Gå til innhold

Skummel opplevelse i natt med en stol


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I natt våknet jeg på rommet mitt av en stol som skrapet mot gulvet. Dette skjedde så mange ganger at jeg til slutt ble redd. Så bestemte jeg meg for å stille et spørsmål, og ba om at dersom svaret var ja skulle han lage mye bråk med stolen. Etter jeg stilte spørsmålet gikk det et sekund hørte jeg at det ble helt rabalder. Stolen skrapte masse mot gulvet. Jeg ble veldig redd og sov ikke så mye mer i natt, jeg hørte skrape lyder i hele natt og hørte det også nå nettopp. Hva er dette? Jeg tror egentlig ikke på spøkelser, men nå begynner jeg å bli redd!

Anonymkode: 3ecbd...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.9.2018 den 11.22, AnonymBruker skrev:

I natt våknet jeg på rommet mitt av en stol som skrapet mot gulvet. Dette skjedde så mange ganger at jeg til slutt ble redd. Så bestemte jeg meg for å stille et spørsmål, og ba om at dersom svaret var ja skulle han lage mye bråk med stolen. Etter jeg stilte spørsmålet gikk det et sekund hørte jeg at det ble helt rabalder. Stolen skrapte masse mot gulvet. Jeg ble veldig redd og sov ikke så mye mer i natt, jeg hørte skrape lyder i hele natt og hørte det også nå nettopp. Hva er dette? Jeg tror egentlig ikke på spøkelser, men nå begynner jeg å bli redd!

Anonymkode: 3ecbd...4bd

Moro hvordan spøkelser liksom alltid ønsker å kommunisere noe, og så greier de aldri å opplyse hvem de er eller f.eks skrive en beskjed på en lapp. Men herje rundt med møbler er aldri noe problem:)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Faen, nå ble jeg redd. Slikt på du poste på morgenen så man har en fair sjanse til å glemme det..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2018 den 11.22, AnonymBruker skrev:
 

I natt våknet jeg på rommet mitt av en stol som skrapet mot gulvet. Dette skjedde så mange ganger at jeg til slutt ble redd. Så bestemte jeg meg for å stille et spørsmål, og ba om at dersom svaret var ja skulle han lage mye bråk med stolen. Etter jeg stilte spørsmålet gikk det et sekund hørte jeg at det ble helt rabalder. Stolen skrapte masse mot gulvet. Jeg ble veldig redd og sov ikke så mye mer i natt, jeg hørte skrape lyder i hele natt og hørte det også nå nettopp. Hva er dette? Jeg tror egentlig ikke på spøkelser, men nå begynner jeg å bli redd!

Anonymkode: 3ecbd...4bd

Hallusinasjoner? Så du/ser du at stolen beveger seg?

Anonymkode: bbd95...71b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2018 den 11.22, AnonymBruker skrev:
 

I natt våknet jeg på rommet mitt av en stol som skrapet mot gulvet. Dette skjedde så mange ganger at jeg til slutt ble redd. Så bestemte jeg meg for å stille et spørsmål, og ba om at dersom svaret var ja skulle han lage mye bråk med stolen. Etter jeg stilte spørsmålet gikk det et sekund hørte jeg at det ble helt rabalder. Stolen skrapte masse mot gulvet. Jeg ble veldig redd og sov ikke så mye mer i natt, jeg hørte skrape lyder i hele natt og hørte det også nå nettopp. Hva er dette? Jeg tror egentlig ikke på spøkelser, men nå begynner jeg å bli redd!

Anonymkode: 3ecbd...4bd

Hva slags spørsmål stilte du??

Det var nok 'poltergeist' du opplevde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kom du på å stille spørsmål til en stol, og gå til legen din for å høre hva han har å si til dette?

Jeg har vanskelig for å tro på dette altså. Du må jo ta video og legge ut her med lyd? Ikke at det lenger er bevis nok men. Du kan jo snakke sant, og da håper jeg ikke alle stolene i huset begynner. Sikreste er å la være å stille spørsmål. 

Anonymkode: 3c978...b83

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta frem mobilen og film da såklart så blir du millionær for å ha funnet sannheten om det overnatuelige. Hvis det bare skjedde en gang og aldri mer, var du kanskje i halvsøvne og "hørte syner". Neste gang det skjer så ta fram mobilen og film. 

Anonymkode: 51bf7...31e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si høyt:

La ila

illal  La

Muhammadur

Rasoool

Allah

Det kommer til å bli borte med en gang lover deg. 

Anonymkode: 6c9e3...9a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/22/2018 at 9:09 PM, Påkrevd said:
 

Moro hvordan spøkelser liksom alltid ønsker å kommunisere noe, og så greier de aldri å opplyse hvem de er eller f.eks skrive en beskjed på en lapp. Men herje rundt med møbler er aldri noe problem:)

Livet oppsummert. :) Hvorfor skulle døden være så annerledes?

Endret av xfs367
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest logiske svaret er ofte det rette.

Kanskje du anspenner deg om kveldene og har angst, som gir en type øresus som minner om knirking. Ved å be om et signal spenner du deg mer og knirkingen blir verre. Om du er mye stresset er det også større sjanse for å få hyppige søvnparalyser. Jeg fikk det alltid i eksamenstider, mye skummelt, men jeg er så vant med paralyser at jeg ikke tenker over det når det er over.

Les om søvnparalyse, det oppleves høyst reelt til du endelig våkner fra den.

Anonymkode: 8e73f...33e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...