Gå til innhold
AnonymBruker

Hvorfor blir selv de hyggelige mennene drittsekker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Var ute med en fyr to ganger og hadde en følelse på at det gikk bra. Men så møter jeg han ute på byen. Vi prater og sånn helt til han sier at han skal mingle. 

Jeg finner han etterpå med en dame og jeg spør han om hva han egentlig vil med oss. Han vet ikke da, men sier at han vil treffe meg senere til uka. Jeg sier at jeg er her nå, og så sier han at vi er ikke eksklusive og tilbringer jeg hele kvelden med deg, så er vi jo da eksklusive... Og jeg har datet en del drittsekker, men dette tok liksom kaka, for han var en av de jeg anså som en nice guy.

Møtte han på en dating app, og der virker det som at selv de hyggelige blir drittsekker fordi de kan. Sa klart i fra etterpå at jeg ikke ville date han, for vil ikke bare være bra nok for dating hvis han ikke finner noen andre. 

Andre som har samme følelsen at selv de hyggelige blir drittsekker på dating apper?

Anonymkode: ae189...71d

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mr. Kilmister

Hvorfor er han en drittsekk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ja. Jeg har inntrykk av at når man møter en mann ved en app, så brukes appen som en unnskylding til å være useriøs. Jeg har fått beskjed om at jeg må liksom ikke tro eller innbille meg at noen kan være seriøs på tinder, f.eks. 

Disse appene er noe herk. Jeg ville styrt unna både de og denne mannen det er snakk om. Han gjør en innsats i å få deg usikker på han ved å bringe inn denne damen. Og det hadde han ikke gjort om han var oppriktig interessert i deg. Jeg vill gitt slipp på han og gått videre. 

Anonymkode: 45d2a...0e8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
8 minutter siden, Mr. Kilmister said:

Fordi han visste at jeg skulle være der og fikk meg til å tro at han faktisk ville treffe meg og tilbringe tid med meg, men alt han ville var å flørte med andre, for å se andre muligheter. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
9 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Han dater flere uten å være åpen om det. Gir falske forhåpninger, kaster bort tiden, er uærlig. Bruker en app på telefonen som unnskyldning. Han er ikke en mann, men en gutt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja. Jeg har inntrykk av at når man møter en mann ved en app, så brukes appen som en unnskylding til å være useriøs. Jeg har fått beskjed om at jeg må liksom ikke tro eller innbille meg at noen kan være seriøs på tinder, f.eks. 

Disse appene er noe herk. Jeg ville styrt unna både de og denne mannen det er snakk om. Han gjør en innsats i å få deg usikker på han ved å bringe inn denne damen. Og det hadde han ikke gjort om han var oppriktig interessert i deg. Jeg vill gitt slipp på han og gått videre. 

Jeg vet, og jeg har sagt det til han, at jeg ikke vil være med på leken. Og jeg var ikke forelsket i han eller noe, men forventet å bli behandlet med respekt i det minste. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Han dater flere uten å være åpen om det. Gir falske forhåpninger, kaster bort tiden, er uærlig. Bruker en app på telefonen som unnskyldning. Han er ikke en mann, men en gutt. 

Jepp, og jeg har møtt mange duster, men ingen har fått meg til å føle meg så lite verdt, han ville liksom ikke bli kvitt meg fort nok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mr. Kilmister
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han visste at jeg skulle være der og fikk meg til å tro at han faktisk ville treffe meg og tilbringe tid med meg, men alt han ville var å flørte med andre, for å se andre muligheter. 

Dere er jo ikke et par. Da kan han jo gjør akkurat hva han vil. Så det du sier er at dere avtalte et møte der han pratet med andre damer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
34 minutter siden, Mr. Kilmister said:

Dere er jo ikke et par. Da kan han jo gjør akkurat hva han vil. Så det du sier er at dere avtalte et møte der han pratet med andre damer?

Selvfølgelig kan han gjøre som han vil. Men jeg vil ikke date noen som ser etter noen bedre rett foran øynene på meg.

Og ja, men han løy på forhånd, trodde han virkelig ville treffe meg der. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hadde han vært interessert i TS, ville han jo ønsket å henge med henne. 

Han er åpenbart ikke interessert, og da er det meningsløst å be henne komme på utestedet. 

Anonymkode: b141b...91f

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Så var han er drittsekk hele tiden men du kjente han for lite til å vite det. Ja mange duster leker hyggelige og jeg føler også at tinder osv ofte blir brukt som liksom en unnskyldning for å være dust. Herregud den nye serien Hemmelige beundrere som går på TV var jo en jente som hadde forelska seg i en tinder date og hun så han var så sjenert og ydmyk og respektabel og snill så derfor klarte hun ikke glemme han etter mye chatting og et treff på byen , så kom han da på denne daten via TV serien og bare var verdens mest cocky og klysete kar og bare nei altså vi kan godt knulle men det er alt for jeg liker å gå fra jente til jente jeg, og hun jenta bare ehhh okei han var en helt annen enn jeg trodde. Og ja det er mange sånne. Å møtes på byen som date mener jeg gir en ganske god indikasjon på at man er useriøs og denne fyren din hadde tydeligvis mer lyst til å dra inn flere fisker enn å bli kjent med deg. Dårlig stil å be deg komme dit da men mye bedre du så hans sanne jeg før du lå med han! 

Anonymkode: e357c...397

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

En sånn mann gjør selvsagt som han vil, men konsekvensen er jo at han ikke fremstår som spesielt sjarmerende, eller særlig date-bar! Sånne menn vil ikke skikkelige jenter ha. Jeg er helt enig med TS her! 

Anonymkode: d715b...3b7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Æsj er så mange ekle menn med dårlige kristne verdier og moraler. Mange menn burde sendes på moralskole så kanskje de skjerper seg. 

Anonymkode: 4c459...281

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Så var han er drittsekk hele tiden men du kjente han for lite til å vite det. Ja mange duster leker hyggelige og jeg føler også at tinder osv ofte blir brukt som liksom en unnskyldning for å være dust. Herregud den nye serien Hemmelige beundrere som går på TV var jo en jente som hadde forelska seg i en tinder date og hun så han var så sjenert og ydmyk og respektabel og snill så derfor klarte hun ikke glemme han etter mye chatting og et treff på byen , så kom han da på denne daten via TV serien og bare var verdens mest cocky og klysete kar og bare nei altså vi kan godt knulle men det er alt for jeg liker å gå fra jente til jente jeg, og hun jenta bare ehhh okei han var en helt annen enn jeg trodde. Og ja det er mange sånne. Å møtes på byen som date mener jeg gir en ganske god indikasjon på at man er useriøs og denne fyren din hadde tydeligvis mer lyst til å dra inn flere fisker enn å bli kjent med deg. Dårlig stil å be deg komme dit da men mye bedre du så hans sanne jeg før du lå med han! 

Han virket som en hyggelig fyr og så ikke tegn på drittsekk- tendenser før festen, og jeg har møtt noen duster, så mine røde flagg er oppe hele tiden. Og alle jeg har datet før har bare ville være med meg den første tiden hvis vi har avtalt dating. Men skjønner at jeg har for høye forventninger til folk. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet, og jeg har sagt det til han, at jeg ikke vil være med på leken. Og jeg var ikke forelsket i han eller noe, men forventet å bli behandlet med respekt i det minste. 

Å bli behandlet med respekt i dagens datingkultur er ikke noe man kan forvente, dessverre. Menn er ikke menn lengre og forstår ikke hvordan de skal behandle damer. 

Jepp, og jeg har møtt mange duster, men ingen har fått meg til å føle meg så lite verdt, han ville liksom ikke bli kvitt meg fort nok.

Sånne har jeg også opplevd. Den eneste riktige måten å forholde seg til slike menn er å blokkere dem. Ikke bare fra sosiale medier, men fra hodet og hjertet sitt. Gå videre med livet og ikke kast bort mer tid på ham. 

1 time siden, Mr. Kilmister skrev:

Point proven. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han virket som en hyggelig fyr og så ikke tegn på drittsekk- tendenser før festen, og jeg har møtt noen duster, så mine røde flagg er oppe hele tiden. Og alle jeg har datet før har bare ville være med meg den første tiden hvis vi har avtalt dating. Men skjønner at jeg har for høye forventninger til folk. 

Neida du har virkelig ikke for høye forventinger. Respekt er det minste man skal forvente for å si det sånn! Men desverre er det lett for noen å spille skuespill på Chat eller når man bare har møtt dem et par timer et par ganger så man får et bedre inntrykk enn sånn de egentlig er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Var ute med en fyr to ganger og hadde en følelse på at det gikk bra. Men så møter jeg han ute på byen. Vi prater og sånn helt til han sier at han skal mingle. 

Jeg finner han etterpå med en dame og jeg spør han om hva han egentlig vil med oss. Han vet ikke da, men sier at han vil treffe meg senere til uka. Jeg sier at jeg er her nå, og så sier han at vi er ikke eksklusive og tilbringer jeg hele kvelden med deg, så er vi jo da eksklusive... Og jeg har datet en del drittsekker, men dette tok liksom kaka, for han var en av de jeg anså som en nice guy.

Møtte han på en dating app, og der virker det som at selv de hyggelige blir drittsekker fordi de kan. Sa klart i fra etterpå at jeg ikke ville date han, for vil ikke bare være bra nok for dating hvis han ikke finner noen andre. 

Andre som har samme følelsen at selv de hyggelige blir drittsekker på dating apper?

Beskrivelsen din passer ikke til å omtale fyren som drittsekk. 

Dere har hatt et uforpliktende møte eller to, og det er det. Han vil være fri som fuglen og gjøre som han vil når han vil, uten å ha deg eller noen andre hengende etter seg som et frimerke. Det et hans valg. 

Når du møter folk via datingapper ol. Så kan du faktisk ikke forvente å treffe en person som  ikke er ute for å "leke" med andre mennesker både fysisk og følelsesmessig. Skal du fortsette med denne typen dating så må du slutte å egngasjere deg psykisk og instille deg på å "leke" på lik linje med dem du treffer på denne kunstige måten, ellers vil hendelsene gjenta seg og du føler du møter det du kaller drittsekker. 

Anonymkode: 0adce...b43

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere har hatt et uforpliktende møte eller to, og det er det. Han vil være fri som fuglen og gjøre som han vil når han vil, uten å ha deg eller noen andre hengende etter seg som et frimerke. Det et hans valg. 

Når du møter folk via datingapper ol. Så kan du faktisk ikke forvente å treffe en person som  ikke er ute for å "leke" med andre mennesker både fysisk og følelsesmessig. Skal du fortsette med denne typen dating så må du slutte å egngasjere deg psykisk og instille deg på å "leke" på lik linje med dem du treffer på denne kunstige måten, ellers vil hendelsene gjenta seg og du føler du møter det du kaller drittsekker. 

Ber deg legge merke til dette, ts. Jeg tror dette er beskrivende for hvordan gutter/menn tenker om nettdating. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehjo. Når man inviterer en date til å komme så har man et visst ansvar for den daten og da er det respektløst å plutselig gi faen å gå å flørte med andre istedet. Det er drittsekk. 

Og jo man bør faktisk kunne forvente at folk har respekt og folkeskikk selvom man møtes på dating app. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Gjesp enda en slik tråd.

Anonymkode: 03e52...eb3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her