønsker🙄

Ja, er virkelig vanskelig! Og jeg vil jo gi han noe som han bruker og blir kjempe glad for, ikke noe som han blir glad for der og da også slenge det i skuffen etterpå😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sliter med det samme selv😂😂 Å kjøpe gaver til gutter generelt er vanskelig. Hm... kanskje en fin klokke til å ha rundt armen? 

Anonymkode: 41018...a6d

Det er super vanskelig! 

Klokke er noe jeg tenkte på helt til han nevnte på en dag at han ikke taklet å ha på klokker eller noe smykker i det hele tatt. For en klokke hadde vært en super gave egentlig!😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Celli skrev:

Har vært på tanken faktisk, men så er det lite konserter for tiden som vi begge kan like.. Åhhh! Det her er så vanskelig😫🤣

Mitt motto, spises, drikkes eller oppleves! 

Evt et kupong hefte med kino billetter? Da må dere på date!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Celli skrev:

Vel, han er jo glad i godteri! Men vi skal gi hverandre en strømpe på lillejulaften. Så blir litt kjedelig å gi i gave også

Dere har vært sammen 5 måneder og gir hverandre godtestrømper lillejulaften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Kritt skrev:

Dere har vært sammen 5 måneder og gir hverandre godtestrømper lillejulaften?

Hva er galt med det? Jeg synes det hørtes koselig ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en slik en? Samboeren min ble veldig glad for å få slike og kjøpte enda fler selv:fnise: Hvis du skal ha fler enn en, så koster de over 500,- (en koster 299,-). Men det finnes andre typer som er billigere. 

Screenshot_20180810-083057_Samsung Internet.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Trude.lutt skrev:

Mitt motto, spises, drikkes eller oppleves! 

Evt et kupong hefte med kino billetter? Da må dere på date!

Ja det kan jeg sjekke opp!☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kritt skrev:

Dere har vært sammen 5 måneder og gir hverandre godtestrømper lillejulaften?

Er bare en liten greie vi skal, ikke noe big deal

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Brimi skrev:

Hva med en slik en? Samboeren min ble veldig glad for å få slike og kjøpte enda fler selv:fnise: Hvis du skal ha fler enn en, så koster de over 500,- (en koster 299,-). Men det finnes andre typer som er billigere. 

Screenshot_20180810-083057_Samsung Internet.jpg

Jøss! Den så kjekk ut - hva er det egentlig? Haha! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...