Gå til innhold

Dater en fyr som er uerfaren, råd til å få han til å slappe mer av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vært sammen med en fyr siden jeg traff han i august hos en venninne av meg på fors. Fordi jeg er den første kjæresten hans har vi enda ikke hatt sex selv om vi har sovet halvnakne og gjort litt andre ting sammen spurte han tidlig om vi kunne vente litt med å gå hele veien. Han venter ikke på å bli gift, men han ville gjerne ha sex første gang når han følte seg trygg på at jeg ikke kom til å se på det som et casual ONS. Men igår fortalte han meg at det var sant, men han har holdt tilbake fordi at han var redd for å skuffe meg. Jeg har helt klart måtet ta mer kontroll en jeg er vant med de par gangene vi har endt opp med å ta kosinga litt lengre. Han er flink til å lytte både på hva jeg sier og ta hintet når jeg har stønnet og skjønt hva han skal forsette med. Men jeg må bestandig ta det veldig sakte når jeg har gått ned på han og går jeg for fort fram så har en kommet etter noen minutter. Første gang han kom ble han veldig flau fordi han klarte ikke å komme med noe forvarsel og bare grep tak i sengstanga og lagde lyder som jeg er sikker på at venninna mi hørte. Han begynte å prøve å beklage og forklare men sa bare at det utrolig godt å se han nyte og slippe seg litt ordentlig løs for en gangs skyld. 

Men en ting har jeg merket og det er hvor høy puls han får, jeg har lagt hode mitt på brystkassa hans mens jeg har lekt meg og hørt og kjent hjerte hans dunke. Han vil bestandig fokusere på meg først for å slippe skyldfølelse de gangene han ikke klarer å holde ut lenge. Men han har bursdag i morgen, og når vi snakket igår så sa han at om jeg var villig følte han seg klar og kanskje vi kunne gjøre det litt spesielt ved at vi tilbringte bursdagen hans sammen fra i morgen kl 14 etter å ha fått vært på et kakebesøk med familien. 

Jeg får seriøse sommerfugler av denne mannen, første gang på lenge dating har følte så spesielt med en fyr, og jeg vil at prestasjons angst skal være det siste han skal tenke på. Jeg vet han kan få meg til å komme når som helst ellers, så har gjerne lyst å skape et bra minne for han etter all hjelp han har gjort for meg. Han behandler meg så utrolig bra, og stiller virkelig opp for meg selv etter såpass kort tid. Vil at han i en kveld ikke skal tenke at han er egoistisk eller har noe å skamme seg over pga ting som han har opplevd. Og skjønner han kommer til å være litt nervøs, men noen legitime råd for å få han til å være litt rolig og avslappet? 

Anonymkode: b0b90...789

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror dette går over etter hvert som dere blir bedre og bedre kjent. Det er helt normalt å være litt anspent og at man vil fremstå som en bedre utgave av seg selv i begynnelsen av et bekjentskap. Etter hvert tror jeg man slapper av og er mer seg selv når man blir bedre kjent. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Han må vel kanskje bare se at det går fint at han er uerfaren, at han ikke holder så lenge osv. Som han sier er han redd for å skuffe. Dette er helt legitimt fra hans side egentlig, fordi damer kan dumpe om man er jomfru, og dårlig i sengen. Du trenger vel egentlig bare å tilbringe tid med han, så går det seg sikkert til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må bare få bekreftelse at det går helt fint at han er uerfaren, og at dere blir jo fliinkere på dette sammen over tid. Og bare betrygge han at det går helt fint når han kommer for fort

Anonymkode: 2e3f1...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her var veldig søtt! Gi han tid, så ordner det seg nok. ❤️ 

Endret av Eplejuice123
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.9.2018 den 3.33, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke giddet 

Anonymkode: f97d0...6f0

Så du hadde gitt opp en mann som stilte opp når det trengtes fordi han har noen områder han føler seg usikker på? Og grunnen til at han føler seg usikker er ikke fordi han er egoistisk men fordi å ikke være der 100% for andre uansett situasjon er moduset hans?

Jeg har ikke noe imot casual sex, men kvelden og helgen med han er noe av det beste jeg har opplevd, selv om han ikke var noen mester i senga. Så gikk dette langt dypere. 

På 16.9.2018 den 10.27, Eplejuice123 skrev:

Dette her var veldig søtt! Gi han tid, så ordner det seg nok. ❤️ 

Takk 😃 det gikk bedre enn jeg hadde forventet. Bestilte favorittburgeren tils når vi kom hjem og hadde kjøpt en flaske vin. Han liker egentlig ikke alkohol (ikke noen rusproblemer, er snarer tvert imot at han pga faren sin ikke ruser seg i det hele tatt og sjeldent drikker mer enn noen øl ved spesielle anledninger) men fikk han til å drikke litt for å roe ned nervene. Sa til han at vi har god tid og at han ikke skulle tenke på noe enn bare gjøre det som føltes naturlig for han, tror vi holdt på med forspill i nesten en time hvor han fikk meg til å komme to ganger på sofaen før jeg fikk han på rommet. 

Tok mer kontroll for å få han på rygg, og skjønte at han på dette tidspunktet hadde ting bygget seg så mye opp at han ville klare maks noen minutter. Han ble også litt flau over at han hadde så intensts med precum, men sa jeg ble smigret over at jeg kunne få han til å ha en slik sterk reaksjon pga meg. Bestemte meg for å ta det sakte slik at han skulle holde ut litt lenger, roterte mest på hoftene og blikket han gav meg var magisk. Men noen minutter senere så jeg at han var ganske desperat så kjørte fortere for å kunne lette på trykket hans og så fortsette sexen uten at en av oss var så kåte at vi bare ville komme i mål. 

Men vi oppdaget noe han ikke viste han klarte en gang, jeg dro meg ikke av han, isteden bare lå på magen hans for å snakke om hvordan han følte seg nå som første gang var over. Men han holdt faktisk ereksjonen selv etter han kom, iblant merket jeg at han traff g-punkte ved at han løftet penisen inni meg for å holde den hard. Jeg har gjort knipe øvelser siden fikk sønnen min og fant ut at om jeg knep i takt med løftene hans føltes det utrolig godt. Så jeg forsatte bare med å sitte på han, men med denne gangen oppreist rygg slik at vi kunne holde rundt hverandre og kose samtidig. Det var faktisk perfekt stilling for oss begge, jeg sliter med å komme uten at klitten blir stimulert også, og ved å ikke holde på så fort klarte han å holde seg lenge nok til å få meg til å komme en gang til. 

Når vi lå i armene til hverandre etterpå takket han meg for å ha vært så tålmodig med han og nervøsiteten hans, at han aldri har elsket noen som han har gjort meg. Og han vil gjerne være mer enn kjæresten min men mannen jeg føler at jeg kan stole på hva som helst med. At han er villig til å delta så mye eller så lite som mulig utifra hva jeg føler meg komfortabel med når det kommer til sønnen min. Sønnen min liker han faktisk veldig godt, hjelper sikkert at han er en ganske stor nerd da han er i tillegg til et par andre ting jobber som free lance spille journalist, og når sønnen min fikk se leiligheten til kjæresten min i forrige uke. Tror ikke jeg hadde fått han hjem vis ikke kjæresten min hadde gitt han en full ryggsekk med all slags ting og leker han har fått via jobben sin 😛 

Samtidig har ikke kjæresten min villet si noe de 2 gangene han ikke oppførte seg ordentlig, noe jeg setter pris på og at han isteden bare forteller meg om det slik at jeg kunne ta meg en prat. At han respekterer meg så mye at han skjønner dette er ikke en lett avgjørelse er noe jeg setter stor pris på, og gjør egentlig samtidig at jeg lener meg imot å si ja fordi faren er ikke i bilde for å si det snilt. Uansett må jeg tenke på at om han faktisk går inn i den rollen om jeg sier ja, så må jeg føle meg sikker på at dette er noe som vil vare. Ikke bare fordi han ikke vil ha noen rett skulle vi splitte lag om 8 år for eksempel, men bli sittende med mye ansvar. Jeg må også tenke på at det påvirker sønnen min, så for øyeblikket har jeg sagt at jeg føler meg mest komfortabel med at han er mer "morsom onkel" som ser filmer, leker, forteller historier, spiller og kan kommentere når han har gjort noe han vet er galt for å teste grenser. Men at jeg skal ta hånd om det, noe han aksepterte uten noen spørsmål. 

Det er en del av meg som virkelig bare har lyst å gå fort fram, fordi han er ikke som andre menn jeg har vært med. Ja han har ting han sliter med både i forhold til helse, og til dels dårlig selvbilde pga en oppvekst som for å være ærlig gjør at jeg synes det er et mirakel hvor flink han generelt er med unger. Når jeg har hatt venninner på besøk med barna sine vil de bestandig leke med han, og de gangene det er blitt litt unødvendig bråk eller problem mellom ungene. Så får han dem til å lytte og respektere han uten at han hever stemmen eller blir kald av seg. Han kanskje er litt direkte, men han gjør det på en varm måte og virker bare som at han har et instinkt når det kommer til hva unger må lære ved å oppleve det selv, forklare det til dem på en måte som de forstår og bli venner igjen.

Ene venninna mi har sagt litt halvt spøk litt halvt seriøst at jeg bare burde få det unnagjort og fri til han 😛 At ja hun synes det er litt rart at en voksen mann har figurer, men ellers at jeg har vært heldig som har funnet en ordentlig snill mann som vil være der for oss begge. Selv om jeg ikke har tenkt å fri, så er det en del av meg som selvfølgelig vil at vi skal forsette med å ha det gøy slik vi har hatt de siste dagene, det er utrolig hvor mye jeg kan bli kvitt den sjenerte siden av ham om jeg gjør han kåt nok. Samtidig som jeg vil forsette overalt, er det en del av meg som virkelig har lyst å gå til sengs og vokne ved hans side hver eneste dag fra nå av. 

Vi får se hvordan alt går til jul, føler da at det har gått nok lang tid for å ta en fullstendig avgjørelse, kanskje ende opp med et samboer skap. 

Anonymkode: b0b90...789

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...