Gå til innhold

Blokkert og forvirret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 timer siden, hutula1 skrev:

Så. Når menn avviser jenter, så er de drittsekker?

Nei, men folk som ghoster er drittsekker

Anonymkode: a7be4...1d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og folk som bare er ute etter sex når de sier noe annet og man har sagt fra at man har blitt såra før og ikke er intr i bare sex så er det akuratt det han er 

Anonymkode: a7be4...1d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men folk som ghoster er drittsekker

Anonymkode: a7be4...1d3

Han ville ha sex, det vill ikke hun.
Hun ville bli bedre kjent, det ville ikke han.

Ved å blokkere henne, så ghoster han? Det de ville ha, var det ingen av de to som ville gi.

Kjekt å vite til en annen gang, når noen sletter matchen på Tinder eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er enda værre når kvinner reduserer kvinner til sexdukker. Trist for deg å ha så lite selvrespekt. Tipper du er veldig ung og uerfaren. Kanskje litt usikker på egen kropp og utseende?

Anonymkode: c8c4f...685

Kan du lese det jeg skrev igjen ? Jeg skrev at jeg ikke syntes hun skulle legge ifra seg den tanken om å vente. Men jeg skrev at jeg tror han ble skremt bort, skremt bort var kanskje feil ordvalg, men det blir for mye å kjempe for. Mange kjenner ikke det om de liker en person på den måten før man har hatt sex, da blir det litt bortkastet å fortsette det. Jeg hadde ikke orket å fortsette med en mann som ikke ville hatt sex. Jeg er verken ung eller uerfaren og sliter heller ikke med dårlig selvtillit. Jeg skrev det jeg tenker om saken, ikke at hun skulle slutte å ha den holdningen hun har. Sexdukke.... virker som du er litt feministisk. 

Anonymkode: 93439...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du lese det jeg skrev igjen ? Jeg skrev at jeg ikke syntes hun skulle legge ifra seg den tanken om å vente. Men jeg skrev at jeg tror han ble skremt bort, skremt bort var kanskje feil ordvalg, men det blir for mye å kjempe for. Mange kjenner ikke det om de liker en person på den måten før man har hatt sex, da blir det litt bortkastet å fortsette det. Jeg hadde ikke orket å fortsette med en mann som ikke ville hatt sex. Jeg er verken ung eller uerfaren og sliter heller ikke med dårlig selvtillit. Jeg skrev det jeg tenker om saken, ikke at hun skulle slutte å ha den holdningen hun har. Sexdukke.... virker som du er litt feministisk. 

Anonymkode: 93439...a9e

Synes du det er negativt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Ramona skrev:

Synes du det er negativt?

I forhold til mitt syn på hva feminisme er, ja. 

Anonymkode: 93439...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I forhold til mitt syn på hva feminisme er, ja. 

Anonymkode: 93439...a9e

Å ja, ditt syn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, hutula1 skrev:

Han ville ha sex, det vill ikke hun.
Hun ville bli bedre kjent, det ville ikke han.

Ved å blokkere henne, så ghoster han? Det de ville ha, var det ingen av de to som ville gi.

Kjekt å vite til en annen gang, når noen sletter matchen på Tinder eller lignende.

Wow du er ikke mye klok

Anonymkode: c5590...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ramona skrev:

Å ja, ditt syn.

Ja du hadde ikke hatt den meningen du har om ts var en mann som skrev dette om en kvinne? Du hadde ikke skrevet: slutt å gjør menn om til sexdukker! ? Det tviler jeg ihvertfall på. Men jeg tror det er like mange kvinner som holder på som dette som menn.. 

Anonymkode: 93439...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taktikken virket, tydeligvis. Han fikk deg ikke til sengs med det samme, men du ga signal om at du var interessert (kaffe for å bli bedre kjent). Så blokkerer han deg, og du blir bare mer interessert. Når han kontakter deg igjen blir du vel så glad at fillene faller. Mission completed. 🙂

Du må bare tenke deg om: Er du virkelig interessert i fyren, eller er du interessert fordi han er selvsikker nok til å opptre som han gjør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2018 den 23.29, AnonymBruker skrev:

Kan du lese det jeg skrev igjen ? Jeg skrev at jeg ikke syntes hun skulle legge ifra seg den tanken om å vente. Men jeg skrev at jeg tror han ble skremt bort, skremt bort var kanskje feil ordvalg, men det blir for mye å kjempe for. Mange kjenner ikke det om de liker en person på den måten før man har hatt sex, da blir det litt bortkastet å fortsette det. Jeg hadde ikke orket å fortsette med en mann som ikke ville hatt sex. Jeg er verken ung eller uerfaren og sliter heller ikke med dårlig selvtillit. Jeg skrev det jeg tenker om saken, ikke at hun skulle slutte å ha den holdningen hun har. Sexdukke.... virker som du er litt feministisk. 

Anonymkode: 93439...a9e

I min omgangskrets er det ikke vanlig å ha sex på 2. eller 3 date ihvertfall. Kanskje det har med alder å gjøre? Jeg er over 30. Jeg skjønner hva du mener med at det er viktig med seksuell kjemi. Datet en fyr en stund og ventet med vilje lenge med å ha sex og vi matchet ikke seksuelt overhodet. Samtidig har jeg brent med på å ha sex "for tidlig" og opplevde at fyren omtrent bare var interessert i å ha sex når vi møttes og ikke var opptatt av meg som person. Jeg fikk følelser fort og ble så skuffa når jeg skjønte at han ikke var ute etter noe seriøst. Det er en balansegang. TS har brent seg flere ganger, skjønner veldig godt hun vil vente og heller bli kjent med den hun dater. Fyren er skikkelig umoden, hadde ikke blitt overrasket om han blokkerer for å få henne mer interessert. Når man har følelser for en person er det utrolig hvor godtroende og styrt man kan bli, å avvise for så å ta noen inn i varmen er ganske kjent taktikk. 

Anonymkode: f35e3...d9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I min omgangskrets er det ikke vanlig å ha sex på 2. eller 3 date ihvertfall. Kanskje det har med alder å gjøre? Jeg er over 30. Jeg skjønner hva du mener med at det er viktig med seksuell kjemi. Datet en fyr en stund og ventet med vilje lenge med å ha sex og vi matchet ikke seksuelt overhodet. Samtidig har jeg brent med på å ha sex "for tidlig" og opplevde at fyren omtrent bare var interessert i å ha sex når vi møttes og ikke var opptatt av meg som person. Jeg fikk følelser fort og ble så skuffa når jeg skjønte at han ikke var ute etter noe seriøst. Det er en balansegang. TS har brent seg flere ganger, skjønner veldig godt hun vil vente og heller bli kjent med den hun dater. Fyren er skikkelig umoden, hadde ikke blitt overrasket om han blokkerer for å få henne mer interessert. Når man har følelser for en person er det utrolig hvor godtroende og styrt man kan bli, å avvise for så å ta noen inn i varmen er ganske kjent taktikk. 

Anonymkode: f35e3...d9a

Taktikk for hva? mer interesse? det blir uansett på feile grunnlag når man trenger "å spille spill" for å holde på interesse, vitner jo om et menneske man bør unngå.

Anonymkode: 4b5c6...c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2018 den 15.54, AnonymBruker skrev:

Wow du er ikke mye klok

Anonymkode: c5590...841

Men det er du? Hvorfor skriver du så lite da?

Anonymkode: dc2b4...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...