Gå til innhold

Er det dårlig gjort å ikke ta mer kontakt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en mann via venner for ca 2 mnd siden. Ingen av oss var egentlig på jakt etter noen. Men det var klaff fra første stund. Har pratet hver dag siden og møttes noen få ganger . Har det egentlig helt topp sammen med han. Denne helgen møtes vi igjen, og vi hadde sex for første gang. Men etter vi reiste fra hver andre , (Bor på hver vår kant av landet)så har jeg lyst til å avslutte det hele før det blir for mange følelser i bildet. Jeg kjenner jeg allerede nok har falt litt for han, og det gjør vondt å tenke på at vi ikke skal møtes igjen. MEN jeg orker bare ikke noe avstandsforhold. Så jeg vurderer å bare enten ikke ta kontakt med han igjen, og bare svare kort og høflig når han tar kontakt. Eller gi han en kort beskjed om at jeg ikke er interessert. Er det dårlig gjort når jeg oppriktig egentlig liker fyren og det er gjensidig? 

Anonymkode: 279e6...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ok å ikke ta kontakt igjen og la det dø ut,  men det beste er jo å gi han en kort forklaring om han prøver å oppnå kontakt med deg om at du syntes det var hyggelig men vil ikke involvere deg mere eller holde kontakten siden avstandsforhold ikke er noe for deg.

Anonymkode: 9beca...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær ærlig og si det som det er. Du vil selv nødig kjenne på hvordan det var for ham å oppleve den kulden han kommer til å oppleve dersom du kaldt bare avviser ham uten at han forstår noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sagt det som det er. Utrolig vanskelig , men glad jeg gjorde det. Tusen takk for svar :) 

 

Anonymkode: 279e6...248

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva sa han? :) 

Anonymkode: 14c42...13c

Han ble trist og ønsker egentlig ikke at vi skal bryte kontakten. Pga vi har klaffet så bra, og har det kjempe fint når vi er sammen. Jeg ser poenget hans, men for meg er avstanden for stor dessverre. 

Anonymkode: 279e6...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...