Gå til innhold

Er det noen som kan tolke drømmer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid drømt masse, men i det siste har jeg hatt noen veldig spesielle drømmer.

Natt til i dag våknet jeg opp av minstejenta som våknet, og det er kanskje også derfor jeg husker drømmen såpass godt.

Drømmen er på en måte delt i to deler. Den første delen så drømmer jeg at jeg hører politisirener, og skjønner at noe er på ferde. Så ser jeg plutselig barndomsvenninnen min løpe i full fart, med noe tyvegods i hendene. Stopper henne å ber henne ta ansvar for hva hun har gjort, men hun ønsker ikke det. Politiet nærmer seg. Og hun sier "vil du virkelig ofre meg?" og da tar jeg tyvegodset hennes, og ber henne gjemme seg, mens jeg leverer tyvegodset til politiet.

Den andre delen av drømmen, da kommer jeg inn på besøk til noen jeg ikke kjenner i virkeligheten, der står det ei dame, i bare joggebukser, uten topp eller BH, men mørkt langt bølgete hår. Håret klarer såvidt, men ikke helt, skjule at hun har fjernet begge brystene. Jeg ble veldig ukomfortabel i drømmen, og begynte å prate med henne om alt annet for å unngå temaet. 

Er det noen som klarer å tyde dette for meg, så hadde jeg blitt veldig glad. :)

Anonymkode: 1f3b2...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barndomsvenninen kan symbolisere en del av deg seg, den infantile, uansvarlige delen av deg selv som du nå vet du må kvitte deg med, for å bli ansvarlig. 

Den andre drømmen vet jeg ikke helt, men tap av bryster kan symbolisere at du føler deg uattraktiv. 

Anonymkode: 754ca...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...