Gå til innhold

Menn som mister interesse etter sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Minesveiper

Det er vanskelig å gi deg noen konkrete råd ts fordi personene som sitter på informasjonen om "hva som gikk galt" er egentlig disse mennene du har vært med. Det ideelle hadde egentlig vært å spørre dem, men det krever at man tåler å høre kritikk i tillegg til at man må legge alt av stolthet tilside. Helt urealistisk at noen tør å gjøre det egentlig, men svarene du hadde fått kunne vært som følger:

1. Jeg var bare interessert i sex. (Hvis dette var tilfelle med alle, er du ikke flink nok til å sile ut useriøse menn)

2. Jeg følte ikke vi matchet i sengen.

3. Jeg følte ikke at vi matchet personlighetsmessig

4. Jeg fikk dessverre ingen følelser. 

Hvis problemene dine kommer av svar nr.2 eller 3, så har du mulighet til å jobbe med deg selv for å øke egne sjanser. Som mann, og som initiativtaker for eksempel gjør man naturligvis refleksjoner rundt hvorfor enkelte initiativ, og tilnærminger går rett vest. Skal man få damene man er interessert i ut på date har man på en måte nødt til å ha en positiv læringskurve når det kommer til hvordan man presenterer seg selv. Ser ikke helt hvorfor ikke kvinner skal måtte gjøre noe av det samme, men da med større fokus på hvordan man får mennene til å bli.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forteller du at du er uerfaren ifm sex? Hvis du sier det er det sannsynlig at de ikke er like lunkne til å holde kontakten med deg selv om sexen er dårlig.

Hvis en mann tror du er kjempeerferen men du ligger som en dau sjøstjerne han bare utfører et avansert runk på, så tenker han at det ikke er håp for at det blir bedre. Hvis du sier du er uerfaren og ligger på akkurat samme måte, så vil han kunne tenke at du i det minste kan læres opp. Og ikke bare læres opp, men læres opp slik han ønsker. De må se potensialet, gjør de ikke det er det kroken på døra.

Jeg er iallefall sånn selv, og jeg er kvinne. ;)

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan være litt forskjellige årsaker.

Ene er at de ikke var sånn veldig interessert i utgangspunktet, og så stemte kanskje ikke sexen heller. For hvis den seksuelle kjemien stemmer så øker interessen, den faller ikke. En mann vil selvsagt ikke like deg mindre dersom sexen var helt magisk.

Noe annet kan være at du på den ene eller andre måten formidler det du skriver her, at du får fort følelser etter sex og at du dermed kanskje blir for mye eller for seriøs for tidlig. Når du sier kontakten dabber av så kan det også være en subjektiv oppfatning for eksempel, at du har behov for mer kontakt etterpå og har kjørt opp frekvensen på meldinger, imens han har samme kontakt og trekker seg etterhvert litt tilbake fordi du blir for intens.

Anonymkode: 1e831...fcf

Enig med mye av det som står her, dater en,sexen var magisk, kjemien også, og han vil bare ha mer. Jeg har vært needy, litt smålig despo pga av følelser og jeg ikke vet, har vært superintens. På første date presterte jeg å drikke meg full, spydde dessverre ( ikke stolt av det..uff.. snakket om så det er ute av verden )..prersterte å småkrangle litt (uskyldig) tok opp at jeg bare skulle gå videre (meg)..gjorde alle feil i boken, og det pga usikkerhe/ intens forelskelse. Men, jeg kan le av det nå, kjenner min verdi og har hele tiden kunne velge og vrake i menn. ( Noe som ikke er bra det heller, har lært min dyre lekse ).

MEN..ts.. det er bra og bli litt tykkhudet, finne fram galgenhumoren, kjærlighet er ikke nødvendigvis lett før du finner den.

Så det var noen som kommenterte at ts kanskje var kjedelig, det synes jeg ikke er bra å skrive, jeg personlig tror ikke interessen var der på den rette måten, kjenn din verdi og la hele verden se det, da vil ting bli lettere, også relasjoner.

Vært en tung vei for meg og, men heldigvis har jeg utviklet meg videre jeg og. ( Hvis dere ser på min første date, så tåler menn ganske MYE dersom de er nok interessert. Og slik skal det være, det skal være ekte, kjemi og, og ikke minst sex-mye lidenskap.

Anonymkode: 5a6ac...034

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med mye av det som står her, dater en,sexen var magisk, kjemien også, og han vil bare ha mer. Jeg har vært needy, litt smålig despo pga av følelser og jeg ikke vet, har vært superintens. På første date presterte jeg å drikke meg full, spydde dessverre ( ikke stolt av det..uff.. snakket om så det er ute av verden )..prersterte å småkrangle litt (uskyldig) tok opp at jeg bare skulle gå videre (meg)..gjorde alle feil i boken, og det pga usikkerhe/ intens forelskelse. Men, jeg kan le av det nå, kjenner min verdi og har hele tiden kunne velge og vrake i menn. ( Noe som ikke er bra det heller, har lært min dyre lekse ).

MEN..ts.. det er bra og bli litt tykkhudet, finne fram galgenhumoren, kjærlighet er ikke nødvendigvis lett før du finner den.

Så det var noen som kommenterte at ts kanskje var kjedelig, det synes jeg ikke er bra å skrive, jeg personlig tror ikke interessen var der på den rette måten, kjenn din verdi og la hele verden se det, da vil ting bli lettere, også relasjoner.

Vært en tung vei for meg og, men heldigvis har jeg utviklet meg videre jeg og. ( Hvis dere ser på min første date, så tåler menn ganske MYE dersom de er nok interessert. Og slik skal det være, det skal være ekte, kjemi og, og ikke minst sex-mye lidenskap.

Anonymkode: 5a6ac...034

Må legge til at jeg nesten fikk han til å love og gifte seg med meg…………:hoho:………….. førs:hoho:te date

;)hjelpes----------:hoho:-------kjærlighet kan gjøre deg litt rar………………...:kaklehone:;):hoho:

( aldri tenkt tanken på å gifte meg med noen tidligere…ikke engang faren til datteren min ) Hva skjedde her???

:hoho:

Anonymkode: 5a6ac...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ang det med sex, er det seksuell kjemi der er det bare å gi F i alle fordommer..vil ikke vente 5 minutter en gang. Bare å starte leken, lær hvordan du skal forføre en mann, hvordan gi fantastiske b jows, hvor de erogene sonene er, ha sexy undertøy..MEN, det må være med en rett, en det er fantastisk seksuell kjemi med, en som er oppriktig interessert, en med personlighet og empati..for en verden som åpner seg!!! De jeg aldri vurderer har ikke rette utstråling, de får gjerne vente i 1 eller 2, han andre… vel.. 2 dager MAX. Aldri undervurder seksuell kjemi, det er limet.

Anonymkode: 5a6ac...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har alltid vært i motsatt situasjon.  mine dater og/eller tilblivende har ønsket å være kjæreste med meg FØR sex. De har ikke en gang brydd seg om sex, men latt oppbygging av et sterkt forhold komme først. Og jeg har latt oss bli GODT kjent med hverandre før sex.

Min første kjæreste ventet et halvt år på sex. Og det var han som spurte om vi skulle være kjærester. 

Deretter datet jeg to stykker, der begge ble ivrig på å være kjærester.  Jeg sa nei. Og da kan man gå videre uten de ekle følelsene etter sex. 

han jeg dater nå er en jeg kommer til å si ja til. Han har jeg datet i over tre måneder. Uten sex. Han ser på oss som kjærester. Passer på å si det til meg hver dag. Til og med barn og giftemål tenker han på. Uten at vi har hatt sex.

Men nå har jeg tatt en litt annen variant. For jeg er nemlig litt usikker på hvordan det vil fungere seksuelt mellom oss. Så jeg har sagt at hvis vi fungerer sammen seksuelt, så sier jeg ja til han.

Dette gjør at han trolig får litt prestasjonsangst. Så nå er det han som holder tilbake sex. Nå er det jeg som venter på han. Men slike ting bør man ikke si før du vet at han vil ha deg som partner.

Intimitet kan man ha uansett. Og man beholder spenningen lenge. Sex er best med to mennesker som elsker hverandre. Og ikke mellom to mennesker som ETTER sex skal finne ut av om de elsker hverandre.

Og jeg lover deg det at det bygger opp en mann i stor grad hvis du etablerer et sterkt og trygt følelsesmessig bånd til han først. For da VET han at det er deg han vil ha. Unngå å avspore samtaler på det med sex. Og gjør det klinkende klart fra starten av at sex med deg innebærer commitment. At du ikke er typen som ligger rundt. 

Dette vil føre til at han vil føle enda sterkere for deg etter sex. Pluss at han har jobbet hardt med å investere tiden sin på deg. Dette er  viktig for at menn skal ha interesse.

Min date og jeg snakker med hverandre hver dag. Og vi gjør ting sammen. Det å oppleve ting sammen er også viktig. Vi er som sagt intime, selv om vi venter på sex. Og den intimiteten man føler med den man elsker skaper enda sterkere bånd. 

Mitt råd:  bli GODT kjent først, ikke ha fokus på sex, men la han investere tid på deg. Og gjør det klinkende klart at sex =comitment.

 

Lykke til 🙂

Anonymkode: 5d634...ae8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, _popcorn_ skrev:

De mister ikke interessen etter sex, dem var ikke interessert i utgangspunktet. 

Hvordan menn kan ligg med noen de ikke har interesse av er for meg ubegripelig. Men så er jo menn noen ubegripelige vesener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan kan de ha samvittighet til det??😭 Jeg synes de burde si fra fra start av hva de faktisk er ute etter, og ikke late som de er interessert og bruke en dame på den måten

Anonymkode: 17a76...0c1

Men da får de jo ikke sex fra de fleste av damene. Derfor juger dem. Nå skyter jeg fra hofta, men hvor pen er du på skala fra 1 til 10? Jeg har ikke draget fordi jeg er direkte stygg. Har også vært borti menn som "nedverdiget" seg selv til å ha sex med meg, men som kuttet meg ut etterpå, og ble sammen med en mye penere dame. Til og med min egen mann, som ikke er noe fruktfat selv, avviser meg seksuelt. Så jeg må nok leve i sølibat eller som singel. For de mennene som jeg har sjanse på er alt for gamle/har dårlig hygiene eller frastøtende utseende. 

Anonymkode: 2e927...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, OPIgirl said:

Hvordan menn kan ligg med noen de ikke har interesse av er for meg ubegripelig. Men så er jo menn noen ubegripelige vesener. 

Det er ikke mye mer ubegripelig enn at mange damer også ligger med menn dem ikke er interessert i. 
Vi har alle ulike seksuelle drifter. Jeg er kvinne og har mange ganger hatt sex med noen jeg ikke er interessert i noe mer med. Det kalles å ha sexlyst og behov for tilfredsstillelse. Men det er tabu at kvinner også har sexlyst selv om dem ikke er i forhold/dater noen, derav snakkes det lite om at kvinner også har sex kun fordi dem har lyst på sex. 
Menn snakker også mer åpenlyst om det å tilfredsstille seg selv, mens vi kvinner skal ligge med hendene over dyna... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, _popcorn_ skrev:

Det er ikke mye mer ubegripelig enn at mange damer også ligger med menn dem ikke er interessert i. 
Vi har alle ulike seksuelle drifter. Jeg er kvinne og har mange ganger hatt sex med noen jeg ikke er interessert i noe mer med. Det kalles å ha sexlyst og behov for tilfredsstillelse. Men det er tabu at kvinner også har sexlyst selv om dem ikke er i forhold/dater noen, derav snakkes det lite om at kvinner også har sex kun fordi dem har lyst på sex. 
Menn snakker også mer åpenlyst om det å tilfredsstille seg selv, mens vi kvinner skal ligge med hendene over dyna... 

Det stemmer sikkert at kvinner også har sexlyst og muligens kan ligge med hva som helst, men jeg kan love deg at dette fenomenet er mye mere utbredt blant menn.

Anonymkode: 071ef...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo deg selv du må være, da ;) Det er iallfall ikke spennende med en person som ikke er seg selv engang. 

Jeg sier ikke at det er noe med deg som "ikke er som det skal være", jeg mener bare at det kan være feil å sitte og skylde på at det er menn det er noe galt med hele tiden. 

Du virker veldig usikker på deg selv da, man merker jo du har dårlig selvtillit. Dette skinner nok også gjennom i senga, du tør vel ikke være deg selv der heller og det er oppskriften på et dårlig ligg. Men det er lov å være ung og uerfaren, og gutta er det jo vel selv også.

Og de er jo i en alder hvor det riktignok for noen er ganske spennende å nedlegge flest mulig damer, og ikke like interessant med fast forhold. Dog så tror jeg det er en myte at det er vanlig blant menn å bare drive og playe for og få sex EN gang og så stikke etter første knull, hadde det vært kjemi og de ble forelsket så kunne det skjedd mer, eller hadde sexen vært kanon så hadde han møtt deg igjen om det så var kun for å ha sex igjen.  

Jeg dropper forøvrig selv å date videre om sexen er dårlig. Alt det viktigste kan faktisk stemme på første ligg, det er ikke sant at det alltid er litt labert første gang og at man må knulle så masse før det blir skikkelig bra. For det handler mest om innstilling til og innlevelse i sexen, kåthet, selvsikkerhet osv, og det er sånt som man kjenner godt om klaffer skikkelig bra eller ei før trusa har truffet gulvet.

Anonymkode: 1e831...fcf

Du har nok rett, han/de har nok merket at jeg ikke er den mest selvsikre jenta i verden. Jeg forstår det jo godt, for de vil jo selvfølgelig ha det beste de kan få, men synes likevel at det heller er bedre å snakke om det og faktisk spørre meg hva som evt er problemet, og ikke bare ghoste og late som ingenting

Anonymkode: 17a76...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn mister ikke interessen etter sex, de er bare aldri interessert i noe annet enn sex. Alt dreier seg om sex. Det er meningen med livet, liksom. De gjør hva som helst for å få seg noe, inkludert late som om de er interessert i deg som person, og i å finne seg en kjæreste. Jeg har gitt opp det kjærestetullet, nå har jeg bare sex selv, med en fast fyr som er redd for å binde seg. Sånn har verden blitt. Det nærmeste man kommer ekte kjærlighet i dag er rett og slett en pulekompis. 

Anonymkode: 071ef...291

Ja, det virker veldig sånn! Er ikke sexen god nok fra første sekund, er ikke dama verdt det liksom..

Anonymkode: 17a76...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når det er et slikt forhold du har fått til kroppen din, sex og menn, så er det kanskje ikke så rart det ikke blir fantastisk. 

Når menn har truffet deg flere ganger, og velger å ha sex med deg, da synes de i utgangspunktet at du er deilig. Da er du ikke en de har plukket opp i fylla, men faktisk velger å ha sex med. DET burde være ditt utgangspunkt når du har sex med dem. Du føler deg liten, og er redd for å ikke strekke til, og det gjør deg ikke godt. Det gjør heller ikke opplevelsen trygg, gøy eller løssluppen. Du blir din verste fiende, og løser du ikke opp, og begynner å tenke at du er seksuell og bra nok, så er det fare for at du får flere slike negative opplevelser. 

På nettet kan man få inntrykk av at menn kun tenner på perfekte kropper, men slik er det faktisk ikke. Menn også tenner på helheten i opplevelsen. Det er viktigere at du slipper deg løs og nyter enn at kroppen din er helt perfekt. 

Anonymkode: ea7d6...072

Jeg vet det så godt, men jeg er sjenert og uerfaren, i tillegg kjenner jeg ikke mannen så godt etter 4-5 møter (noe jeg selvfølgelig kan gjøre noe med, altså vente lengre før jeg har sex med dem). I tillegg føler jeg at jeg at kroppen min ser bra ut med klær på, men ikke uten, noe jeg frykter at de jeg har sex med også synes? Føler bare de blir skuffet uansett

Anonymkode: 17a76...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir fysisk kvalm av dette. De ser åpenbart ikke selv hvordan de fremstår, egoistiske som de er.

TS: hvor møter du mennene du skriver om? Hvis det er Tinder så er det å skyte seg selv i leggen. Det er ikke annet enn en cesspool av desperate, primitive varianter menn.

 

Anonymkode: 234b7...05f

Jeg har kun møtt en fra tinder, resten har vært på byen eller andre steder...

Anonymkode: 17a76...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder de da å bruke tid, krefter og penger på noen de ikke er interessert i? Jeg tenker at om en mann orker å møte meg 4 ganger så må han da være litt interessert, men virker som at med en gang han har fått meg til sengs er det over og ut, og at alt det vi "hadde sammen" ikke betyr noe som helst. 

Anonymkode: 17a76...0c1

Pga spenningen.

Anonymkode: b60a7...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et problem jeg begynner å bli ganske lei av...

Jeg er ganske ettertraktet hos det motsatte kjønn, noe jeg ikke har noe i mot. Jeg er ei beskjeden og snill jente som alltid er hyggelig mot andre. Hver gang en fyr viser interesse for meg, og jeg faktisk liker han tilbake, kan vi godt dra på 3-4 dates og det er hyggelig. Men med en gang vi har hatt sex, dabber kontakten av fra deres side. Jeg blir like såret for hver gang, fordi jeg er en ganske innelukket person, og føler at når jeg faktisk har sex med en mann så har jeg åpnet meg og er sårbar. Jeg får fort følelser for de jeg har sex med, men virker som det motsatte skjer med dem. Jeg har aldri hatt kjæreste før, men vil gjerne ha det, men nå begynner jeg å bli redd for å date andre, for dette skjer HELE tiden - og jeg blir helt knust

Anonymkode: 17a76...0c1

Hvis du hele tiden har sex med menn som dropper deg etterpå er det nok lurt å vente med sexen til en faktisk blir kjent med vedkommende, og kanskje gjøre noen nye valg med tanke på menn og hvor en treffer dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, Minesveiper skrev:

Det er vanskelig å gi deg noen konkrete råd ts fordi personene som sitter på informasjonen om "hva som gikk galt" er egentlig disse mennene du har vært med. Det ideelle hadde egentlig vært å spørre dem, men det krever at man tåler å høre kritikk i tillegg til at man må legge alt av stolthet tilside. Helt urealistisk at noen tør å gjøre det egentlig, men svarene du hadde fått kunne vært som følger:

1. Jeg var bare interessert i sex. (Hvis dette var tilfelle med alle, er du ikke flink nok til å sile ut useriøse menn)

2. Jeg følte ikke vi matchet i sengen.

3. Jeg følte ikke at vi matchet personlighetsmessig

4. Jeg fikk dessverre ingen følelser. 

Hvis problemene dine kommer av svar nr.2 eller 3, så har du mulighet til å jobbe med deg selv for å øke egne sjanser. Som mann, og som initiativtaker for eksempel gjør man naturligvis refleksjoner rundt hvorfor enkelte initiativ, og tilnærminger går rett vest. Skal man få damene man er interessert i ut på date har man på en måte nødt til å ha en positiv læringskurve når det kommer til hvordan man presenterer seg selv. Ser ikke helt hvorfor ikke kvinner skal måtte gjøre noe av det samme, men da med større fokus på hvordan man får mennene til å bli.

Takk for godt svar! Hadde det bare vært så lett å holde på menn, så hadde da jeg gjort det 🤷‍♀️ Jeg får prøve å jobbe med meg selv først,og se om det skjer noe

Anonymkode: 17a76...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, loveli skrev:

Forteller du at du er uerfaren ifm sex? Hvis du sier det er det sannsynlig at de ikke er like lunkne til å holde kontakten med deg selv om sexen er dårlig.

Hvis en mann tror du er kjempeerferen men du ligger som en dau sjøstjerne han bare utfører et avansert runk på, så tenker han at det ikke er håp for at det blir bedre. Hvis du sier du er uerfaren og ligger på akkurat samme måte, så vil han kunne tenke at du i det minste kan læres opp. Og ikke bare læres opp, men læres opp slik han ønsker. De må se potensialet, gjør de ikke det er det kroken på døra.

Jeg er iallefall sånn selv, og jeg er kvinne. ;)

Nei, det har jeg aldri sagt.. Kan jo også være noe med det, at de tror jeg har hatt mye sex før, og at de derfor synes det jeg presterer er dårlig ift hvor mye erfaring jeg liksom har.
Takk for svar :)

Anonymkode: 17a76...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg har alltid vært i motsatt situasjon.  mine dater og/eller tilblivende har ønsket å være kjæreste med meg FØR sex. De har ikke en gang brydd seg om sex, men latt oppbygging av et sterkt forhold komme først. Og jeg har latt oss bli GODT kjent med hverandre før sex.

Min første kjæreste ventet et halvt år på sex. Og det var han som spurte om vi skulle være kjærester. 

Deretter datet jeg to stykker, der begge ble ivrig på å være kjærester.  Jeg sa nei. Og da kan man gå videre uten de ekle følelsene etter sex. 

han jeg dater nå er en jeg kommer til å si ja til. Han har jeg datet i over tre måneder. Uten sex. Han ser på oss som kjærester. Passer på å si det til meg hver dag. Til og med barn og giftemål tenker han på. Uten at vi har hatt sex.

Men nå har jeg tatt en litt annen variant. For jeg er nemlig litt usikker på hvordan det vil fungere seksuelt mellom oss. Så jeg har sagt at hvis vi fungerer sammen seksuelt, så sier jeg ja til han.

Dette gjør at han trolig får litt prestasjonsangst. Så nå er det han som holder tilbake sex. Nå er det jeg som venter på han. Men slike ting bør man ikke si før du vet at han vil ha deg som partner.

Intimitet kan man ha uansett. Og man beholder spenningen lenge. Sex er best med to mennesker som elsker hverandre. Og ikke mellom to mennesker som ETTER sex skal finne ut av om de elsker hverandre.

Og jeg lover deg det at det bygger opp en mann i stor grad hvis du etablerer et sterkt og trygt følelsesmessig bånd til han først. For da VET han at det er deg han vil ha. Unngå å avspore samtaler på det med sex. Og gjør det klinkende klart fra starten av at sex med deg innebærer commitment. At du ikke er typen som ligger rundt. 

Dette vil føre til at han vil føle enda sterkere for deg etter sex. Pluss at han har jobbet hardt med å investere tiden sin på deg. Dette er  viktig for at menn skal ha interesse.

Min date og jeg snakker med hverandre hver dag. Og vi gjør ting sammen. Det å oppleve ting sammen er også viktig. Vi er som sagt intime, selv om vi venter på sex. Og den intimiteten man føler med den man elsker skaper enda sterkere bånd. 

Mitt råd:  bli GODT kjent først, ikke ha fokus på sex, men la han investere tid på deg. Og gjør det klinkende klart at sex =comitment.

 

Lykke til 🙂

Anonymkode: 5d634...ae8

Wow, takk for gode tips! De skal følges :) lykke til du også!

Anonymkode: 17a76...0c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet det så godt, men jeg er sjenert og uerfaren, i tillegg kjenner jeg ikke mannen så godt etter 4-5 møter (noe jeg selvfølgelig kan gjøre noe med, altså vente lengre før jeg har sex med dem). I tillegg føler jeg at jeg at kroppen min ser bra ut med klær på, men ikke uten, noe jeg frykter at de jeg har sex med også synes? Føler bare de blir skuffet uansett

Anonymkode: 17a76...0c1

De er nok mindre kritisk til kroppen din enn det du er. 

Ja vent gjerne lenger med dem du ønsker noe seriøst med. De venter dersom de synes at du er verdt det. Så kan du jo også vurdere å skaffe deg litt erfaring med noen du ikke tenker på å bli seriøs med. Det er lov det! 

Anonymkode: ea7d6...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...