AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #1 Skrevet 15. september 2018 Dette har sikkert vært skrevet om før, men jeg har aldrig forstått; hvorfor jenter alltid må være to når de skal på do? Man kan jo lure på om de er redde for å gå på do alene, eller hva det er for noe. Tror jeg skulle sperre opp øya om to gutter alltid gikk på do sammen. Hvis noen svarer så ikke kom med den klassiske, det bare er sånn. Det er ikke bare sånn. Anonymkode: 36be2...105
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #2 Skrevet 15. september 2018 Jeg har aldri noensinne gjort det og forstå heller ikke at noen ønsker det. hilsen kvinne Anonymkode: 0aad3...1dd 6
Mona123 Skrevet 15. september 2018 #3 Skrevet 15. september 2018 Fordi vi må leie hverandre og gi hverandre trøst i tilfelle en av oss tisser på oss. Også greit med hjelp til å tørke. Neida. Nei, jeg husker bare fra da jeg gikk på barneskolen at vi pleide å se på der som en mulighet til å skravle på vei til og fra. Er ikke så mye mer bak det. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #4 Skrevet 15. september 2018 Det var noe vi gjorde på barne og ungdomsskolen. Som voksne så er vi ikke med hverandre inn på do, kan stå på utsiden. Det handler om å være sosial, prate. Det er det jenter gjør så mye av, prate, prate, prate. Anonymkode: f0d5f...769 1
Kim91 Skrevet 15. september 2018 #5 Skrevet 15. september 2018 Når vi er ute å drikker er det en fin måte å snakke på tomannshånd. Det er sladre tid, Hehe 5
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #6 Skrevet 15. september 2018 Det er jo ikke vanlig når man har gått ut av ungdomsskolen. Uansett er det vel gjerne slik at noen andre kommer på at de også trenger å gå på toalettet når den ene annonserer det, for eksempel før kinobesøk, lang biltur, flyreise etc. Anonymkode: 72d7d...5c5 1
puppi Skrevet 15. september 2018 #7 Skrevet 15. september 2018 Er det ikke flaut, hvis man f.eks. har en litt stram tisse-lukt?
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #8 Skrevet 15. september 2018 Det er ikke alltid de er to. Noen ganger er de tre, fire og fem. Og det er ikke bare fordi det er sosialt. Men også veldig praktisk når de kan hjelpe hverandre med å tørke. Det er gjerne flere vanskelig tilgjenlige kriker og kroker hos jenter. Dessuten bygger det sterkere bånd mellom de. Anonymkode: f69d6...433 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #9 Skrevet 15. september 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke alltid de er to. Noen ganger er de tre, fire og fem. Og det er ikke bare fordi det er sosialt. Men også veldig praktisk når de kan hjelpe hverandre med å tørke. Det er gjerne flere vanskelig tilgjenlige kriker og kroker hos jenter. Dessuten bygger det sterkere bånd mellom de. Anonymkode: f69d6...433 Den der kjøper jeg ikke. Ser fortsatt ikke poenget med gruppebesøk på do. Fnising er jo hva de holder på med. Anonymkode: 36be2...105
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #10 Skrevet 15. september 2018 Vi var to eller flere som gikk på do sammen på ungdomsskolen, men det var for å prate og komme seg litt unna andre. Går sammen på do nå også om vi er på fest eller utesteder, men det er jo for da må alle gjerne på do samtidig og også litt for å ikke miste hverandre av syne. Anonymkode: c92c2...278
hutula1 Skrevet 15. september 2018 #11 Skrevet 15. september 2018 2 timer siden, puppi skrev: Er det ikke flaut, hvis man f.eks. har en litt stram tisse-lukt? Den stramme pisselukta, kommer fra herretoalettet. For veldig lenge siden, var hensikten til mannens stramme lukt, å lede kvinner til mannen.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #12 Skrevet 15. september 2018 Gjør det alltid på byen og det er fordi jeg føler meg utrygg alene, både voldtekter og befaling og kikking er ikke uvanlig. En av Oslos mest populære utesteder Jæger har felles herre og kvinne toalett nede i kjelleren bortgjemt og der er det voldtektsforsøk/beføling flere ganger ila en kveld og mange som opplever å bli holdt fast, sperret inne osv. Helt forjævlig! Anonymkode: e0e4a...c0c 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #13 Skrevet 15. september 2018 Befaling = beføling skrivefeil autocorrect Anonymkode: e0e4a...c0c
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #14 Skrevet 15. september 2018 Og jeg er voksen forresten . Har ikke med venninner inn i båsen men alltid inn på toalettrommet Anonymkode: e0e4a...c0c
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #15 Skrevet 15. september 2018 Jeg har klaustrofobi og livredd for at låsen skal gå i vranglås. Så jeg har alltid med meg en person, i tilfelle det skjer. Anonymkode: 2b90d...689
Horten Market Skrevet 21. oktober 2018 #17 Skrevet 21. oktober 2018 På 15.9.2018 den 9.27, AnonymBruker skrev: Dette har sikkert vært skrevet om før, men jeg har aldrig forstått; hvorfor jenter alltid må være to når de skal på do? Anonymkode: 36be2...105 Som du ser av de fleste svar, så er det fordi damene skal slarve/prate/sosialisere. Men dette burde du ha skjønt av deg selv uten å spørre. Må si dette er litt urovekkende. Sliter du med å forstå mennesker? Kan være lurt å søke hjelp for sosiale utfordringer før det får større konsekvenser.
Gjest Warrior Skrevet 21. oktober 2018 #18 Skrevet 21. oktober 2018 (endret) . Endret 15. august 2020 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #19 Skrevet 21. oktober 2018 Jeg liker iallefall ikke å gå på do sammenmed noen andre. Verken som barn / ungdom, eller som voksen... Anonymkode: d724a...4ce
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #20 Skrevet 21. oktober 2018 Jeg går av og til på do med venninner, kanskje mest fordi andre spør om jeg vil bli med på do enn at jeg drar med folk selv, men jeg synes det greit. Når jeg er på byen (det er egentlig bare da jeg ender med å tisse i kryss med venninner) så synes jeg det er så kjedelig å gå på do, man må rive seg fra alt det gøye og man blir utålmodig av å stå i den lange køen som det ofte er på jentedoen. Man står bare der og taster på mobilen og forbanner våre primitive kroppsfunksjoner for avfallshåndtering, og skulle for et lite øyeblikk ønske man hadde penis siden det aldri er kø i urinalen. Er man med venninner på så kan man fortsette å bable på vei til toalettene og mens vi pudrer nesen litt etterpå, gjerne også sladre som noen sier, altså snakke om et eller annet som man ikke ville si med de andre rundt bordet. Angående pudre nesen så har man også av og til venninner med på do for å ta drugs, men det er nok ikke hovedårsaken til fenomenet akkurat, det er jo noe jenter begynner med lenge før de eventuelt begynner med kokain. Anonymkode: a086c...23a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå