Gå til innhold

Norges mest utrygge sted


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Måløy. Går ikke en dag uten at noe går galt der. Påsatt brann, konstruerte ulykker, vold osv. 

Anonymkode: 37b91...d97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

På 18.9.2018 den 20.33, AnonymBruker skrev:
 

Kongsberg i Buskerud.

Var ihvertfall før jeg flyttet vekk derfra noen år siden. Dop over alt...

Anonymkode: 090b4...f3d

 

På 23.9.2018 den 18.52, AnonymBruker skrev:
 

Hæææ? Hva røyka du før du skrev det? Skjer omtrent aldri noe i Kongsberg.

Anonymkode: 65237...9f4

Kongsberg må være en av de fredeligste stedene på jord.... INGENTING skummelt som skjer, annet enn litt bråk på uteplasser en lørdagskveld...

Anonymkode: 4a212...766

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2018 den 20.39, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har ikke noe vitenskaplig belegg for dette men et sted som bare dukker opp i mitt hode: Karmøy

Anonymkode: efedd...895

Ha,ha, i mitt hode også, selv om jeg ikke helt vet hvor det er.  Det kan da ikke være så stort sted, men synes jeg relativt ofte leser at politiet på Karmøy måtte rykke ut til en eller annen voldshendelse.

Anonymkode: dcc4f...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2018 den 6.35, AnonymBruker skrev:
 

Måløy. Går ikke en dag uten at noe går galt der. Påsatt brann, konstruerte ulykker, vold osv. 

Anonymkode: 37b91...d97

Hahaha.....   :fnise:

Anonymkode: 24007...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Arendal

"Ska æ banke du?!"

Anonymkode: a94f4...b6c

Enig, og det er noe jeg vet dessverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tønsberg, Horten. De sentrale stedene i Vestfold.

Nattpatruljen og forøvrige tv-satsninger får ikke lov å filme i Tønsberg pga alle sakene de får opp i distriktet. 

Anonymkode: e1336...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2018 den 6.30, AnonymBruker skrev:
 

Kristansund. Kanskje ikke Norges mest utryggheten byer men den er bland de utryggeste.

Utrolig lett å få tak i narkotika, mange rånere, skjer en del kriminelt i byen for å være såpass liten by. 

Anonymkode: a692a...978

Hvor og når i byen er det mest utrygt tenker du? Lurer fordi jeg bor i Kr.sund og har barn som snart blir tenåringer..Alltid vært mye dop i byen.. mange triste skjebner.. 

Anonymkode: 7ca30...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agder politiet er vel kjent for å ha mye å gjøre. Arendal,Kristiansand og Haugesund er di første stedene jeg tenker på.

Anonymkode: bcd60...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2018 den 6.30, AnonymBruker skrev:
 

Kristansund. Kanskje ikke Norges mest utryggheten byer men den er bland de utryggeste.

Utrolig lett å få tak i narkotika, mange rånere, skjer en del kriminelt i byen for å være såpass liten by. 

Anonymkode: a692a...978

Stemmer nok dette ja. Har vært sånn de siste 20 årene. Men volden er internt i rusmiljøene, så for hvermannsen er småbyen rimelig trygg.

Anonymkode: e8a86...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2018 den 6.30, AnonymBruker skrev:
 

Kristansund. Kanskje ikke Norges mest utryggheten byer men den er bland de utryggeste.

Utrolig lett å få tak i narkotika, mange rånere, skjer en del kriminelt i byen for å være såpass liten by. 

Anonymkode: a692a...978

 

På 12.10.2018 den 0.59, AnonymBruker skrev:
 

Hvor og når i byen er det mest utrygt tenker du? Lurer fordi jeg bor i Kr.sund og har barn som snart blir tenåringer..Alltid vært mye dop i byen.. mange triste skjebner.. 

Anonymkode: 7ca30...bf7

 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Stemmer nok dette ja. Har vært sånn de siste 20 årene. Men volden er internt i rusmiljøene, så for hvermannsen er småbyen rimelig trygg.

Anonymkode: e8a86...408

Jeg er også fra Kristiansund og det skjer mye dritt der, ja. Jeg er straks 30 og ganske mange av mine bekjentskaper fra barndommen døde i god tid før 30-års dagen sin. 

Men, selv har jeg alltid følt meg ganske trygg i byen, så det er nok som AB#408 sier; at volden stort sett er intern. Du må nok tilhøre et visst miljø for å være utsatt. Jeg tror det viktigste handler om at foreldre må ta ungdommer på alvor. Ikke tenk at ditt barn er trygt fordi det er en liten by. Hvis du først havner i feil miljø så er nok effekten motsatt: at miljøet er vanskeligere å unnslippe fordi byen er liten. Men har du trygge barn som har venner du er trygge på, så tror jeg ikke at du skal flykte byen i redsel, så ille er det faktisk ikke. 

Anonymkode: c7d29...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i Kristiansund. Bor i en av nabokommunene, og det er en kjent sak at ungdommene drar dit for å få tak i dop feks. Mye av volden er internt i miljøene som noen skriver, men man hører om det.. Overraskende mye dritt i den byen til å være såpass liten. 
Om man er der en helg, vet man hvor man unngår å gå på kveldene liksom.

Anonymkode: 71a10...e67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...