Gå til innhold

Spå meg: kjærlighet og utdanning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som kan spå meg? Lurer på hvordan fremtiden blir, både når det gjelder kjærlighet og utdanning, et år fram i tid

Anonymkode: 75194...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
På 18.9.2018 den 19.33, AnonymBruker skrev:

Hvorfor akkurat ett år? 

Anonymkode: 2dd62...954

Jeg er impulsiv og sliter med langsiktig planlegging. Livet akkurat nå later til å bestå av forskjellige retninger og det hadde vært godt å få en pekepinn på hvor jeg kan befinne meg om et år

Anonymkode: 75194...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trakk et kort for skole og et for kjærlighet, spurte hva du trenger å vite/høre nå og om et år : )

 

et kort for kjærlighet limer inn fra nettside: Relationship message: When it comes to matters of the heart, don’t make any plans right now. If you’re not partnered, it’s good to take this time out to get to know yourself. If you’re involved with someone, relax and just be with your partner. This is going to be an uneventful moment in time. Don’t force anything now. Allow things to flow naturally, and a beautiful renewal will take place all by itself. Patience is the key to your heart’s desire right now. Withdraw from action in your relationship, and give it a rest so that your love and connection can become rejuvenated. 

 

Skole: Protection message: Have you been feeling as if the clock is ticking and gotten a little nervous that your dreams are taking too long to manifest? There is nothing to fear. You will never run out of time for the important things. The miracles that are yours and yours alone can’t be missed. Isn’t that amazing? You’re in such capable hands, with guides and angels hovering in the invisible spaces, ensuring that your journey will be filled with all sorts of goodies! Let your anxiety be gently dispelled by your faith. Spirit will never deny you your highest good. All is yours in Divine, appropriate timing. You can relax.

Anonymkode: e0cd4...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...