Gå til innhold

Menn som mister interesse etter sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er du fortsatt ikke bra nok. Ellers så hadde de fjernet deg fra markedet ganske kjapt----- MÅ DU SLUTTE :kaklehone:

Anonymkode: a429c...90c

La INGEN fortelle deg at du ikke er god nok, INGEN. Du har VERDI.

Anonymkode: 5a6ac...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er du fortsatt ikke bra nok. Ellers så hadde de fjernet deg fra markedet ganske kjapt----- MÅ DU SLUTTE :kaklehone:

Anonymkode: a429c...90c

La INGEN fortelle deg at du ikke er god nok, INGEN. Du har VERDI.

Anonymkode: 5a6ac...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

La INGEN fortelle deg at du ikke er god nok, INGEN. Du har VERDI.

Anonymkode: 5a6ac...034

Det er en årsak til at den der hang seg opp. 

dere som sliter: LES, kunnskap er MAKT, mennesker er enkle på mange områder, driv med selvutvikling, vær helt uavhengig av andre.

Anonymkode: 5a6ac...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ihvertfall ikke høre på de som skriver at du ikke er bra nok! 

En annen ting er at det skal veldig mye til at man ikke er god nok i senga for en unggutt som nesten ikke vet hva han gjør selv. Det er mye vanskeligere for de å tilfredstille oss enn omvendt. Det er også mye enklere for oss å få tak i sex, gutter i den alderen må gjerne jobbe mye hardere for det og må jo da gjennom flere dater for å kanskje få det. Så sannsynligheten er større for at jentene da er de med mest erfaring i den alderen du er i. Hvis man ikke møter gutter som har vært i forhold da og blitt mer erfaren. Man har jo noen kjekkaser som lettere får seg noe en den jevne mann/gutt i gata også. 

Anonymkode: 6e477...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2018 den 7.49, AnonymBruker skrev:

Jeg er egentlig ute etter noe seriøst men det har jo hendt at jeg har mistet interessen etter sex. 

En mangelfull personlig hygiene har vært grunnen to av gangene, hvorfor vasker ikke noen av damene seg nedentil ordentlig når sex ligger i luften? Dette er pene damer i slutten av 20, begynnelsen av 30 årene.. 

En annen gang fant vi vel begge ut at sexen var god mellom oss, men vi hadde ikke så mye annet å prate om..

Anonymkode: 92989...9b5

Jeg føler bare at uansett hvor mye jeg vasker meg, så lukter det litt uansett 😌 var det lukten du syns var ille?

Anonymkode: 17a76...0c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.9.2018 den 10.48, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg er mann og kjenner meg igjen i dette. Jeg vet ikke hvorfor det er slik, men jeg blir aldri forelsket i en kvinne hvis jeg har sex med henne for tidlig. Jeg trenger rett og slett flere uker, kanskje mer, for å dagdrømme om henne og bygge opp en forelskelse før jeg har sex med henne. Det slår aldri feil.

Anonymkode: ef026...00b

Forstår deg godt, jeg som jente liker også at det bygges opp litt før man har sex! Men da pleier du ikke å legge opp til det tidlig, sant? 

Anonymkode: 17a76...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2018 den 17.36, Minesveiper skrev:

Er enig med Katten.

Dette med å holde igjen med sexen er ikke noe annet enn et forsøk på å ta kontroll. Man er redd for å bli dumpet og såret, så derfor vil man sikre at mannen er forelsket før man har sex. Eventuelt så har man en forestilling om at menn tenker høyere om kvinner som er kostbare. Leser man hva folk skriver her inne, så ser man at folk skriver at de hadde sex på første date, at man begynte å date etter en fuktig natt på byn, at man ventet en stund med å ha sex før man ble sammen osv. Man ser på en måte at tidlig eller sen sex egentlig ikke har noe å si. Selvfølgelig, har man lyst til å bli sammen med menn med dobbeltmoral, burde man holde igjen når det kommer til å ha sex tidlig for å tekkes dem. 

Jeg mener også at spesielt menn med valgmuligheter nok ikke kommer til å gå med på et langt ventespill hvor damen gjør seg kostbar. Jeg opplever at dette egentlig aldri blir et "problem" eller et tema med kvinner med en god totalpakke, og jeg tenker at det er fordi de ikke er vant med å bli dumpet etter sex. Derfor har de heller ikke den forestillingen om at de absolutt må holde igjen. Når man da som mann møter en kvinne som skal holde igjen tenker man at hun enten trenger tid for å bli trygg og for å finne ut at hun liker deg, eller så tenker man at hun har dårlige erfaringer når det kommer til at menn stikker etter sex.

Men det er jo ikke nødvendigvis at damen spiller kostbar "bare for å gjøre det". Sånn som jeg trenger god tid og liker ikke å hoppe til sengs med en mann jeg knapt kjenner. Jeg liker å bruke litt tid med han først, lære han å kjenne og bare nyte spenningen som bygger seg opp etterhvert som man blir kjent

Anonymkode: 17a76...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2018 den 8.56, AnonymBruker skrev:

Du er jo rimelig ung og de guttene du møter er også unge. De fleste av de er jo ikke klare for forhold enda og Tinder i så måte er nok ingen god måte å skaffe seg kjæreste på. Jeg vil tro at disse guttene ikke reagerer på at du er uerfaren, det er ikke sikkert de har så mye erfaring de heller, men at de kanskje kamuflerer det mer. 

Må du få deg kjæreste nå da? Kan du ikke heller bruke datingen til å få deg litt mer erfaring og øve på å ikke være så sjenert. Du virker som en flott jente og det er garantert ikke noe galt med deg! Du har bare møtt feil gutter og de er unge attpåtil. De er nok ikke ute etter forhold. 

Du har virkelig ingen hast, hvis du heller ser på dette på en annen måte enn at du leter etter kjæreste. For all del vent litt lenger med sex hvis du har det bare for å tekkes fyren du dater. Ha sex fordi DU har lyst. Har du lyst har du lov og ikke tenkt på at det nødvendigvis blir noe mer. Ta litt mer styring rett og slett. Min oppfordring er at du senker skuldrene og koser deg mer, ikke vær så tidlig ute å tenk dette er en kjærestekandidat. Vær heller litt mer leken enn så seriøs. 

Anonymkode: 6e477...e58

Jeg har ikke møtt de via tinder (kun en). Alle har vært rimelige erfarne virker det som, så tror nok de har lagt merke til min usikkerhet og manglende initiativ (fordi jeg er sjenert).
Og ja, jeg vil veldig gjerne ha kjæreste. Har aldri hatt det før, så føler det er på tide, og at jeg faktisk har tid til det nå.. 
Takk for dine gode råd, de skal følges💖

Anonymkode: 17a76...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16. september 2018 den 19.44, AnonymBruker skrev:

Dette er et problem jeg begynner å bli ganske lei av...

Jeg er ganske ettertraktet hos det motsatte kjønn, noe jeg ikke har noe i mot. Jeg er ei beskjeden og snill jente som alltid er hyggelig mot andre. Hver gang en fyr viser interesse for meg, og jeg faktisk liker han tilbake, kan vi godt dra på 3-4 dates og det er hyggelig. Men med en gang vi har hatt sex, dabber kontakten av fra deres side. Jeg blir like såret for hver gang, fordi jeg er en ganske innelukket person, og føler at når jeg faktisk har sex med en mann så har jeg åpnet meg og er sårbar. Jeg får fort følelser for de jeg har sex med, men virker som det motsatte skjer med dem. Jeg har aldri hatt kjæreste før, men vil gjerne ha det, men nå begynner jeg å bli redd for å date andre, for dette skjer HELE tiden - og jeg blir helt knust

Anonymkode: 17a76...0c1

 

På 16. september 2018 den 20.11, AnonymBruker skrev:

Men det er alltid mannen som tar initiativet til sex, hvordan skal jeg da avvise på en høflig måte uten at han blir lei seg og ikke mister interessen etter det? For det virker som uansett hvor lenge jeg venter med å ha sex, så skjer det samme. Kunne sikkert ventet et år, og han hadde garantert kuttet kontakten 

Anonymkode: 17a76...0c1

Hei ts. For det første opplever jeg deg ikke som en innelukket person når du klarr å ha sex så kjapt med en mann som du skriver at du gjør ( du skriver at du har opplevd dette mange ganger ). En innelukket og følsom person vil oftest bruke mye lenger tid på å gå til det skrittet.

For det andre, viser du i det jeg har uthevet at du mangler personlige grenser når du sier du er redd for å skuffe en manns forventinger til deg. Jeg tenker her at du må jobbe med egne grenser og selvbildet ditt. Du skal ALDRI være intim med en mann fordi du er redd for å avvise han! Du må lære deg til å følge DINE grenser og hva som føles rett for deg! Det er heller ikke attraktivt med damer som hopper, bare en mann sier hopp... De fleste liker faktisk motstand, ikke at du er der alltid på mannes premisser. 

Og VENT med sex. Blir bedre kjent først. 

Hilsen hunkjønn

Anonymkode: 0b4dd...f9e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Hei ts. For det første opplever jeg deg ikke som en innelukket person når du klarr å ha sex så kjapt med en mann som du skriver at du gjør ( du skriver at du har opplevd dette mange ganger ). En innelukket og følsom person vil oftest bruke mye lenger tid på å gå til det skrittet.

For det andre, viser du i det jeg har uthevet at du mangler personlige grenser når du sier du er redd for å skuffe en manns forventinger til deg. Jeg tenker her at du må jobbe med egne grenser og selvbildet ditt. Du skal ALDRI være intim med en mann fordi du er redd for å avvise han! Du må lære deg til å følge DINE grenser og hva som føles rett for deg! Det er heller ikke attraktivt med damer som hopper, bare en mann sier hopp... De fleste liker faktisk motstand, ikke at du er der alltid på mannes premisser. 

Og VENT med sex. Blir bedre kjent først. 

Hilsen hunkjønn

Anonymkode: 0b4dd...f9e

En innelukket og følsom person kan da føle for å ha sex med noen både kjapt og sent? Rar konklusjon. Folk er forskjellige. Jeg er ganske sjenert og innelukket selv, men driter egentlig i når sexen skjer så lenge det føles bra.  

Anonymkode: 071ef...291

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er du under sex da ? Er du aktivt med på det og gir tilbake? Eller er du en som bare tar imot? 

Anonymkode: 064c8...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får slutte å gå etter de mennene som kun er ute etter sex da. Jeg leter aktivt etter forhold, men Tinder fungerer dårlig siden jeg ikke er alle jenters drømmemann utseendemessig, så derfor blir jeg ikke valgt :P

Anonymkode: e08dc...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Hei ts. For det første opplever jeg deg ikke som en innelukket person når du klarr å ha sex så kjapt med en mann som du skriver at du gjør ( du skriver at du har opplevd dette mange ganger ). En innelukket og følsom person vil oftest bruke mye lenger tid på å gå til det skrittet.

For det andre, viser du i det jeg har uthevet at du mangler personlige grenser når du sier du er redd for å skuffe en manns forventinger til deg. Jeg tenker her at du må jobbe med egne grenser og selvbildet ditt. Du skal ALDRI være intim med en mann fordi du er redd for å avvise han! Du må lære deg til å følge DINE grenser og hva som føles rett for deg! Det er heller ikke attraktivt med damer som hopper, bare en mann sier hopp... De fleste liker faktisk motstand, ikke at du er der alltid på mannes premisser. 

Og VENT med sex. Blir bedre kjent først. 

Hilsen hunkjønn

Anonymkode: 0b4dd...f9e

Hadde det vært opp til meg, så hadde vi ikke hatt sex så tidlig (nettopp fordi jeg er sjenert og ikke tør å ta det steget). Men siden de alltid gjør det, så er jo jeg med på det, med mindre det er helt uaktuelt for meg.
Jeg tror problemet mitt ligger i at jeg ikke helt vet hva jeg selv vil, fordi jeg bruker lang tid på å bygge relasjoner med folk. Men når de da legger opp til sex, så er jeg jo med på det. Så ja, jeg må absolutt bli flinkere til å sette mine egne grenser!

Anonymkode: 17a76...0c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er du under sex da ? Er du aktivt med på det og gir tilbake? Eller er du en som bare tar imot? 

Anonymkode: 064c8...895

Jeg tar bare imot, sliter skikkelig med å tørre å ta initiativ! Vil så gjerne gjøre noe, men vet ikke ikke helt hvordan.. Føler meg helt håpløs

Anonymkode: 17a76...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2018 den 12.00, _popcorn_ skrev:

Det er ikke mye mer ubegripelig enn at mange damer også ligger med menn dem ikke er interessert i. 
Vi har alle ulike seksuelle drifter. Jeg er kvinne og har mange ganger hatt sex med noen jeg ikke er interessert i noe mer med. Det kalles å ha sexlyst og behov for tilfredsstillelse. Men det er tabu at kvinner også har sexlyst selv om dem ikke er i forhold/dater noen, derav snakkes det lite om at kvinner også har sex kun fordi dem har lyst på sex. 
Menn snakker også mer åpenlyst om det å tilfredsstille seg selv, mens vi kvinner skal ligge med hendene over dyna... 

Jeg er en kvinne som også har seksuelle drifter , men er likevel ikke en kvinne som deg som uten følelser ønsker å ligge rundt for ørken løs sex tilfredstillelse...det er ikke verdt risikoen og kommer aldri til å skje fordi det er ganske skadelig for kropp og sjel. For det første så ønsker jeg ikke å få påført kjønnssykdommer. Og for det andre så har jeg ingen ønsker om å bli brukt og forkastet etter sex fordi det sårer mitt sinn og mine følelser noe voldsomt og fordi det påvirker mitt syn og egenverdi på meg selv.  jeg er heller ikke en bruk og kast kvinne ! Jeg er en kvinne med selvrespekt for meg selv og for min egen kropp. Derfor er dine innspill om promiskuøs sex veldig dårlige "løsninger" for oss som ikke ønsker å ligge rundt og ha tomme, innholdsløs og kjærlighetsløs sex. 

Anonymkode: 1b77c...724

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 18.9.2018 den 7.49, AnonymBruker skrev:

Jeg er egentlig ute etter noe seriøst men det har jo hendt at jeg har mistet interessen etter sex. 

En mangelfull personlig hygiene har vært grunnen to av gangene, hvorfor vasker ikke noen av damene seg nedentil ordentlig når sex ligger i luften? Dette er pene damer i slutten av 20, begynnelsen av 30 årene.. 

En annen gang fant vi vel begge ut at sexen var god mellom oss, men vi hadde ikke så mye annet å prate om..

Anonymkode: 92989...9b5

Kvinner skal normalt ikke lukte vondt nedentil. Kvinner pleier som regel å være renslige så kan hende de du var sammen med hadde en under livs infeksjon. Ellers er kjemi og vennskap det aller viktigste i et forhold.

Anonymkode: 1b77c...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2018 den 20.42, AnonymBruker skrev:

Disse rådene om å si at du er "ute etter fast forhold" er ikke verdt mye. For det første er det ikke slik at mennene du møter bare er ute etter sex - hvor enn vondt det er å høre, så er de bare ute etter sex med deg. Det betyr ikke at det er noe galt med deg, bare at du ikke er en match personlighetsmessig med disse mennene. Og du klarer ikke helt å lese av kjemien mellom dere. Det som for deg er "god kjemi", er antakeligvis bare en helt ok kjemi, ispedd litt tiltrekning. Dvs. ikke noe ekstraordinært. 

Jeg hører kvinner si at noen menn "bare er ute etter sex" som om verden er inndelt i menn som går etter sex og menn som går etter forhold. Slik er det som regel ikke. Jeg vil heller si at 10% av menn er aktivt kun ute etter sex, mens 90% av menn sier ikke nei takk til sex, men kan falle for den rette dama. Mennene som har dumpet deg kommer antakeligvis til å gå inn i et forhold på et tidspunkt. Jo mer attraktive de er, jo høyere er standarden for en dame de vil ha et forhold med. Dersom disse mennene kan dumpe deg etter sex, så er ikke du den eneste de har draget på. Sannsynligvis faller du for menn som en god del andre damer også liker.

Men du er 22, og du har god tid på å utvikle deg og med årene vil du bli mer selvsikker og ha mer personlighet å by på. Mitt førsteinntrykk av innlegget ditt er at du rett og slett kan være litt kjedelig.

 

Anonymkode: 083f4...a1a

Wow, for et kynisk og usant menneske du er! Det der stemmer absolutt ikke ! De fleste er ute etter bare sex og vi lever i en tid der relasjoner er vanskelig og de gode er sjeldent. Det finnes ikke noen rett person for deg eller meg ! Det handler om å skape god dynamikk, respekt, fellesskap og ha det bra sammen og ta vare på hverandre, skape spenning osv. Du kan ikke si at du er med feil person, det er vel mer da at du selv trenger å jobbe med noe inne i deg selv, usikkehet som både du tydeligvis og disse mennene har... har lært gjennom livet at de som setter høye standarder og eller er kresen og forelsker seg sjeldent, har en stor usikkerhet i seg selv og personlige mangler. Også dette med hvordan man formidler seg selv og kommuniserer, har også mye å si hvordan en annen oppfatter deg osv. Skal innrømme at jeg blir skremt når jeg hører om ekteskap osv, fordi det forbinder jeg med en misfornøyd og ulykkelig person som er fanget og klager konstant på sin partner. Har heller mer med at man selv burde endre synet litt og at gresset absolutt ikke er grønnere på den andre siden. Man finner ikke noen bedre bare fordi man dumpet eksen eller daten osv. Bare på film funker det sånn... man vil heller angre og spole tilbake. Det er noen mennesker som har skjønt det, de på tross av all utroskapen og drittslengingen osv, er fortsatt glad i partneren sin og har evnet å gjøre seg mer sårbar og knekke koden til dype relasjoner.

Anonymkode: 3c2fd...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts: aldri aldri tro at det er noe galt med deg, og det er heller ikke det at du ikke er den rette. Det handler om at dere traff hverandre på feil tid eller han ikke evnet å skape en trygg og dyp relasjon til deg akkurat nå, men du evnet det. Noen ganger kommuniserer vi bare ikke synkront. Det er ikke at han har så høye standarder osv, fordi menn forelsker seg i stygge damer og de som har en upassende personlighet. 

Det med at de mister interessen etter sex, kan være flere grunner, som at han er impulsiv og synes du er veldig pen osv og ikke klarer å styre seg, han har et behov som alle andre å ville inngå en dyp relasjon eller nærhet med deg, men evner det ikke fullt ut og helt. Mange er redde for å bli såret igjen osv, kjenner til den selv. Opplevde dette med en mann som var redd for å binde seg pga å bli såret osv. Du har sikkert en morsom personlighet som mange menn ville sikkert levd med osv. Vet om kule damer som er single og de som er kronisk misfornøyde osv har en bra mann. Så er mye tilfeldig og tidsbegrunnet. Ikke om den rette personligheten.

Anonymkode: 3c2fd...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er singel så lever jeg ikke i sølibat frem til drømmedama dukker opp. Jeg flørter gjerne med jenter jeg liker, men ikke nødvendigvis er helt kjærestemateriale. Noen viser seg å likevel være kjærestemateriale, mange ikke. Å kaste bort månedsvis på å spille hard-to-get skjønner jeg ikke helt poenget med.

Anonymkode: a9860...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...