Gå til innhold

Vil en mann si " jeg vil gjerne møte deg igjen"....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

....hvis han ikke mener det?

Matchet med en på Tinder på tirsdag, og vi kom i en god dialog. Min erfaring tilsier at det er greit å møtes ganske fort for å avklare om det er noe å  bygge videre på. Eneste mulighet jeg hadde for treff var nå i helgen, så han omrokkerte på litt planer( skulle egentlig besøke faren sin i en annen by ), og så traff vi hverandre ute på en bar på fredagkveld.

Begge sine tog hadde siste avgang ved tolvtiden på kvelden, og da hadde vi vært på date i litt over 4 timer....men når tiden nærmet seg, så sa han, nå går snart våre siste tog men hva om vi bare blir lenger likevel? Så da gjorde vi det, og kl ble 2 på natten før vi tok hver vår taxi til hvert vårt hjem. 

Dagen etterpå sendte jeg han en beskjed og lurte på om formen var bra, og jeg fikk beskjed tilbake om at den var OK, litt redusert. 

Jeg skrev da tilbake som sant var at det var formen min også, og at jeg bare spør rett ut, er det interessant å treffes igjen?

Fikk tilbake ganske raskt : "jeg vil gjerne møte deg igjen :) vil du?"...dette bekreftet jeg at jeg vil.

Så fikk jeg en ny melding etter det, hvor han skrev han var veldig dårlig på å skrive meldinger i redusert tilstand, sorry hehe. Etter det har jeg ikke hørt noenting. Dette er en mann som ikke er på noen sosial plattform, unntak av snap...og der er han heller ikke aktiv ut i fra scoren som knapt er over 500, og en veldig rolig type. Utrolig avslappende å være med.

 

Så nå blir jeg litt sånn i tvil, mente han det eller bare sa han det? Snart 1 døgn med dønn stillhet, og jeg kommer ikke til å mase og sende meldinger.

Men er dette normalt? Pleier menn å bare å si sånne ting uten å mene det? Og hvorfor ble det helt stille i så fall?

Anonymkode: 226f7...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han vil nok møte deg igjen. Du kan jo skrive helt vanlig med han, men ikke mase om når dere skal møtes? Det hørtes jo ut som det gikk bra med dere.

Menn er typisk ikke så mystiske og strategiske som jenter. Vi sier det litt mer som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, isw skrev:

Han vil nok møte deg igjen. Du kan jo skrive helt vanlig med han, men ikke mase om når dere skal møtes? Det hørtes jo ut som det gikk bra med dere.

Menn er typisk ikke så mystiske og strategiske som jenter. Vi sier det litt mer som det er.

Nå bruker han bare snap, ingen annen plattform enn det....men jeg ser han har ikke åpnet den siste snapen min.....men jeg kommer ikke til å mase noe mer, og siste snap var bare et bilde av beina mine, hvor jeg skrev " idag blir det pysj hele dagen". Den er altså ikke åpnet, og mer kommer jeg ikke til å sende før jeg evt.får noe svar. Bare litt undrende til at det ble helt stille, men kan så klart finnes en god forklaring. Han virker ikke som typen som ghoster noen heller....må slutte å tenke så mye.

Anonymkode: 226f7...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt ikke hørt et ord............begynner å tvile veldig her...

Anonymkode: 226f7...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil møte seg igjen og et døgn uten kommunikasjon er helt normalt.  SÆRLIG dagen derpå når han sover ut og henter seg inn. Ikke bekymre deg, han har kontakt ila uken, ikke overtenk! :) For meg hadde det ikke vært naturlig å sende melding før etter 4-7 dager igjen , just do you know. Så ikke stress og forvent at han må tenke på deg hele døgnet og sende sus og nuss hver dag for å være interessert :)

Anonymkode: 8dcb1...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har fortsatt ikke hørt et ord............begynner å tvile veldig her...

Anonymkode: 226f7...3b7

Herregud ikke stress,  det er helg, la han få slappe av ;)

Anonymkode: 8dcb1...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått melding av han nå :) men det er forskjell på kvinner og menn, selv om jeg ikke vil ha suss og nuss meldinger, det syns jeg blir for dumt. Men godt man har et forum med folk som kan berolige litt med hva som er normalt, og at jeg ikke sendte masse meldinger til han, men lot han ta kontakt igjen først.

Anonymkode: 226f7...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på date de siste 3 år og de 3 jeg møtte er ikke så ivrig på å skrive så mye. Tror kanskje det er kvinner som er mest og best på sosiale medier. Og da vil vi tenke at noen ikke er interessert. De har bare tanker andre plasser.

Jeg vil påstå at det er de som er menn og ikke disse andre menn som er på alt av sosiale medier, skravler, maser og sender maaaange emoji i hver melding.

Tolmodighet er en dyd har jeg lært med disse datene 😊   ps er fortsatt single da men 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han har ikke gitt lyd fra seg siden søndag kveld. Er dette normalt hos en seriøs fyr som sier han vil møte meg igjen??

Ikke en eneste lyd!!! Jeg sa det rett ut på søndag at jeg var litt bekymret for at han skulle ghoste meg,  og da svarte han at det hadde han ingen planer om, og om han hadde planer om det ville han sagt i fra (?) fordi man må ta vare på høffligheten........

Kanskje han ikke vet hva ghosting er, for det er vel ingen som sier i fra på forkant😂

Men uansett, ikke hørt en eneste lyd.....ER DETTE NORMALT???

 

Anonymkode: 226f7...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg. Du hørte fra han på søndag og det er tirsdag i dag. Du må ha litt is i magen og det har vært på en date.. Chill!

Anonymkode: eee6e...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du viser mange tegn på sterk usikkerhet, og det kan skremme han unna. Hvorfor spørre etter en vellykket date om det er interessant å møtes igjen? Da legger du all «makten» over på han og viser at du er i tvil om han likte deg. Skriv heller neste gang at det var hyggelig og at du gjerne vil møte ham igjen. Og så skriver du til han at du er redd for å bli ghostet?! Hold det for deg selv. Det du skriver tyder på at du har lav selvfølelse og/eller veldig dårlig erfaring med menn. Etter bare ett treff er det lite som skal til for å «skremme» noen vekk, og det tror jeg du er i ferd med å gjøre nå. Pust med magen, Finn noe annet å tenke på og se hva som skjer. 

Anonymkode: 03851...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...