Gå til innhold

Trenger gode grunner for å bytte fra Iphone til Samsung


Perlesukker

Anbefalte innlegg

Jeg har i mange år vært en stor Apple-tilhenger, og har både Iphone, Ipad og Apple Watch. Jeg skal etterhvert oppgradere til nyere modeller, hvertfall klokke og telefon), men etter å ha sett på de nye telefonene som ble lansert tidligere i uka, synes jeg at prisene er horrible. Derfor er jeg på tanken om å skifte over til Samsung. Har fått låne en Galaxy s7 siden i går, for å teste ut, og er ikke overbevist ennå...Men regner med at alt er en vanesak, men jeg er veldig glad i brukervennligheten til Ios altså.

Derfor trenger jeg, i tillegg til prisen, noen overbevisende grunner til å gå over til Samsung:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig glad i lysvarselet som viser om jeg har noen tapte anrop, eller andre "notifications".
Det betyr at jeg slipper å fysisk ta opp mobilen for å sjekke, det holder med å bare kaste et blikk på den hvis jeg har vært borte fra den en stund.

Jeg liker også at jeg slipper å være begrenset til iTunes, eller andre appleprogram.

Jeg liker at jeg ikke har begrenset minne på samme måte som jeg hadde på iPhone, siden minnet på Samsung kan utvides med minnekort.

Jeg vet ikke hvorfor, men skjermen på Samsung passer bedre for øynene mine. 
Mannen min har forresten iPhone 8 på grunn av jobben, og han sliter også med å bli komfortabel med skjermen på sin telefon, selv om han har brukt iPhone i mange år.
 

Ut over dette handler det kun om smak og behag for min del.
Jeg prøvde iPhone, men ble ikke fortrolig med den, og byttet tilbake til Samsung etter 6 mnd, uten å ha en annen grunn enn at jeg foretrekker Samsung.

 

 

Anonymkode: 7c475...afd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Perlesukker skrev:

Jeg har i mange år vært en stor Apple-tilhenger, og har både Iphone, Ipad og Apple Watch. Jeg skal etterhvert oppgradere til nyere modeller, hvertfall klokke og telefon), men etter å ha sett på de nye telefonene som ble lansert tidligere i uka, synes jeg at prisene er horrible. Derfor er jeg på tanken om å skifte over til Samsung. Har fått låne en Galaxy s7 siden i går, for å teste ut, og er ikke overbevist ennå...Men regner med at alt er en vanesak, men jeg er veldig glad i brukervennligheten til Ios altså.

Derfor trenger jeg, i tillegg til prisen, noen overbevisende grunner til å gå over til Samsung:-)

Det lille jeg har hatt anledning til å prøve ut en android, kommer jeg aldri til å kjøpe noe det. Og se på pris må du også sammenligne hva du får, de råeste Samsung koster like mye som iPone. Og det siste jeg leste for noen dager siden, er at Huawey bruker samme juksemetoden som VW gjorde på sine dieselmotorer, når enheten skjønner at den skal testes speeder den opp det den har av prosessorkraft for å yte maks.

Har selv en 6s som fungere utmerket. Den kommer jeg til å så lenge jeg får den oppdatert med siste versjon av iOS. Eneste minuset er at den har minste lagringskapasitet🙄 Kommer nok aldri til å kjøpe aller nyeste utgave noen gang heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte som deg at iPhone var blitt altfor  dyrt, og kjøpte derfor en android. Det var helt forferdelig og jeg holdt ut kun en dag. Alt var så tungvint. Jeg solgte androiden og kjøpte iPhone i steden:-)

Anonymkode: 2882d...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...