Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en ikke-feminin dame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kunne du vært sammen med en ikke-feminin dame? Jeg kan ikke synge, danse, tegne eller har pen håndskrift. 

Anonymkode: 33b69...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs hva du legger i ikke-feminin.

Jeg gir fullstendig beng i om en dame kan synge, danse, tegne eller skriver penere enn meg. Det betyr virkelig ingen verdens ting for hvor feminin jeg oppfatter henne. Men jeg foretrekker nå damer som liker å pynte seg litt tradisjonelt feminint en gang iblant (nei, hun trenger selvfølgelig ikke dolle seg opp hver eneste dag), kler seg litt feminint og har lengre hår enn meg, synes det er mer naturlig å ligge i min armkrok enn det motsatte og denslags.

Dette er også kun en personlig preferanse, bare så det er sagt. Jeg tenker ingen verdens ting ille om kvinner som ikke er slik, det handler bare om mitt eget partnervalg. Når jeg skal velge meg en kjæreste har jeg jo litt snevrere rammer enn hva jeg har for "hva slags folk er helt okay mennesker jeg ikke mener noe spesielt om den ene eller andre veien".

Anonymkode: c0fa4...db2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du vært sammen med en ikke-feminin dame? Jeg kan ikke synge, danse, tegne eller har pen håndskrift. 

Anonymkode: 33b69...ae9

Dette er ikke den type femininitet menn bryr seg om.

Anonymkode: 320e5...305

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar.  Selv om jeg ikke ser ut som en gravelesbe så mangler jeg fortsatt mange av egenskapene som tradisjonelt har blitt forbundet med vellykkede kvinner. Kan legge til at jeg ikke er spesielt god til å lage mat, ikke spesielt fotogen, har ikke en eliteutdannelse, osv

Tar vare på kroppen min, går som regel i kjole og er opptatt av at de som er rundt meg har det godt. 

TS

Anonymkode: 33b69...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takker for svar.  Selv om jeg ikke ser ut som en gravelesbe så mangler jeg fortsatt mange av egenskapene som tradisjonelt har blitt forbundet med vellykkede kvinner. Kan legge til at jeg ikke er spesielt god til å lage mat, ikke spesielt fotogen, har ikke en eliteutdannelse, osv

Tar vare på kroppen min, går som regel i kjole og er opptatt av at de som er rundt meg har det godt. 

TS

Anonymkode: 33b69...ae9

KG-menn, vær så snill og elsk meg - jeg er feminin der det teller. 

Anonymkode: 320e5...305

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett sted en dame ikke kan ha maskuline trekk er i senga. Om en dame mangler feminine bevegelser og forståelse i en seksuell setting er det natta og ut. Damer som er tøffe i hverdagen, men blir som en silkemyk katt privat har en kul balanse på ting. Det handler ikke om å være dominant eller sub heller, for de som skulle måtte lete i den skuffen. 

Det finnes noen kvinner som har en slags mental sperre for å omfavne sin femininitet, som om det er et eller annet som kommer til å gjøre vondt om de må sitte ordentlig eller ikke gå lutrygget. Å være litt sensuell og lekker, i mangel av bedre ord, er mer enn noe som ellers lar seg definere som maskulin/feminin. Det handler i støtte grad om usikkerhet. Det er jo det som ikke er sexy. Mange tøffe kvinner med maskuline adferdstrekk er egentlig veldig redde. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

KG-menn, vær så snill og elsk meg - jeg er feminin der det teller. 

Anonymkode: 320e5...305

Bare du er god i senga så gir vi faen.

Anonymkode: bd6a3...c40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Arcturus said:

Ett sted en dame ikke kan ha maskuline trekk er i senga. Om en dame mangler feminine bevegelser og forståelse i en seksuell setting er det natta og ut. Damer som er tøffe i hverdagen, men blir som en silkemyk katt privat har en kul balanse på ting. Det handler ikke om å være dominant eller sub heller, for de som skulle måtte lete i den skuffen. 

Det finnes noen kvinner som har en slags mental sperre for å omfavne sin femininitet, som om det er et eller annet som kommer til å gjøre vondt om de må sitte ordentlig eller ikke gå lutrygget. Å være litt sensuell og lekker, i mangel av bedre ord, er mer enn noe som ellers lar seg definere som maskulin/feminin. Det handler i støtte grad om usikkerhet. Det er jo det som ikke er sexy. Mange tøffe kvinner med maskuline adferdstrekk er egentlig veldig redde. 

Hvordan vil du beskrive maskulin oppførsel (fra en kvinne) i senga?

Anonymkode: 49168...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vil du beskrive maskulin oppførsel (fra en kvinne) i senga?

Anonymkode: 49168...e5f

Hvis du spør meg om hva som gjør en kvinne kvinnelig vil jeg og majoriteten av normalt sammenskrudde menn være ute av stand til å svare. Det er et komplett mysterium. Kanskje er det hoftebevegelser og posisjonering? Kanskje det er håndledd. Jeg vet ikke annet enn at det, hos enkelte kvinner, bare ikke er riktig satt sammen. Min teori er at det igjen handler om frykt for å omfavne sin femininitet. Noen kvinner er igjen overflinke, til den grad at de ikke kan løfte sin egen koffert. Da blir det too much igjen. Som med alt i livet er det beste en mellomting. 

Men i senga... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Arcturus said:

Hvis du spør meg om hva som gjør en kvinne kvinnelig vil jeg og majoriteten av normalt sammenskrudde menn være ute av stand til å svare. Det er et komplett mysterium. Kanskje er det hoftebevegelser og posisjonering? Kanskje det er håndledd. Jeg vet ikke annet enn at det, hos enkelte kvinner, bare ikke er riktig satt sammen. Min teori er at det igjen handler om frykt for å omfavne sin femininitet. Noen kvinner er igjen overflinke, til den grad at de ikke kan løfte sin egen koffert. Da blir det too much igjen. Som med alt i livet er det beste en mellomting. 

Men i senga... 

Takk for svar, tror jeg skjønner hva du mener :) hadde en kollega som alltid gikk i skjørt, høye hæler og bluse, sminket seg og ordnet håret. Likevel var det som å se en mannlig byggesjauer fanget i en kvinnekropp, spesielt måten hun gikk på. 

Anonymkode: 49168...e5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du vært sammen med en ikke-feminin dame? Jeg kan ikke synge, danse, tegne eller har pen håndskrift. 

Anonymkode: 33b69...ae9

Hva har det med å være feminin å gjøre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Arcturus skrev:

Hvis du spør meg om hva som gjør en kvinne kvinnelig vil jeg og majoriteten av normalt sammenskrudde menn være ute av stand til å svare. Det er et komplett mysterium. Kanskje er det hoftebevegelser og posisjonering? Kanskje det er håndledd. Jeg vet ikke annet enn at det, hos enkelte kvinner, bare ikke er riktig satt sammen. Min teori er at det igjen handler om frykt for å omfavne sin femininitet. Noen kvinner er igjen overflinke, til den grad at de ikke kan løfte sin egen koffert. Da blir det too much igjen. Som med alt i livet er det beste en mellomting. 

Men i senga... 

Skjønner ikke hva du mener. Posisjonering? Hæ? Og håndledd, alle har jo håndledd? 

Anonymkode: 6c553...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke den type femininitet menn bryr seg om.

Anonymkode: 320e5...305

Nei de bryr seg mer om kvinnen viser omsorg, er snill og hyggelig og drar lasset hjemme.

Anonymkode: 66209...4de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr
18 hours ago, AnonymBruker said:

Takker for svar.  Selv om jeg ikke ser ut som en gravelesbe så mangler jeg fortsatt mange av egenskapene som tradisjonelt har blitt forbundet med vellykkede kvinner. Kan legge til at jeg ikke er spesielt god til å lage mat, ikke spesielt fotogen, har ikke en eliteutdannelse, osv

Tar vare på kroppen min, går som regel i kjole og er opptatt av at de som er rundt meg har det godt. 

TS

Anonymkode: 33b69...ae9

 

Høres ut som drømmedama. Bare du er det deg selv så spiller det liten rolle om du er mye eller lite feminin. 

Endret av Vanlig fyr
skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...