Gå til innhold

Menn som mister interesse etter sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I det minste viser de hvem de er med en gang. Jeg får hyggelige meldinger om å møtes igjen etter sex (venter også flere dater før sex), men bare for å ha sex igjen. Det maskerer de selvsagt som at de vil se meg igjen og hvor flott jente jeg er, men når vi møtes så prøver de å gå rett på sex, har kåtskap i blikket og er helt uinteressert i meg som person etter vi har sagt hei, og da skjønner jeg tegningen :( har takket for meg nå. Får jeg meldinger av menn nå tenker jeg umiddelbart at han er en drittsekk som vil ha kroppen min, og blir sint og svarer ikke. Blitt kynisk, mao. 

Anonymkode: 7eba8...549

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Hvorfor kan du ikke vente med sex til du vet dere er eksklusive ? Til du vet at han vil være sammen med deg da?

Det går an å bruke lenger tid på å bli kjent og finne ut av ting enn 3 dates og så sex.

Jeg har jo som regel ikke vært forberedt og klar på at jeg skal ha sex etter 3 dates, men de prøver seg jo alltid, og jeg blir revet med/vil ikke skuffe de og blir derfor med på leken. Vet ikke helt hvordan jeg skal si fra om at jeg vil vente, uten at de mister interesse

Anonymkode: 17a76...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hvordan kan de ha samvittighet til det??😭 Jeg synes de burde si fra fra start av hva de faktisk er ute etter, og ikke late som de er interessert og bruke en dame på den måten

Anonymkode: 17a76...0c1

Men om dem sier dem kun vil ha sex, så er utvalget mye mindre. 

Men som andre også sier, det kan være den seksuelle kjemien ikke stemmer. Om du er ung og uerfaren i tillegg, så kan det være at du ikke merker noe til om det er manglende seksuell kjemi. Mange gutter/jenter i starten av 20årene er heller ikke ute etter forhold. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jo som regel ikke vært forberedt og klar på at jeg skal ha sex etter 3 dates, men de prøver seg jo alltid, og jeg blir revet med/vil ikke skuffe de og blir derfor med på leken. Vet ikke helt hvordan jeg skal si fra om at jeg vil vente, uten at de mister interesse

Anonymkode: 17a76...0c1

Trist å lese at du føler du skuffer om du ikke blir med på leken 😕Du MÅÅÅ IKKE tenke sånn!

Jeg tror du ikke bør tenke så mye på hvordan du sier det, så lenge du sier det til rett kar. Altså feil kar vil miste interessen uansett hvordan du ordlegger deg, mens en bra kar som er genuint interessert i deg ikke vil miste interessen. (Dog bør du kanskje ikke utdype at det har skjedd 34 ganger før så akkurat nå skal du vente med sex :P ).

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I det minste viser de hvem de er med en gang. Jeg får hyggelige meldinger om å møtes igjen etter sex (venter også flere dater før sex), men bare for å ha sex igjen. Det maskerer de selvsagt som at de vil se meg igjen og hvor flott jente jeg er, men når vi møtes så prøver de å gå rett på sex, har kåtskap i blikket og er helt uinteressert i meg som person etter vi har sagt hei, og da skjønner jeg tegningen :( har takket for meg nå. Får jeg meldinger av menn nå tenker jeg umiddelbart at han er en drittsekk som vil ha kroppen min, og blir sint og svarer ikke. Blitt kynisk, mao. 

Anonymkode: 7eba8...549

Ja, det har også skjedd med meg. Når jeg faktisk tror de liker meg som person, men så viser det seg bare at de kun vil ha sex igjen. Synd at det ender opp med at vi tenker at alle er drittsekker som kun er ute etter en ting!

Anonymkode: 17a76...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, _popcorn_ skrev:

Men om dem sier dem kun vil ha sex, så er utvalget mye mindre. 

Men som andre også sier, det kan være den seksuelle kjemien ikke stemmer. Om du er ung og uerfaren i tillegg, så kan det være at du ikke merker noe til om det er manglende seksuell kjemi. Mange gutter/jenter i starten av 20årene er heller ikke ute etter forhold. 
 

Haha, jeg syns det er så dårlig og egoistisk gjort.. 🙄

Joda, det kan nok være det også. Jeg er jo som sagt ganske uerfaren, så kan godt hende at for meg var det supert mens for han var det ikke så bra.

Anonymkode: 17a76...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg syns det er så dårlig og egoistisk gjort.. 🙄

Joda, det kan nok være det også. Jeg er jo som sagt ganske uerfaren, så kan godt hende at for meg var det supert mens for han var det ikke så bra.

Anonymkode: 17a76...0c1

Da er han jo heller ikke interessert / glad i deg - hvis han forsvinner fordi sexen første gang var litt halveis ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Trist å lese at du føler du skuffer om du ikke blir med på leken 😕

Jeg tror du ikke bør tenke så mye på hvordan du sier det, så lenge du sier det til rett kar. Altså feil kar vil miste interessen uansett hvordan du ordlegger deg, mens en bra kar som er genuint interessert i deg ikke vil miste interessen. (Dog bør du kanskje ikke utdype at det har skjedd 34 ganger før så akkurat nå skal du vente med sex :P ).

Det håper jeg stemmer :) 

Anonymkode: 17a76...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det har også skjedd med meg. Når jeg faktisk tror de liker meg som person, men så viser det seg bare at de kun vil ha sex igjen. Synd at det ender opp med at vi tenker at alle er drittsekker som kun er ute etter en ting!

Anonymkode: 17a76...0c1

En klarte å overbevise meg at han ville se meg igjen siden han elsket å prate med meg, og hvor spennende, god og fantastisk jente jeg var. Så ga jeg etter, etter 6 mnd med ekstremt mye meldinger og prating i tlf, og tror du ikke han KUN ville ha sex når vi møttes. Syns nesten litt synd på en som kontaktet meg nylig, for jeg nærmest smalet øynene sammen og tenkte mitt om alt slags dritt han pønsker på, typ «tror den drittsekken at jeg er billig og at han bare kan sende meg meld så er jeg på gli?!», og slettet meldingen uten å svare. Innerst inne er jeg bare veldig såret og lei meg. Hadde også en kjæreste jeg elsket veldig mye som mistet følelser for meg, men han håpet vi kunne fortsette å ha sex. Kaster opp om jeg opplever menn som bare vil ha sex, èn gang til. 

Anonymkode: 7eba8...549

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jr.Garcon skrev:

Da er han jo heller ikke interessert / glad i deg - hvis han forsvinner fordi sexen første gang var litt halveis ok.

Det virker bare sånn 🙄 Men det er vel deres måte å få det som de vil på!

Anonymkode: 17a76...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jr.Garcon said:

Da er han jo heller ikke interessert / glad i deg - hvis han forsvinner fordi sexen første gang var litt halveis ok.

Enig i dette. 

Anonymkode: 7eba8...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv en av dem som ofte mister interessen etter at jeg har hatt sex med damer jeg dater. Det handler som regel om at man innser at den seksuelle kjemien ikke stemmer. Jeg liker røff sex hvor jeg dominerer og kan være litt hard og fast i klypa med partneren min. I tillegg blir jeg utrolig tent av intens og våt tungekyssing. Dersom dama ikke liker disse tingene så kutter jeg ut. Etter mange år i et seksuelt dødt forhold er jeg meget bevisst på at min neste partner må ha et tenningsmønster og seksuelle preferanser som matcher med mine lyster og behov. Hvis ikke er det over og ut. 

Anonymkode: e0ff9...2b0

Uffamei!

Anonymkode: 9ae1b...832

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En klarte å overbevise meg at han ville se meg igjen siden han elsket å prate med meg, og hvor spennende, god og fantastisk jente jeg var. Så ga jeg etter, etter 6 mnd med ekstremt mye meldinger og prating i tlf, og tror du ikke han KUN ville ha sex når vi møttes. Syns nesten litt synd på en som kontaktet meg nylig, for jeg nærmest smalet øynene sammen og tenkte mitt om alt slags dritt han pønsker på, typ «tror den drittsekken at jeg er billig og at han bare kan sende meg meld så er jeg på gli?!», og slettet meldingen uten å svare. Innerst inne er jeg bare veldig såret og lei meg. Hadde også en kjæreste jeg elsket veldig mye som mistet følelser for meg, men han håpet vi kunne fortsette å ha sex. Kaster opp om jeg opplever menn som bare vil ha sex, èn gang til. 

Anonymkode: 7eba8...549

Det er helt sykt hvor langt de går, kun for å få sex!! Jeg blir så SUR. Å holde på i 6mnd?!?! Wow. Blir også helt kvalm når jeg får forespørsler om kun sex.

Anonymkode: 17a76...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er helt sykt hvor langt de går, kun for å få sex!! Jeg blir så SUR. Å holde på i 6mnd?!?! Wow. Blir også helt kvalm når jeg får forespørsler om kun sex.

Anonymkode: 17a76...0c1

Ja, det er helt ille :nei:

Anonymkode: 7eba8...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Joda, det er sikkert noe med meg som ikke er som det skal være. Kan hende det er jeg som synes at alt virket fint, fordi jeg har dårlig selvtillit og tenker at når jeg faktisk har vært på date fire ganger så LIKER han meg faktisk og blir helt i ekstase, mens han tenker at dette var kjedelig og har lyst å avslutte det der og da. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å bli en mer spennende person? Jeg er så redd for å være meg selv.

Anonymkode: 17a76...0c1

Det er jo deg selv du må være, da ;) Det er iallfall ikke spennende med en person som ikke er seg selv engang. 

Jeg sier ikke at det er noe med deg som "ikke er som det skal være", jeg mener bare at det kan være feil å sitte og skylde på at det er menn det er noe galt med hele tiden. 

Du virker veldig usikker på deg selv da, man merker jo du har dårlig selvtillit. Dette skinner nok også gjennom i senga, du tør vel ikke være deg selv der heller og det er oppskriften på et dårlig ligg. Men det er lov å være ung og uerfaren, og gutta er det jo vel selv også.

Og de er jo i en alder hvor det riktignok for noen er ganske spennende å nedlegge flest mulig damer, og ikke like interessant med fast forhold. Dog så tror jeg det er en myte at det er vanlig blant menn å bare drive og playe for og få sex EN gang og så stikke etter første knull, hadde det vært kjemi og de ble forelsket så kunne det skjedd mer, eller hadde sexen vært kanon så hadde han møtt deg igjen om det så var kun for å ha sex igjen.  

Jeg dropper forøvrig selv å date videre om sexen er dårlig. Alt det viktigste kan faktisk stemme på første ligg, det er ikke sant at det alltid er litt labert første gang og at man må knulle så masse før det blir skikkelig bra. For det handler mest om innstilling til og innlevelse i sexen, kåthet, selvsikkerhet osv, og det er sånt som man kjenner godt om klaffer skikkelig bra eller ei før trusa har truffet gulvet.

Anonymkode: 1e831...fcf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn mister ikke interessen etter sex, de er bare aldri interessert i noe annet enn sex. Alt dreier seg om sex. Det er meningen med livet, liksom. De gjør hva som helst for å få seg noe, inkludert late som om de er interessert i deg som person, og i å finne seg en kjæreste. Jeg har gitt opp det kjærestetullet, nå har jeg bare sex selv, med en fast fyr som er redd for å binde seg. Sånn har verden blitt. Det nærmeste man kommer ekte kjærlighet i dag er rett og slett en pulekompis. 

Anonymkode: 071ef...291

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg aldri opplevd, de mennene jeg har vært borti, blir mer interessert etter sex. 

Anonymkode: b94a3...bda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke så erfaren (hatt sex ca 10 ganger totalt) og er ganske sjenert, nettopp fordi jeg venter på den riktige å ha et fast forhold med (noe jeg aldri får). Men jeg prøver så godt jeg kan, og føler at det er en grei opplevelse for begge, men er tydeligvis ikke nok for de. Og jeg føler meg like dum og ekkel hver gang, fordi jeg tenker at de ikke likte kroppen min og at jeg ikke kunne tilfredsstille de nok, og det er jo ikke sånn det skal være

Anonymkode: 17a76...0c1

Når det er et slikt forhold du har fått til kroppen din, sex og menn, så er det kanskje ikke så rart det ikke blir fantastisk. 

Når menn har truffet deg flere ganger, og velger å ha sex med deg, da synes de i utgangspunktet at du er deilig. Da er du ikke en de har plukket opp i fylla, men faktisk velger å ha sex med. DET burde være ditt utgangspunkt når du har sex med dem. Du føler deg liten, og er redd for å ikke strekke til, og det gjør deg ikke godt. Det gjør heller ikke opplevelsen trygg, gøy eller løssluppen. Du blir din verste fiende, og løser du ikke opp, og begynner å tenke at du er seksuell og bra nok, så er det fare for at du får flere slike negative opplevelser. 

På nettet kan man få inntrykk av at menn kun tenner på perfekte kropper, men slik er det faktisk ikke. Menn også tenner på helheten i opplevelsen. Det er viktigere at du slipper deg løs og nyter enn at kroppen din er helt perfekt. 

Anonymkode: ea7d6...072

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får hyggelige meldinger om å møtes igjen etter sex (venter også flere dater før sex), men bare for å ha sex igjen. Det maskerer de selvsagt som at de vil se meg igjen og hvor flott jente jeg er, men når vi møtes så prøver de å gå rett på sex, har kåtskap i blikket og er helt uinteressert i meg som person etter vi har sagt hei, og da skjønner jeg tegningen :(

Anonymkode: 7eba8...549

Blir fysisk kvalm av dette. De ser åpenbart ikke selv hvordan de fremstår, egoistiske som de er.

TS: hvor møter du mennene du skriver om? Hvis det er Tinder så er det å skyte seg selv i leggen. Det er ikke annet enn en cesspool av desperate, primitive varianter menn.

 

Anonymkode: 234b7...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...