Gå til innhold

Har sett ei nydelig dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, FrodeF skrev:

Hvis du er kjekk er det ok, er du ikke blir det sett på som trakassering 

Om man er kjekk kommer helt an på øynene som ser. Trakassering blir det først når man ikke tar nei for et nei, og fortsetter å mase.

Du bør nok få en viss øyekontakt først, og se om hun smiler tilbake. Deretter er det bare å spørre, på en høflig måte, og så gi deg om hun er avvisende. Lykke til! 👍

 

Anonymkode: 4ddc5...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er lov, men jeg sier alltid nei.

Føler meg ikke trakassert, men jeg synes bare det er litt sært og jeg dater heller ikke folk jeg ikke vet noe om. Virker også litt desperat. Jeg antar at de som gjør det, gjør det hele tiden. Bare spør mange tilfeldige damer om å ta en kaffe for å hive masse baller i lufta og så se hva som lander på penisen deres.

Ingen som har spurt meg har sett ut som min type heller da, hadde kanskje vært annerledes dersom jeg møtte blikket til en jeg umiddelbart tenkte så ut som en spennende type som kunne vært noe for meg.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i klesbutikk (var alene på jobb, siden butikken ikke er så stor), og det var en kunde som handlet for en veeldig høy sum... Han ville ha hjelp til å finne klær og vi snakket om mye forskjellig, og etter han dro så kom han tilbake etter 15 min ca og spørte om jeg hadde facebook eller noe sånn... Han var en virkelig flott fyr og vi møttes kvelden etterpå 😄 Så prøv å gjør det naturlig, f.eks litt slik som dette!

Anonymkode: e9a33...5d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nye tider nå. Vent til hun tar kontakt. likestilling for alle pengene

Anonymkode: 816da...c9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber i klesbutikk (var alene på jobb, siden butikken ikke er så stor), og det var en kunde som handlet for en veeldig høy sum... Han ville ha hjelp til å finne klær og vi snakket om mye forskjellig, og etter han dro så kom han tilbake etter 15 min ca og spørte om jeg hadde facebook eller noe sånn... Han var en virkelig flott fyr og vi møttes kvelden etterpå 😄 Så prøv å gjør det naturlig, f.eks litt slik som dette!

Anonymkode: e9a33...5d0

Bare det alene holdt tenker jeg

Anonymkode: 816da...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg ble bedt ut på kaffe av en som syntes hun var søt da de sto i kø i matbutikken. Hun takket ja,og de er idag gift og har to barn sammen,verdt å ta en sjans😀

Anonymkode: 6d126...41b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er i butikken med henne. Følger diskret etter og når hun kommer til kaffeavdelingen, er du også "tilfeldig" der og sier at du vet hvor man kan få en kopp med slikt stoff ferdigbrygget og spør henne om hun en dag vil vite hvor det er og når det passer best å være der.

Butikker er glimrende sted å finne damer på. Veldig lett å se om de handler til en mann eller ikke og det dermed er rimelig å anta at de er single. Man kan også styre unna om man ikke foretrekker veganere.
Skal man gjøre et ekstra inntrykk, så lærer man seg å lage mat og komme med anbefalinger om hun står og lurer på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVIS du gjør det, så må du for all del ikke gå rett på sak og be henne ut som det første du gjør. Det er creepy og et garantert NEI. Dette er jo selvsagt, men jeg sier det likevel da en del nordmenn ikke har peiling på sosiale koder i det hele tatt. Først så må etablere en slags connection/kjemi, ved å småprate om noe annet, kanskje fleipe litt, få henne til å le, - altså utveksle noen ord. Da merker du jo om hun er interessert eller bare vil gå videre. Hvis hun er med på notene, smiler og småprater tilbake, så kan du kanskje gjøre det. Det beste hadde vært om dere hadde truffet hverandre flere ganger og liksom blitt litt kjent, men også hvis du går for invitasjon ved første samtale er det viktig å ta det littt gradvis.

Anonymkode: 1d08e...22b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2018 den 12.47, AnonymBruker skrev:

Husker og hvordan ting var før nettdating kom opp, folk kom så mye i lettere kontakt med andre ute. Og jeg skulle ønske vi levde i gamledager slik datingkulturen var før, det hadde virkelig vært noe ❤️

Anonymkode: 38f66...174

Ja. Det smakte bedre med respekt. Respektløshet smaker vondt. 

Anonymkode: 36d58...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, hutula1 skrev:

Du er i butikken med henne. Følger diskret etter og når hun kommer til kaffeavdelingen, er du også "tilfeldig" der og sier at du vet hvor man kan få en kopp med slikt stoff ferdigbrygget og spør henne om hun en dag vil vite hvor det er og når det passer best å være der.

Butikker er glimrende sted å finne damer på. Veldig lett å se om de handler til en mann eller ikke og det dermed er rimelig å anta at de er single. Man kan også styre unna om man ikke foretrekker veganere.
Skal man gjøre et ekstra inntrykk, så lærer man seg å lage mat og komme med anbefalinger om hun står og lurer på noe.

Høres ut som en fæl oppskrift... jeg tror du kødder. 😄 

det der er typisk sånn ‘smartinger’ oppfører seg. Og så må man late som at det fungerer. Ugh. 

Anonymkode: 36d58...36b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2018 den 15.16, Sirinna skrev:

Haha sad, but true.

Sånn er det bare

Anonymkode: 7f609...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt spurt ut en gang på matbutikken, har type så ble ikke noe av. Men syns det var tøft gjort. Følte ikke at det var desperat handling, langt derifra. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en fæl oppskrift... jeg tror du kødder. 😄 

det der er typisk sånn ‘smartinger’ oppfører seg. Og så må man late som at det fungerer. Ugh. 

Anonymkode: 36d58...36b

Ja det er vel like greit å starte fakingen først som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, Hmmmmmm skrev:

Jeg har blitt spurt ut en gang på matbutikken, har type så ble ikke noe av. Men syns det var tøft gjort. Følte ikke at det var desperat handling, langt derifra. 

Kan hende ungdom ikke skjønner at butikker er som vannhull på Serengeti for rovdyra. Alle må jo ha mat en gang og med litt trening, er det er jo lett å finne ut hvem som handler til en familie eller bare til seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/16/2018 at 4:15 AM, AnonymBruker said:

Det er nye tider nå. Vent til hun tar kontakt. likestilling for alle pengene

Anonymkode: 816da...c9c

Ja, kvinner tenner jo som kjent skikkelig på manneprinsesser som sitter i tårnet sitt og venter, så det tar nok ikke lang tid før hun står og banker på  :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 16.9.2018 den 12.58, hutula1 skrev:

Du er i butikken med henne. Følger diskret etter og når hun kommer til kaffeavdelingen, er du også "tilfeldig" der og sier at du vet hvor man kan få en kopp med slikt stoff ferdigbrygget og spør henne om hun en dag vil vite hvor det er og når det passer best å være der.

Butikker er glimrende sted å finne damer på. Veldig lett å se om de handler til en mann eller ikke og det dermed er rimelig å anta at de er single. Man kan også styre unna om man ikke foretrekker veganere.
Skal man gjøre et ekstra inntrykk, så lærer man seg å lage mat og komme med anbefalinger om hun står og lurer på noe.

:legrine:

Kom igjen, det der kleine opplegget har ALDRI fungert for deg annet enn i drømmene dine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Cuntzilla skrev:

:legrine:

Kom igjen, det der kleine opplegget har ALDRI fungert for deg annet enn i drømmene dine

Javel hvis du sier det så, men først må du forklare hva som er så kleint med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, hutula1 skrev:

Javel hvis du sier det så, men først må du forklare hva som er så kleint med det.

Alt fra A til Å, det er så pinlig eplekjekt og fremstår som en innøvd sjekkelinje a la "hei baby, gjorde det vondt da du falt ned fra himmelen". Og enda verre blir det når du har fulgt etter henne i hele butikken og bare ventet på at hun går forbi kaffeavdelingen sånn at du kan hoppe frem og levere den elendige replikken. Jeg hadde ligget på gulvet og rullet av latter.

Spør om hun vil ta en kaffe på en helt vanlig måte, det fungerer bedre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off nei, fremmede som spør får altid nei.. det legger og et dårlig grunnlag om vi skulle treffes igjen

Anonymkode: 9768d...f34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...