Gå til innhold

Hvorfor blir selv de hyggelige mennene drittsekker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Æsj er så mange ekle menn med dårlige kristne verdier og moraler. Mange menn burde sendes på moralskole så kanskje de skjerper seg. 

Anonymkode: 4c459...281

 

Alle moral som man kaller kristne eksisterte før kristendommen kom til verden. Mange av de stammer fraktisk fra antikkens Egypt.

 

Anonymkode: 03e52...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minesveiper
4 hours ago, AnonymBruker said:

Fordi han visste at jeg skulle være der og fikk meg til å tro at han faktisk ville treffe meg og tilbringe tid med meg, men alt han ville var å flørte med andre, for å se andre muligheter. 

 

Anonymkode: ae189...71d

Dette med å date flere er liksom blitt greit i dagens samfunn siden man mer eller mindre må avtale eksklusivitet. Akkurat det at han dater flere reagerer ikke jeg på, men jeg synes også at han er en dust når han sjekker opp andre damer når han visste at du skulle være der. Snakk om å trykke det i trynet på en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle viser seg dessverre i ikke være slik de virker å være ved første øyekast. Han prøver kanskje å spille, eller han prøver å være litt drittsekk fordi han ofte har blitt såret før. Uansett grunn, så ville jeg nok ikke datet han lenger når man ikke finner seg i det. Man må date i tråd med egne verdier og grenser, hvis ikke funker det ikke på sikt. Jeg har også datet kvinner som underveis skulle "henge" med andre folk da vi var på cafe/ute. Lite sjarmerende for å si det sånn, og man føler seg ikke så høy i hatten. Men det ble i det minste ikke flere dates for å si det sånn :) 

Anonymkode: be4d1...a8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du møtte han der tilfeldig, er det nå en ting, dere dater jo ikke eksklusivt, så en kan desverre ikke forvente at folk slipper det man har i hendene, for å være med en, etter så kort tid. Dog vitner det jo om at han kanskje ikke er så interessert i deg da. 

Hvis dere hadde snakket sammen, å avtaltes å møtes der, å henge sammen den kvelden? Og han da plutselig bare gikk fra deg, det er drittsekkoppførsel! 

Hadde dere en avtale om å møtes der, å henge sammen? Eller kom det bare tilfeldig frem at dere skulle på samme plass den kvelden?

Anonymkode: c1617...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Minesveiper said:

Dette med å date flere er liksom blitt greit i dagens samfunn siden man mer eller mindre må avtale eksklusivitet. Akkurat det at han dater flere reagerer ikke jeg på, men jeg synes også at han er en dust når han sjekker opp andre damer når han visste at du skulle være der. Snakk om å trykke det i trynet på en. 

Akkurat det, det var det jeg reagerte på som gjorde han til en dust...

Anonymkode: ae189...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du møtte han der tilfeldig, er det nå en ting, dere dater jo ikke eksklusivt, så en kan desverre ikke forvente at folk slipper det man har i hendene, for å være med en, etter så kort tid. Dog vitner det jo om at han kanskje ikke er så interessert i deg da. 

Hvis dere hadde snakket sammen, å avtaltes å møtes der, å henge sammen den kvelden? Og han da plutselig bare gikk fra deg, det er drittsekkoppførsel! 

Hadde dere en avtale om å møtes der, å henge sammen? Eller kom det bare tilfeldig frem at dere skulle på samme plass den kvelden?

Anonymkode: c1617...44b

Han visste at jeg skulle være der. Han spurte hvor jeg var, satt med han, sa han skulle mingle, spurte om vi kunne treffes til uka. Han sa han var betatt av meg og at vi kunne dra et annet sted etterpå.

Men alt var bare bullshit. Og det verste er at før ville jeg ha funnet meg i sånt bullshit, men lærer heldigvis litt underveis

Anonymkode: ae189...71d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Mr. Kilmister skrev:

Hvorfor er han en drittsekk?

fordi hun er kvinnfolk..

Anonymkode: 8ac9a...13a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var ute med en fyr to ganger og hadde en følelse på at det gikk bra. Men så møter jeg han ute på byen. Vi prater og sånn helt til han sier at han skal mingle. 

Jeg finner han etterpå med en dame og jeg spør han om hva han egentlig vil med oss. Han vet ikke da, men sier at han vil treffe meg senere til uka. Jeg sier at jeg er her nå, og så sier han at vi er ikke eksklusive og tilbringer jeg hele kvelden med deg, så er vi jo da eksklusive... Og jeg har datet en del drittsekker, men dette tok liksom kaka, for han var en av de jeg anså som en nice guy.

Møtte han på en dating app, og der virker det som at selv de hyggelige blir drittsekker fordi de kan. Sa klart i fra etterpå at jeg ikke ville date han, for vil ikke bare være bra nok for dating hvis han ikke finner noen andre. 

Andre som har samme følelsen at selv de hyggelige blir drittsekker på dating apper?

 

Anonymkode: ae189...71d

Vil vel heller si at din vurderingsevne failet - han var aldri en niceguy da. Tror ikke en hyggelig og ordentlig kar blir mer eller mindre drittsekk av om du treffer han på Kiwi eller på en dating app :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Jr.Garcon said:

Vil vel heller si at din vurderingsevne failet - han var aldri en niceguy da. Tror ikke en hyggelig og ordentlig kar blir mer eller mindre drittsekk av om du treffer han på Kiwi eller på en dating app :)

True!

Anonymkode: ae189...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...