Gå til innhold

Menn som mister interesse etter sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og må legge til; Er i samme situasjon som Katten en gang var, har også en "beiler" som er veldig interessert (utover sex), har alle de overfladiske tingene på plass; utseendet, lang utdanning, bra jobb, flott og veltrent kropp.. sikkert god i senga og men har aldri hatt sex med han. Ville aldri blitt sammen med han. Mange andre ting mangler for at jeg skulle gått inn i et forhold med han for å si det slik. I sin tid dumpet jeg en veldig høyt utdannet mann (som attpåtil var høy og mørk) til fordel for en som jobbet i matbutikk.Pga kjemi.

Anonymkode: 50a45...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minesveiper

Er enig med Katten.

Dette med å holde igjen med sexen er ikke noe annet enn et forsøk på å ta kontroll. Man er redd for å bli dumpet og såret, så derfor vil man sikre at mannen er forelsket før man har sex. Eventuelt så har man en forestilling om at menn tenker høyere om kvinner som er kostbare. Leser man hva folk skriver her inne, så ser man at folk skriver at de hadde sex på første date, at man begynte å date etter en fuktig natt på byn, at man ventet en stund med å ha sex før man ble sammen osv. Man ser på en måte at tidlig eller sen sex egentlig ikke har noe å si. Selvfølgelig, har man lyst til å bli sammen med menn med dobbeltmoral, burde man holde igjen når det kommer til å ha sex tidlig for å tekkes dem. 

Jeg mener også at spesielt menn med valgmuligheter nok ikke kommer til å gå med på et langt ventespill hvor damen gjør seg kostbar. Jeg opplever at dette egentlig aldri blir et "problem" eller et tema med kvinner med en god totalpakke, og jeg tenker at det er fordi de ikke er vant med å bli dumpet etter sex. Derfor har de heller ikke den forestillingen om at de absolutt må holde igjen. Når man da som mann møter en kvinne som skal holde igjen tenker man at hun enten trenger tid for å bli trygg og for å finne ut at hun liker deg, eller så tenker man at hun har dårlige erfaringer når det kommer til at menn stikker etter sex.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sånn A4 tankemåte. Alt som er "verdt" noe er rene materielle kvaliteter. Tenk om kjæresten til Katten er mer spennende, med reflektert, sterkere psyke, snillere, gladere.. Listen kan være jævlig lang. Synes det katten forklarer er romantisk jeg, at han verdsetter andre ting enn rene overfladiske verdier, kontra ekte kjemi og tilhørighet.

Anonymkode: 50a45...69b

Det er uansett slik man snakker og sånn man sier når kjæresten ikke er veldig pen eller deilig, og jeg hadde ikke likt å lese det hvis jeg var kjæresten til @Katten.2.0

Anonymkode: b1e41...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er uansett slik man snakker og sånn man sier når kjæresten ikke er veldig pen eller deilig, og jeg hadde ikke likt å lese det hvis jeg var kjæresten til @Katten.2.0

Anonymkode: b1e41...044

Men alle er ikke like pene og deilige, og har andre ting som veier opp eller er mer viktig. 

Min første kjæreste var modell, det sier seg selv at de fleste andre etter han ikke er like pene.. tror du de andre exene mine bryr seg?

Anonymkode: 50a45...69b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker said:

Har dere åpent forhold? Så deg nettopp på tinder

Anonymkode: 73dac...fa1

Stemmer. Som sagt så er kommunikasjonen, tilliten og tryggheten på topp.

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er uansett slik man snakker og sånn man sier når kjæresten ikke er veldig pen eller deilig, og jeg hadde ikke likt å lese det hvis jeg var kjæresten til @Katten.2.0

Anonymkode: b1e41...044

Det er slik du valgte å tolke det. Kjæresten min er en skamdeilig blondine i midten av tyveårene - og hun får høre hvor deilig hun er hver dag - og vi drar alt av oppmerksomhet når vi er ute i lag. Hun er i tillegg blitt headhuntet til drømmejobben, og idet hun er ferdig med masteren så vil hun også score topp på det kyniske. Nå var ikke kjæresten min sitt utseende eller 'verdi' poenget med den opprinnelige posten, og jeg er mektig lei av kvinner som velger å tolke ting negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Stemmer. Som sagt så er kommunikasjonen, tilliten og tryggheten på topp.

Det er slik du valgte å tolke det. Kjæresten min er en skamdeilig blondine i midten av tyveårene - og hun får høre hvor deilig hun er hver dag - og vi drar alt av oppmerksomhet når vi er ute i lag. Hun er i tillegg blitt headhuntet til drømmejobben, og idet hun er ferdig med masteren så vil hun også score topp på det kyniske. Nå var ikke kjæresten min sitt utseende eller 'verdi' poenget med den opprinnelige posten, og jeg er mektig lei av kvinner som velger å tolke ting negativt.

Så gøy! fint å høre at folk har det bra!

Anonymkode: 5a6ac...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er jo rimelig ung og de guttene du møter er også unge. De fleste av de er jo ikke klare for forhold enda og Tinder i så måte er nok ingen god måte å skaffe seg kjæreste på. Jeg vil tro at disse guttene ikke reagerer på at du er uerfaren, det er ikke sikkert de har så mye erfaring de heller, men at de kanskje kamuflerer det mer. 

Må du få deg kjæreste nå da? Kan du ikke heller bruke datingen til å få deg litt mer erfaring og øve på å ikke være så sjenert. Du virker som en flott jente og det er garantert ikke noe galt med deg! Du har bare møtt feil gutter og de er unge attpåtil. De er nok ikke ute etter forhold. 

Du har virkelig ingen hast, hvis du heller ser på dette på en annen måte enn at du leter etter kjæreste. For all del vent litt lenger med sex hvis du har det bare for å tekkes fyren du dater. Ha sex fordi DU har lyst. Har du lyst har du lov og ikke tenkt på at det nødvendigvis blir noe mer. Ta litt mer styring rett og slett. Min oppfordring er at du senker skuldrene og koser deg mer, ikke vær så tidlig ute å tenk dette er en kjærestekandidat. Vær heller litt mer leken enn så seriøs. 

Anonymkode: 6e477...e58

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2018 den 20.19, AnonymBruker skrev:

Si du kun har sex i seriøst forhold. 

Anonymkode: a9c1d...804

Det er bare tull å bli kostbar når man først ikke har vært det. Nesten vanskeligere for en seriøs mann å gidde noe, hvis man vet at hun gjerne hoppet til køys med andre, men vil spare seg nå, «fordi hun liker deg så godt». Det er ikke noe kompliment til han seriøse, for å si det sånn. Selv om flere kvinner tydeligvis ser på det som et. 

Anonymkode: fc9ff...a45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du møter feil menn, ts. 

Det er klart det er noe i at noen mister interessen etter sex, men det gjelder jo som regel dem som bare var ute etter det i første omgang. Målet må jo være å finne en fyr med gode holdninger. Den mikroskopiske mengden "menn" med hore/madonna-kompleks hvor dama skal gjette seg til når det er "greit" å ha lyst på sex er jo uansett usikre og uinteressante typer som sikkert ville trivdes bedre på 1950-tallet enn i dag. Trøst deg med at ingen av disse karene er et tap for deg, ts, selv om du blir såret. Tenk også over om du kan finne noen fellestrekk ved disse guttene som trekker seg unna så snart forholdet har blitt mer intimt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at de som mister interessen etter sex, ikke er interessert nok i utgangspunktet. 

Hadde sex med kjæresten på andre date. Han mistet avsolutt ikke interessen. 

Anonymkode: db75b...d4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mann er forpliktet å gå inn i et forhold kun ved at man har sex med noen. Som dere jenter kanskje har klart å løse til nå så er sex viktig for en mann. Er den dårlig vil han lete videre. En mann gidder heller ikke å bruke lang tid på ei dame uten at at man hopper i høyet sammen. Jeg er ikke flink med damer kanskje men menn kjenner jeg. Ta dette som "inside information" 

Anonymkode: a429c...90c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen mann er forpliktet å gå inn i et forhold kun ved at man har sex med noen. Som dere jenter kanskje har klart å løse til nå så er sex viktig for en mann. Er den dårlig vil han lete videre. En mann gidder heller ikke å bruke lang tid på ei dame uten at at man hopper i høyet sammen. Jeg er ikke flink med damer kanskje men menn kjenner jeg. Ta dette som "inside information" 

Anonymkode: a429c...90c

Hva med de mannfolka som fortsetter å ha sex med deg, men ikke vil ha noe forhold da? 

Anonymkode: 071ef...291

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er du fortsatt ikke bra nok. Ellers så hadde de fjernet deg fra markedet ganske kjapt

Anonymkode: a429c...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2018 den 19.44, AnonymBruker skrev:

Dette er et problem jeg begynner å bli ganske lei av...

Jeg er ganske ettertraktet hos det motsatte kjønn, noe jeg ikke har noe i mot. Jeg er ei beskjeden og snill jente som alltid er hyggelig mot andre. Hver gang en fyr viser interesse for meg, og jeg faktisk liker han tilbake, kan vi godt dra på 3-4 dates og det er hyggelig. Men med en gang vi har hatt sex, dabber kontakten av fra deres side. Jeg blir like såret for hver gang, fordi jeg er en ganske innelukket person, og føler at når jeg faktisk har sex med en mann så har jeg åpnet meg og er sårbar. Jeg får fort følelser for de jeg har sex med, men virker som det motsatte skjer med dem. Jeg har aldri hatt kjæreste før, men vil gjerne ha det, men nå begynner jeg å bli redd for å date andre, for dette skjer HELE tiden - og jeg blir helt knust

Anonymkode: 17a76...0c1

 Det er en lærepenge? Men her må du finne din kandidat som ikke har vært de personlighetene du har møtt og som rett og slett bare har utnyttet deg. Aldri tenk på dem mer og ikke tillatt dem få din oppmerksomhet eller tid. Men våg å få noen signaler fra en mann der dere er først blitt kjærester. Aldri ha sex med noen om dere ikke oppretter  dere som kjærester. Sånn er det bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen mann er forpliktet å gå inn i et forhold kun ved at man har sex med noen. Som dere jenter kanskje har klart å løse til nå så er sex viktig for en mann. Er den dårlig vil han lete videre. En mann gidder heller ikke å bruke lang tid på ei dame uten at at man hopper i høyet sammen. Jeg er ikke flink med damer kanskje men menn kjenner jeg. Ta dette som "inside information" 

Anonymkode: a429c...90c

Kjenner menn jeg og, og det er stor forskjell på dem. Har menn med integritet,  verdier og såkalte ressursterke rundt meg.

Alle er godt gift , stabilt over år, ingen utroskap. Hatt et par samtaler og,sett prosessen og hvordan det utviklet seg, det var kjærlighet. Vet ikke så lenge de ventet, men vet at de brukte lang tid & var tålmodige på andre områder.

Anonymkode: 5a6ac...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er du fortsatt ikke bra nok. Ellers så hadde de fjernet deg fra markedet ganske kjapt----- MÅ DU SLUTTE :kaklehone:

Anonymkode: a429c...90c

La INGEN fortelle deg at du ikke er god nok, INGEN. Du har VERDI.

Anonymkode: 5a6ac...034

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er du fortsatt ikke bra nok. Ellers så hadde de fjernet deg fra markedet ganske kjapt----- MÅ DU SLUTTE :kaklehone:

Anonymkode: a429c...90c

La INGEN fortelle deg at du ikke er god nok, INGEN. Du har VERDI.

Anonymkode: 5a6ac...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er du fortsatt ikke bra nok. Ellers så hadde de fjernet deg fra markedet ganske kjapt----- MÅ DU SLUTTE :kaklehone:

Anonymkode: a429c...90c

La INGEN fortelle deg at du ikke er god nok, INGEN. Du har VERDI.

Anonymkode: 5a6ac...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er du fortsatt ikke bra nok. Ellers så hadde de fjernet deg fra markedet ganske kjapt----- MÅ DU SLUTTE :kaklehone:

Anonymkode: a429c...90c

La INGEN fortelle deg at du ikke er god nok, INGEN. Du har VERDI.

Anonymkode: 5a6ac...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...