Gå til innhold

Matchet med eksen på tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært en del av og på i 6 mnd. Vi har begge issues etter tidligere forhold (jeg ble psykisk mishandlet, har diagnosen PTSD). Han har også utfordringer med sine ting, blant annet tillit og et meget dårlig selvbilde. Men jeg er så latterlig glad i han, og er ikke ferdig med han. 

 Vi har ikke snakket sammen på tre uker. Vi blokket hverandre og var nokså barnslige begge to. Men vi skikkelig suger på å takle vanskelige følelser.. 

I går fant jeg han på tinder, jeg trykket superlike og etter to minutt matchet vi. Jeg skrev bare kort: Savner deg❤️ Han responderte med å like meldingen min. Men han har ikke skrevet noe enda.

Hva tror dere? At han bare trenger litt tid til å vite hva han skal si/gjøre?

Jeg tenker i hvert fall at han hadde ikke matchet med meg hbo han ikke hadde savnet meg og. Det vet jeg egentlig at han gjør fra før, for han har sagt det i tidligere meldinger. 

Anonymkode: 78358...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dytt. Jeg savner han veldig og har så lyst til å være med han. Vil sende han en melding til uka igjen, men vet ikke hva jeg skal/kan si? Kan jeg spørre om han vil sove med meg en natt, feks?

Anonymkode: 78358...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja jeg ville nok ikke gått ut med en x igjen, jeg savnet min x for 3 år siden når vi gjorde det slutt men å fortsatt frem og tilbake hadde bare kludret ting til mer.

Dere var begge veldig raske på å laste ned tinder, kanskje jobb med deg selv istedet og bli komfortabel med å være singel først. 

Jeg lastet tinder ned 2 år etter jeg ble singel, da hadde jeg oppnådd mye av det jeg ville som singel først men ønsket å dele dagene med ei bra dame. Jeg ville slettet tinder og fått orden på følelser og hverdagen først.

Anonymkode: 968ff...4c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troe han bare var ute etter bekreftelse å sjekke om han fortsatt kunne få deg. En egoboost greie 

Anonymkode: 36c74...72d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Troe han bare var ute etter bekreftelse å sjekke om han fortsatt kunne få deg. En egoboost greie 

Anonymkode: 36c74...72d

Hvorfor tror du det? Han visste jo med en gang at han «fortsatt kunne få meg», når han så jeg superliket han. Han hadde ikke trengt å swipe til høyre for å finne ut av det. Og hvorfor i det hele tatt like meldingen om han ikke er intr? 

Anonymkode: 78358...805

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du det? Han visste jo med en gang at han «fortsatt kunne få meg», når han så jeg superliket han. Han hadde ikke trengt å swipe til høyre for å finne ut av det. Og hvorfor i det hele tatt like meldingen om han ikke er intr? 

Anonymkode: 78358...805

Kanskje og sannsynligvis (men ikke garantert , kan jo hende jeg tar feil men  det pleier ofte å være sånn her) fordi han tenkte dere kanskje kunne begynne å ha sex uten noe mere. Men så tok han seg i det å skjønte at det ville by på problemer å innlede noe sånt så kort tid etter bruddet. Jeg tenker at om han hadde vært interessert i å bli sammen igjen hadde han svart på meldingen og sagt nettopp det. Tipper han vil spørre hvordan det går om en uke eller tre men vær varsom for at det kan hende han bare vil henge uforpliktende, liksom ha kjæresteprivilegier som sex og koselig selskap uten å faktisk ville bli kjæreste igjen

Anonymkode: 36c74...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje og sannsynligvis (men ikke garantert , kan jo hende jeg tar feil men  det pleier ofte å være sånn her) fordi han tenkte dere kanskje kunne begynne å ha sex uten noe mere. Men så tok han seg i det å skjønte at det ville by på problemer å innlede noe sånt så kort tid etter bruddet. Jeg tenker at om han hadde vært interessert i å bli sammen igjen hadde han svart på meldingen og sagt nettopp det. Tipper han vil spørre hvordan det går om en uke eller tre men vær varsom for at det kan hende han bare vil henge uforpliktende, liksom ha kjæresteprivilegier som sex og koselig selskap uten å faktisk ville bli kjæreste igjen

Anonymkode: 36c74...72d

Men er kanskje nettopp det jeg også vil.. 

Anonymkode: 78358...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er kanskje nettopp det jeg også vil.. 

Anonymkode: 78358...805

Ikke lurt når du har følelser for han og håper å få han tilbake.  Det er ikke sånn at det er bedre å ha han litt enn å ikke ha han i det hele tatt selvom du føler det sånn nå.  Du trenger å komme deg videre og ved å opprettholde intimitet så vil følelsene dine bare fortsette å være sterke for han og du vil oppleve flere kjærlighetssorger over han enn bare en. 

Anonymkode: 36c74...72d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt noen si at de liker folk på tinder kun fordi de kjenner dem. Det kan jo være tilfellet her. Er kanskje vanskelig for han å svare «nei» på spørsmålet om han liker deg eller ikke. Dere har jo vært sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, nordlending skrev:

Har hørt noen si at de liker folk på tinder kun fordi de kjenner dem. Det kan jo være tilfellet her. Er kanskje vanskelig for han å svare «nei» på spørsmålet om han liker deg eller ikke. Dere har jo vært sammen.

Nei, tviler. For som sagt så superliket jeg han, og vi matchet innen 5 minutter. Vi avsluttet forholdet med å være sinte på hverandre.. Har lyst å sende han en melding og spørre om han vil sove med meg i natt.. Kan jeg det tro?

Anonymkode: 78358...805

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, tviler. For som sagt så superliket jeg han, og vi matchet innen 5 minutter. Vi avsluttet forholdet med å være sinte på hverandre.. Har lyst å sende han en melding og spørre om han vil sove med meg i natt.. Kan jeg det tro?

Anonymkode: 78358...805

Det er jo ikkeno ulovlig i det. Du må bare stålsette deg for at svaret kan bli noe annet enn det du ønsker deg... 

Anonymkode: d013d...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikkeno ulovlig i det. Du må bare stålsette deg for at svaret kan bli noe annet enn det du ønsker deg... 

Anonymkode: d013d...ccc

Ja, og føler jeg er så mindfucked at uansett hva han svarer så går det fint liksom. Men er det innafor å spørre om en natt sammen? Hvordan vil han sannsynligvis tolke den liksom? 

Anonymkode: 78358...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, hutula1 skrev:

Grunnene til at det ble slutt, er vel neppe borte. De blir bare oversett av kåthet.

Jeg bare gir så faen...... Driter i alt. Driter i om jeg driter meg. Driter i om han svarer ja eller nei. Driter i om han ikke er grei. Vil bare sove med han og være intim med han igjen.. 

Anonymkode: 78358...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare gir så faen...... Driter i alt. Driter i om jeg driter meg. Driter i om han svarer ja eller nei. Driter i om han ikke er grei. Vil bare sove med han og være intim med han igjen.. 

Anonymkode: 78358...805

Du trenger en reboundguy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dytt. Jeg savner han veldig og har så lyst til å være med han. Vil sende han en melding til uka igjen, men vet ikke hva jeg skal/kan si? Kan jeg spørre om han vil sove med meg en natt, feks?

Anonymkode: 78358...805

Vil du være med han da, eller bare savner du han nå? Om du er seriøs og virkelig ønsker å være med han igjen så bør du gjøre det ordentlig, ta en ordentlig prat med han ansikt til ansikt, ikke bare spørre om han vil sove hos deg en natt.... Ikke lek og ikke spill. Men tenkt deg godt igjennom før du tar kontakt med han igjen, er problemene du har hatt borte? Er dette drømmemannen din osv? 

Anonymkode: 25ff2...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du være med han da, eller bare savner du han nå? Om du er seriøs og virkelig ønsker å være med han igjen så bør du gjøre det ordentlig, ta en ordentlig prat med han ansikt til ansikt, ikke bare spørre om han vil sove hos deg en natt.... Ikke lek og ikke spill. Men tenkt deg godt igjennom før du tar kontakt med han igjen, er problemene du har hatt borte? Er dette drømmemannen din osv? 

Anonymkode: 25ff2...439

Jeg leker ikke og spiller ikke spill. Aldri! Jeg savner han og vil være med han. Vi har forsøkt å prate ut, men det går til h.... hver gang. Så derfor tenker jeg å bare droppe det. Vi har det dødsfint når vi er sammen. Men så snart vi skal begynne å ta opp gammelt dritt så skjærer det seg.. Han sliter med at han ikke føler seg god nok, han er usikker på om jeg virkelig vil ha han, vi har begge vanskelig for å stole på hverandre pga. ting vi har opplevd med tidligere partnere.. Men som sagt; når vi er sammen er alt bare så sykt bra.. Og jeg tenkte at å sove sammen var en fin ting. Ingen diskusjon/krangel, ikke noe snakk om det som har vært. Ikke noe snakk om hva vi vil videre. Bare kose oss, sammen.. 

Anonymkode: 78358...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
AnonymBruker skrev (På 16.9.2018 den 11.32):

Nei, tviler. For som sagt så superliket jeg han, og vi matchet innen 5 minutter. Vi avsluttet forholdet med å være sinte på hverandre.. Har lyst å sende han en melding og spørre om han vil sove med meg i natt.. Kan jeg det tro?

Anonymkode: 78358...805

Ser at dette er veldig lenge siden. Men håper du sendte han en melding og dere er lykkelige nå ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere virkelig er glad i hverandre, hvorfor ikke prøve noe parterapi? Eventuelt terapi hver for dere? Når du har PTSD diagnosen så har jo du vert i terapi før. Du får undersøke litt hva som finnes der ute, kommuner skal jo også ha noe lavterskel tilbud som er gratis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...