Gå til innhold

Har sett ei nydelig dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på butikken og så ei nydelig dame, har aldri sett henne før, er det innafor å hilse på henne og spør om hun vil ta en kaffe om jeg skulle se henne igjen ?

Anonymkode: 870be...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja :)  kjør på, hva har du å tape? Jeg hadde iallefall likt det utrolig godt og hadde sagt ja så lenge du var innenfor min alderspreferanse riktignok! (kvinne 21 år) Synes bare det er flott når folk tør å ta intiativ til date uti den virkelige verden og, ikke bare via nettet. Det trenger vi nordmenn synes jeg!

Anonymkode: 38f66...174

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja :)  kjør på, hva har du å tape? Jeg hadde iallefall likt det utrolig godt og hadde sagt ja så lenge du var innenfor min alderspreferanse riktignok! (kvinne 21 år) Synes bare det er flott når folk tør å ta intiativ til date uti den virkelige verden og, ikke bare via nettet. Det trenger vi nordmenn synes jeg!

Anonymkode: 38f66...174

Husker og hvordan ting var før nettdating kom opp, folk kom så mye i lettere kontakt med andre ute. Og jeg skulle ønske vi levde i gamledager slik datingkulturen var før, det hadde virkelig vært noe ❤️

Anonymkode: 38f66...174

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, var litt redd for at det skulle virke litt desperat, men da tar jeg sjansen om jeg skulle se henne igjen :)

Anonymkode: 870be...872

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg hadde ikke hatt noe imot det så lenge han ikke var creepy eller ubehagelig på noen måte.

Det er ikke noe jeg forventer så tror jeg kunne blitt litt satt ut, men hadde nok synes at det var hyggelig.

Anonymkode: 6363c...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Husker og hvordan ting var før nettdating kom opp, folk kom så mye i lettere kontakt med andre ute. Og jeg skulle ønske vi levde i gamledager slik datingkulturen var før, det hadde virkelig vært noe ❤️

Anonymkode: 38f66...174

Enig! 

Jeg praktiserer det vel slik enda, jeg da. Nettdating er ikke noe for meg. Ikke dating heller for den saks skyld. Skal jeg treffe noen så må det være der ute hvor blikk treffes og spenningen oppstår. Oh, den magien man plutselig opplever en dag man bare skulle et eller annet 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid og sted er avgjørende. Ville aldri svart ja om en ukjent fyr spurte meg på butikken. Hadde jeg hatt blikkontakt og delt smil noen ganger, så hadde det vært litt annerledes. En bør jo i det minste få en fornemmelse av hvem fyren er. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørr henne på en høflig og sjenert måte,og si at kanskje det virker rart,men at hun gjorde så godt inntrykk 

Anonymkode: 6bdb6...c4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, FrodeF skrev:

Hvis du er kjekk er det ok, er du ikke blir det sett på som trakassering 

Haha sad, but true.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, FrodeF skrev:

Hvis du er kjekk er det ok, er du ikke blir det sett på som trakassering 

Mnja, det er ikke så enkelt. Så lenge man gjør det på en høflig og ordentlig måte, tror jeg ingen vil se på det som trakassering uansett hvordan vedkommende ser ut. En annen ting er jo at utseendet blir helt avgjørende for å få positiv respons (altså et ja) i en slik situasjon. 

Anonymkode: c1bca...358

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, FrodeF skrev:

Hvis du er kjekk er det ok, er du ikke blir det sett på som trakassering 

 

32 minutter siden, Sirinna skrev:

Haha sad, but true.

Ikke sant nei. Om du opplever å bli anklage for trakassering er det ikke fordi du ikke er kjekk, men fordi det du gjør ER trakassering. Ikke greit uansett hvordan man ser ut! 

Anonymkode: fe713...153

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kanskje selv blitt litt satt ut, men en gang i tiden var jo dette helt akseptabel måte å treffe noen på 😅😅😂

Så kjør på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FrodeF skrev:

Hvis du er kjekk er det ok, er du ikke blir det sett på som trakassering 

Trakkasering blir det først hvis damen sier nei, men ts ikke gir seg. Dette trodde jeg alle oppegående viste i dag.

Anonymkode: c9d2b...678

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...