Jump to content
AnonymBruker

Menn som mister interesse etter sex

Recommended Posts

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men da får de jo ikke sex fra de fleste av damene. Derfor juger dem. Nå skyter jeg fra hofta, men hvor pen er du på skala fra 1 til 10? Jeg har ikke draget fordi jeg er direkte stygg. Har også vært borti menn som "nedverdiget" seg selv til å ha sex med meg, men som kuttet meg ut etterpå, og ble sammen med en mye penere dame. Til og med min egen mann, som ikke er noe fruktfat selv, avviser meg seksuelt. Så jeg må nok leve i sølibat eller som singel. For de mennene som jeg har sjanse på er alt for gamle/har dårlig hygiene eller frastøtende utseende. 

Anonymkode: 2e927...8c1

Spørs om jeg har på sminke eller ikke 😂 Men vil si jeg ligger på mellom 7-9, spørs hvem som ser.
Så utrolig dårlig gjort! Liker ikke at utseendet skal ha så mye å si at man går så langt og oppfører seg dårlig mot andre. Hev deg over det, du er fin nok som du er!

Anonymkode: 17a76...0c1

Fortsetter under...

Guest HankySpanky
On 9/16/2018 at 7:44 PM, AnonymBruker said:

Dette er et problem jeg begynner å bli ganske lei av...

Jeg er ganske ettertraktet hos det motsatte kjønn, noe jeg ikke har noe i mot. Jeg er ei beskjeden og snill jente som alltid er hyggelig mot andre. Hver gang en fyr viser interesse for meg, og jeg faktisk liker han tilbake, kan vi godt dra på 3-4 dates og det er hyggelig. Men med en gang vi har hatt sex, dabber kontakten av fra deres side. Jeg blir like såret for hver gang, fordi jeg er en ganske innelukket person, og føler at når jeg faktisk har sex med en mann så har jeg åpnet meg og er sårbar. Jeg får fort følelser for de jeg har sex med, men virker som det motsatte skjer med dem. Jeg har aldri hatt kjæreste før, men vil gjerne ha det, men nå begynner jeg å bli redd for å date andre, for dette skjer HELE tiden - og jeg blir helt knust

Slutt å date over din liga da vel.

Den harde sannheten er at du er pulbar for gutter er par poeng over seg i skalaen men ikke kjærestemateriale.

Damer som deg tror rett og slett dere er deilige enn dere er og tinder og sukker etc gjør ikke saken bedre.

Senk krav på utseende så går det så meget bedre!

AnonymBruker
3 minutter siden, HankySpanky skrev:

Slutt å date over din liga da vel.

Den harde sannheten er at du er pulbar for gutter er par poeng over seg i skalaen men ikke kjærestemateriale.

Damer som deg tror rett og slett dere er deilige enn dere er og tinder og sukker etc gjør ikke saken bedre.

Senk krav på utseende så går det så meget bedre!

Standard sort/hvit frase som egentlig ikke er en gylden regel, bare så det er sagt! Det er en vanvittig forenkling av mennesker og samfunn. 

Sannheten er at det er MANGE ting som spiller inn, ikke bare utseendet. Men også fremtoning, kjemi, karisma, personlighet, omstendigheter.. listen er lang! 
Jeg er ikke verdens vakreste dame, har faktisk 10-15 kg for mye, litt slappere pupper enn for ti år siden og ikke er jeg pur ung lenger- og har selv datet opptill flere over min liga.. Blir ikke dumpet. Hverken etter sex, eller i det hele tatt. Det er heller motsatt, med så mye intens mas om å møtes og meldinger fra disse at jeg til slutt går lei. 

Jeg ble singel i fjor, så jeg forventet faktisk ikke å bli mast ihjel av attraktive menn. Heller motsatt, og dette basert på sitater som fra deg om dating over liga og bla bla bla bla. Det stemmer ikke. 

Anonymkode: 50a45...69b

AnonymBruker

Et spørsmål til dere menn: visst en kvinne skal be dere ut på date (4.-5. date), hvilken type date foretrekker dere? Klarer ikke finne på noe som høres gøy ut 😌

Guest HankySpanky
3 hours ago, AnonymBruker said:

Standard sort/hvit frase som egentlig ikke er en gylden regel, bare så det er sagt! Det er en vanvittig forenkling av mennesker og samfunn. 

Sannheten er at det er MANGE ting som spiller inn, ikke bare utseendet. Men også fremtoning, kjemi, karisma, personlighet, omstendigheter.. listen er lang! 
Jeg er ikke verdens vakreste dame, har faktisk 10-15 kg for mye, litt slappere pupper enn for ti år siden og ikke er jeg pur ung lenger- og har selv datet opptill flere over min liga.. Blir ikke dumpet. Hverken etter sex, eller i det hele tatt. Det er heller motsatt, med så mye intens mas om å møtes og meldinger fra disse at jeg til slutt går lei. 

Jeg ble singel i fjor, så jeg forventet faktisk ikke å bli mast ihjel av attraktive menn. Heller motsatt, og dette basert på sitater som fra deg om dating over liga og bla bla bla bla. Det stemmer ikke. 

Du snakker.

De gutta som maser skal pule mer skjønner du vel, par kg ekstra betyr gjerne både en håndfull pupper og ekstra mye rumpe.

Du kan jo prøve å forplikte noen av de å se hvordan det går.

Jeg er mann og vet akkurat hvordan dette fungerer, men for all del ikke hør på meg, bare fortsett slik dere holder på.

Edited by HankySpanky

Katten.2.0
On 9/16/2018 at 9:27 PM, AnonymBruker said:

Joda, det er sikkert noe med meg som ikke er som det skal være. Kan hende det er jeg som synes at alt virket fint, fordi jeg har dårlig selvtillit og tenker at når jeg faktisk har vært på date fire ganger så LIKER han meg faktisk og blir helt i ekstase, mens han tenker at dette var kjedelig og har lyst å avslutte det der og da. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å bli en mer spennende person? Jeg er så redd for å være meg selv.

On 9/16/2018 at 9:31 PM, AnonymBruker said:

Jeg er ikke så erfaren (hatt sex ca 10 ganger totalt) og er ganske sjenert, nettopp fordi jeg venter på den riktige å ha et fast forhold med (noe jeg aldri får). Men jeg prøver så godt jeg kan, og føler at det er en grei opplevelse for begge, men er tydeligvis ikke nok for de. Og jeg føler meg like dum og ekkel hver gang, fordi jeg tenker at de ikke likte kroppen min og at jeg ikke kunne tilfredsstille de nok, og det er jo ikke sånn det skal være

Det virker som at du er veldig fastlåst i eget hode. Om du ikke klarer å vise hvem du er, hvordan skal menn da bli tiltrukket av hvem du egentlig er?

Dating er komplisert, og for å være ærlig synes jeg veldig mange jenter er forferdelig dårlig på det. Det virker som at noen har blitt tilnærmet bortskjemt grunnet utseendet sitt (spesielt i Oslo), og bringer lite til bordet. Jeg er i en såpass heldig posisjon at det er relativt mange år siden jeg slet med å få kvinner interessert i meg. Dermed ville jeg heller bruke tid på noen som virkelig fanger min interesse hele veien. Noen som er leken, selvsikker, en sterk person, intelligent, god i senga osv. Jeg ville heller være singel fram til jeg fant noe som virkelig passet meg fra første stund, enn å satse på at jeg kan forme/endre henne.

Har også en mistanke om at tanken på at å vente med sex skal ha en innvirkning på interessen fra menn er fryktelig naiv. Etter min erfaring vil en slik kunstig mystikk/hard to get-rolle skjule en mer platt person. For meg, kommer våre genuine og mest ærlige vesen fram når vi ligger på hodeputene svett og andpusten. Det er da man har de nære øyeblikkene og virkelig nakne samtalene. I de tilfellene jenter har vært hard to get, har jeg ofte innsett at det ikke var noe der. Det kan være at vi ikke matchet seksuelt, at vi ikke kan ha de dype samtalene, at vi ikke ler av de samme tingene - og noen ganger så mangler det bare en gnist.

Eksempelvis møtte jeg ei av de mest fantastiske jentene jeg har vært borti her for to-ish år siden. Hun var slående vakker, ufattelig god utstråling, lynende intelligent og imponerende høyt oppe på karrièrestigen, i tillegg til å være på norgestoppen innenfor sin sport. Sexen var helt fantastisk, og jeg virkelig nøt hvert øyeblikk i hennes selskap. I min verden, og alle andres, var hun way out of my league, men hun likte meg såpass godt at hun ville at vi skulle date alvorlig. Det eksisterte overhodet ikke noe galt med henne, bortsett fra at jeg ikke hadde en gnist. Dette kan være fordi jeg overhodet ikke var klar for et nytt forhold på tidspunktet, eller utallige andre ukjente grunner, men dessverre var ikke kjæreste-følelsene der. Forklarte henne situasjonen, og vi skiltes som venner (som fortsatt har sporadisk kontakt i dag).
Poenget med denne historien er at absolutt alt på papiret var 10/10, men likevel uteble interessen. Min nåværende kjæreste ville ikke scoret like bra etter kyniske mål, men vi kjente begge gnisten første natten vi tilbragte i lag (som var første 'date' med avsindige mengder sex).

7 hours ago, AnonymBruker said:

Et spørsmål til dere menn: visst en kvinne skal be dere ut på date (4.-5. date), hvilken type date foretrekker dere? Klarer ikke finne på noe som høres gøy ut 😌

For at jeg skal dra på en fjerde eller femte date, så må jeg trives såpass godt i selskapet til jenta at hva vi gjør er irrelevant. God middag, en god film og muligheten til å være oppslukt av hverandre ville vært perfekt for meg.

Annonse

AnonymBruker
18 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Det virker som at du er veldig fastlåst i eget hode. Om du ikke klarer å vise hvem du er, hvordan skal menn da bli tiltrukket av hvem du egentlig er?

Dating er komplisert, og for å være ærlig synes jeg veldig mange jenter er forferdelig dårlig på det. Det virker som at noen har blitt tilnærmet bortskjemt grunnet utseendet sitt (spesielt i Oslo), og bringer lite til bordet. Jeg er i en såpass heldig posisjon at det er relativt mange år siden jeg slet med å få kvinner interessert i meg. Dermed ville jeg heller bruke tid på noen som virkelig fanger min interesse hele veien. Noen som er leken, selvsikker, en sterk person, intelligent, god i senga osv. Jeg ville heller være singel fram til jeg fant noe som virkelig passet meg fra første stund, enn å satse på at jeg kan forme/endre henne.

Har også en mistanke om at tanken på at å vente med sex skal ha en innvirkning på interessen fra menn er fryktelig naiv. Etter min erfaring vil en slik kunstig mystikk/hard to get-rolle skjule en mer platt person. For meg, kommer våre genuine og mest ærlige vesen fram når vi ligger på hodeputene svett og andpusten. Det er da man har de nære øyeblikkene og virkelig nakne samtalene. I de tilfellene jenter har vært hard to get, har jeg ofte innsett at det ikke var noe der. Det kan være at vi ikke matchet seksuelt, at vi ikke kan ha de dype samtalene, at vi ikke ler av de samme tingene - og noen ganger så mangler det bare en gnist.

Eksempelvis møtte jeg ei av de mest fantastiske jentene jeg har vært borti her for to-ish år siden. Hun var slående vakker, ufattelig god utstråling, lynende intelligent og imponerende høyt oppe på karrièrestigen, i tillegg til å være på norgestoppen innenfor sin sport. Sexen var helt fantastisk, og jeg virkelig nøt hvert øyeblikk i hennes selskap. I min verden, og alle andres, var hun way out of my league, men hun likte meg såpass godt at hun ville at vi skulle date alvorlig. Det eksisterte overhodet ikke noe galt med henne, bortsett fra at jeg ikke hadde en gnist. Dette kan være fordi jeg overhodet ikke var klar for et nytt forhold på tidspunktet, eller utallige andre ukjente grunner, men dessverre var ikke kjæreste-følelsene der. Forklarte henne situasjonen, og vi skiltes som venner (som fortsatt har sporadisk kontakt i dag).
Poenget med denne historien er at absolutt alt på papiret var 10/10, men likevel uteble interessen. Min nåværende kjæreste ville ikke scoret like bra etter kyniske mål, men vi kjente begge gnisten første natten vi tilbragte i lag (som var første 'date' med avsindige mengder sex).

For at jeg skal dra på en fjerde eller femte date, så må jeg trives såpass godt i selskapet til jenta at hva vi gjør er irrelevant. God middag, en god film og muligheten til å være oppslukt av hverandre ville vært perfekt for meg.

Enig,kjemi er alt. Kjemi er kjærlighet.

Anonymkode: 5a6ac...034

Hentacruel

Det er ikke noe å bry seg om. Hvis menn mister interessen etter sex så betyr det bare at det ikke var den rette. 

AnonymBruker

Jeg er egentlig ute etter noe seriøst men det har jo hendt at jeg har mistet interessen etter sex. 

En mangelfull personlig hygiene har vært grunnen to av gangene, hvorfor vasker ikke noen av damene seg nedentil ordentlig når sex ligger i luften? Dette er pene damer i slutten av 20, begynnelsen av 30 årene.. 

En annen gang fant vi vel begge ut at sexen var god mellom oss, men vi hadde ikke så mye annet å prate om..

Anonymkode: 92989...9b5

AnonymBruker
8 timer siden, HankySpanky skrev:

Du snakker.

De gutta som maser skal pule mer skjønner du vel, par kg ekstra betyr gjerne både en håndfull pupper og ekstra mye rumpe.

Du kan jo prøve å forplikte noen av de å se hvordan det går.

Jeg er mann og vet akkurat hvordan dette fungerer, men for all del ikke hør på meg, bare fortsett slik dere holder på.

Jeg forstår at du har et sterkt behov for å tre ditt litt forenklende syn på kjærlighet og sex som den absolutte sannhet. Men på meg, som nå voksen kvinne i 30 årene, virker det litt fjortis. Som nevnt er det mange faktorer som spiller inn. Og jeg har vært i forhold med flere over min liga tidligere. 

Guest HankySpanky
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg forstår at du har et sterkt behov for å tre ditt litt forenklende syn på kjærlighet og sex som den absolutte sannhet. Men på meg, som nå voksen kvinne i 30 årene, virker det litt fjortis. Som nevnt er det mange faktorer som spiller inn. Og jeg har vært i forhold med flere over min liga tidligere. 

Lykke til!

AnonymBruker
3 minutter siden, HankySpanky skrev:

Lykke til!

Jeg tror det er du som trenger lykkeønskninger. 

Før nettdating tok helt av, var mine nærmeste venner på den tiden i et miljø som drev seriøst med pick up. De var de mest etablerte innen dette før 2010, så jeg har fått med meg mye (altfor mye) av denne tankegangen. Noen har også skrevet bøker, coachet etc. Så jeg er ganske informert. 

Saken er at alle har jo endt opp med damer som ikke nødvendigvis er i samme liga, men som de faktisk har et dypere bånd med. Kall det kjærlighet om du vil. 

AnonymBruker

Hei!

Jeg er mann og kjenner meg igjen i dette. Jeg vet ikke hvorfor det er slik, men jeg blir aldri forelsket i en kvinne hvis jeg har sex med henne for tidlig. Jeg trenger rett og slett flere uker, kanskje mer, for å dagdrømme om henne og bygge opp en forelskelse før jeg har sex med henne. Det slår aldri feil.

Anonymkode: ef026...00b

Annonse

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg er mann og kjenner meg igjen i dette. Jeg vet ikke hvorfor det er slik, men jeg blir aldri forelsket i en kvinne hvis jeg har sex med henne for tidlig. Jeg trenger rett og slett flere uker, kanskje mer, for å dagdrømme om henne og bygge opp en forelskelse før jeg har sex med henne. Det slår aldri feil.

Anonymkode: ef026...00b

Men er det ikke skikkelig kjipt hvis hun er dårlig i senga?

Og hvis du har sex med en som er rågod i senga, mister du fortsatt interessen?

Anonymkode: b0bfa...fc2

AnonymBruker
10 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Håper ikke kjæresten din er her inne da - jeg hadde fått en selvtillittsknekk av å lese en sånn ting om meg selv og en annen jente tross at jeg "vant".

Anonymkode: b1e41...044

Katten.2.0
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Håper ikke kjæresten din er her inne da - jeg hadde fått en selvtillittsknekk av å lese en sånn ting om meg selv og en annen jente tross at jeg "vant".

Selvtillitsknekk fordi at du er under utdanning kontra å være på høyt i karrierestigen din, samt å ikke være toppidrettsutøver?

Jeg og kjæresten min kommuniserer mye i lag, og vi vet at begge har partnere som er kjekkere/penere, bedre trent/større kuk, hadde betraktelig bedre råd, muligheter osv. Det har da ingenting å si, for det finnes alltid noen som er bedre enn en selv på ett området. Det som betyr noe er kjemien man har i lag og at man verdsetter hverandre.

AnonymBruker
1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Selvtillitsknekk fordi at du er under utdanning kontra å være på høyt i karrierestigen din, samt å ikke være toppidrettsutøver?

Jeg og kjæresten min kommuniserer mye i lag, og vi vet at begge har partnere som er kjekkere/penere, bedre trent/større kuk, hadde betraktelig bedre råd, muligheter osv. Det har da ingenting å si, for det finnes alltid noen som er bedre enn en selv på ett området. Det som betyr noe er kjemien man har i lag og at man verdsetter hverandre.

På ett område ja, men du ramser opp mange så det var ikke det med toppidrett jeg tenkte på. Jeg mente ikke å krangle eller noe, men at det hørtes ut som kjæresten din kom ut som en tapende part selv om dere har gnist. 

Katten.2.0
4 minutter siden, AnonymBruker said:

På ett område ja, men du ramser opp mange så det var ikke det med toppidrett jeg tenkte på. Jeg mente ikke å krangle eller noe, men at det hørtes ut som kjæresten din kom ut som en tapende part selv om dere har gnist. 

Poenget var at selv om man har 'alt' så må man fortsatt ha en gnist.

Jeg og kjæresten har utrolig god kommunikasjon og trygghet. Vi må bare ikke være de beste på absolutt alle områder. Det holder med de som er viktigst for oss.

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er sånn A4 tankemåte. Alt som er "verdt" noe er rene materielle kvaliteter. Tenk om kjæresten til Katten er mer spennende, med reflektert, sterkere psyke, snillere, gladere.. Listen kan være jævlig lang. Synes det katten forklarer er romantisk jeg, at han verdsetter andre ting enn rene overfladiske verdier, kontra ekte kjemi og tilhørighet.

AnonymBruker
1 time siden, Katten.2.0 skrev:

Har dere åpent forhold? Så deg nettopp på tinder

Anonymkode: 73dac...fa1