Gå til innhold

Hva hater du med kroppen din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal man tro når man har vært singel hele livet, aldri opplevd kjærlighet, intimitet og nærhet, blitt avvist av alle man har vært interessert i? Da ser man ut som et dass, har en personlighet som hører hjemme i dass, ellers så er kanskje livet bare dritt.

Anonymkode: 89e5e...867

Håper du snart møter noen å være glad i og som er glad i deg. Av og til tar det av en eller annen grunn tid før man møter noen, det trenger ikke å være noe av det du sa. Kanskje bortsett fra at livet ditt en periode har vært dritt, men det betyr ikke at det fortsetter sånn. 

Anonymkode: 51ab8...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

 

Huff... jeg føler med deg. Hva kan vi gjøre nå??? Jeg kjenner ikke meg selv igjen når jeg ser meg på bilder og i speilet 

Anonymkode: edc66...558

Ikke jeg heller. Blir i dårlig humør hver gang jeg ser meg i speilet, i et vindu, på mobilskjermen. Tenker ofte at det er bedre ikke å være her. Går så utover livet mitt.

Jeg aaner ikke hva jeg skal gjøre. Det jeg gjør nå er egentlig brannslokking, mtp botox og fillers. Etterhvert facelift tenker jeg. Nekter å gå med det trynet her resten av livet. Gjør du noe? 

 

Anonymkode: a3744...1e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg heller. Blir i dårlig humør hver gang jeg ser meg i speilet, i et vindu, på mobilskjermen. Tenker ofte at det er bedre ikke å være her. Går så utover livet mitt.

Jeg aaner ikke hva jeg skal gjøre. Det jeg gjør nå er egentlig brannslokking, mtp botox og fillers. Etterhvert facelift tenker jeg. Nekter å gå med det trynet her resten av livet. Gjør du noe? 

 

Anonymkode: a3744...1e3

Hva er galt med trynet ditt da? Og hvor gammel er du egentlig siden du har begynt med botox og fillers?

Anonymkode: f58a0...1a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Skogkatten skrev:

Jeg vet at jeg er heldig som er frisk, jeg vet også at jeg som nærmer med 40 burde ha sluttet fred med meg selv for lenge siden. Likevel klarer jeg bare ikke å bli venn med høyden min, jeg er bare 157 cm og rett og slett 15-20 cm for lav.

Jeg tror problemet stammer fra en blanding av at jeg ble mobbet for høyden min tidligere og at man i media ofte kan lese artikler av typen "Slik kler du deg høyere" eller "Disse plaggene bør lave kvinner unngå" mens høye kvinner blir oppfordret til å være stolte av seg selv og rette seg opp i ryggen. Det føles med andre ord som om både folk rundt meg og media med jevne mellomrom må passe på å fortelle meg at kroppen min er feil.

15-20 cm for lav?!? Jeg ville da som kvinne mye heller vært 157 enn 182-187. Tror like mange kvinner på den høyden som på din høyde har komplekser. Er selv 163, og trives utmerket med det. 

Har aldri skjønt dette med å skulle kle seg høyere. Å kle seg mer velproposjonert er etter min mening mye "viktigere". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt mye tid på å hate kroppen min og se for meg hva jeg skulle ønske var annerledes. Men nå er jeg 45 og gir rett og slett mer faen.

Jeg har litt spesielle ansiktstrekk, et arr i panna, stygt arr etter ks og store føtter.

Jeg er også veltrent etter flere år med hard trening, har ingen cellulitter og nesten ikke rynker. Har faktisk greid å fokusere mer på dette som jeg er takknemmelig for.

Husk på hvor mye slemmere du er når du vurderer deg selv enn når du vurderer andre.

Anonymkode: b7264...368

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt mer og mer venn med kroppen min ettersom jeg ble eldre, og det er litt morsomt siden jeg objektivt sett har forfalt :lol: Men verken noen trivselskilo, hengepupper eller strekkmerker plager meg det minste, og de hårete beina mine får seg en omgang med høvelen- særlig om sommeren.

Men én ting er vanskelig.å forsone seg med. Jeg har hatt voksenakne i mange år, og skulle gjerne kjent på følelsen av å ikke måtte sminke vekk kviser og arr for å føle seg fin. Det er faktisk litt plagsomt. Dog ikke så plagsomt at jeg vil bruke tusenvis av kroner på laser og slikt. Men hvis jeg kunne ønske meg en endring i kroppen, så måtte det være fin ansiktshud.

Anonymkode: 329a5...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Men én ting er vanskelig.å forsone seg med. Jeg har hatt voksenakne i mange år, og skulle gjerne kjent på følelsen av å ikke måtte sminke vekk kviser og arr for å føle seg fin. Det er faktisk litt plagsomt. Dog ikke så plagsomt at jeg vil bruke tusenvis av kroner på laser og slikt. Men hvis jeg kunne ønske meg en endring i kroppen, så måtte det være fin ansiktshud.

Anonymkode: 329a5...c93

Har du forsøkt Roaccutane? Jeg slet også med acne. Men Roaccutan reddet meg. 6 år siden jeg avsluttet kuren, fortsatt glatt og fin hud.

Anonymkode: 349fd...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg heller. Blir i dårlig humør hver gang jeg ser meg i speilet, i et vindu, på mobilskjermen. Tenker ofte at det er bedre ikke å være her. Går så utover livet mitt.

Jeg aaner ikke hva jeg skal gjøre. Det jeg gjør nå er egentlig brannslokking, mtp botox og fillers. Etterhvert facelift tenker jeg. Nekter å gå med det trynet her resten av livet. Gjør du noe? 

 

Anonymkode: a3744...1e3

Nei jeg tør ikke begynne på noe behandling men tenkte senest i går på facelift haha. Skjønner ikke hva som har skjedd på bare tre år! Men jeg Har flere autoimmune sykdommer så tenker vel helst å behandle disse m diett medisin trening etc. 

Anonymkode: edc66...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med trynet ditt da? Og hvor gammel er du egentlig siden du har begynt med botox og fillers?

Anonymkode: f58a0...1a8

Hun er vel over 30

Anonymkode: edc66...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med trynet ditt da? Og hvor gammel er du egentlig siden du har begynt med botox og fillers?

Anonymkode: f58a0...1a8

Hvor lang tid har du? ;) Jeg har tynn og skrøpelig hud, dårlig hudkvalitet rett og slett. Mista masse fett, så har innsukne kinn, saggete kjeve, munnlinjer. Har også poser og rynker under øya. Får linjer i hele ansiktet når jeg smiler. Er 34. Huden er slækk, bleik og fattig🤣 SOS

Anonymkode: a3744...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Thyra skrev:

15-20 cm for lav?!? Jeg ville da som kvinne mye heller vært 157 enn 182-187. Tror like mange kvinner på den høyden som på din høyde har komplekser. Er selv 163, og trives utmerket med det. 

Har aldri skjønt dette med å skulle kle seg høyere. Å kle seg mer velproposjonert er etter min mening mye "viktigere". 

Nå er jeg riktig nok håpløst dårlig i matte, men 157+15=127 og 157+20=177. Jeg ønsker altså at jeg hadde en helt normal høyde for en kvinne. Og det hjelper meg lite at en fremmed på et forum ikke ser poenget med å kle seg høyere når man får høre det fra alle kanter ellers at lav er feil, høy er riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det meste. Tynt hår, uren hud, klumpete ansikt, bollekinn, stygg panne, stygg nese, stygg munn, BRF, veier noen kilo for mye, pløsete mage, bred midje, utovernavle, slapp rumpe med cellulitter. Stygge knær og antydninger til åreknuter på leggene samt små røde flekker. Hendene er greie, men neglene er jævlige. Underlivet er selvfølgelig stygt det også.

Men puppene er ok da 🙂

Anonymkode: 4bf91...958

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Jeg nekter å tro at dere ser ut som dere selv synes. Noen av beskrivelsene deres får meg til å tenke på mumier eller dypsvannsfisker. 

Det er utrolig sjeldent jeg ser et menneske og tenker personen er stygg, men hvis jeg gjør det, er det ofte fordi den ser skitten ut. 

Man må huske at det er helheten, ikke den enkelte skavanke, som blir lagt merke til. Isolert sett har jeg områder på kroppen jeg ser på som problematisk, men generelt sett ser jeg helt vanlig ut. 

En i mengden, som alle dere andre også er. 

 

Anonymkode: bf485...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det meste. Tynt hår, uren hud, klumpete ansikt, bollekinn, stygg panne, stygg nese, stygg munn, BRF, veier noen kilo for mye, pløsete mage, bred midje, utovernavle, slapp rumpe med cellulitter. Stygge knær og antydninger til åreknuter på leggene samt små røde flekker. Hendene er greie, men neglene er jævlige. Underlivet er selvfølgelig stygt det også.

Men puppene er ok da 🙂

Anonymkode: 4bf91...958

Bollekinn er jo fint! Det gjør at du ser ung ut! Skulle gjort alt for å ha det. Leppene kan du fylle med litt restylane? Kroppen kan du trene! Negler kan også fikses😁

Anonymkode: a3744...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det meste. Tynt hår, uren hud, klumpete ansikt, bollekinn, stygg panne, stygg nese, stygg munn, BRF, veier noen kilo for mye, pløsete mage, bred midje, utovernavle, slapp rumpe med cellulitter. Stygge knær og antydninger til åreknuter på leggene samt små røde flekker. Hendene er greie, men neglene er jævlige. Underlivet er selvfølgelig stygt det også.

Men puppene er ok da 🙂

Anonymkode: 4bf91...958

Nydelig oppsumert! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...