Gå til innhold

Hva hater du med kroppen din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva hater du med kroppen din?

Jeg hater at jeg er så hårete, har svarte hår over hele kroppen.. :( 

Anonymkode: f58a0...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hater magen min, den er ikke stor men har litt henge mage etter vekttap, og endel hvite strekkmerker:( Ellers liker jeg ikke indre deler av lårene, følelsen av slapp hud og mye fett:( og litt strekkmerker i bikini linja. Vanskelig å kle seg av for en gutt, føler mange gutter er så shallow og forventer en stram sexy jentekropp og med thighgap osv, noe jeg ikke har:( 

 

Håper det går bedre med tiden og at jeg lærer å like den etterhvert

Anonymkode: c479e...a59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At den til tider ikke fungerer pga kronisk sykdom. Men det er ikke et hat, mer en sorg over.

Anonymkode: f9e0a...c36

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater ikke, men liker ikke dun på overleppen som må vokses. Viltvoksende øyenbryn og at brystene begynner å henge. 

Anonymkode: da32b...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva hater du med kroppen din?

Alt.

Anonymkode: 89e5e...867

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater? Absolutt ingenting,og det burde ingen andre gjøre heller.For meg virker dette veldig merkelig.Å bruke tid på å hate noe som man kanskje ikke får gjort noe med er bortkastet energi som man bør slutte med,og heller fokusere på å være tilstede i nuet.Jeg synes det vitner om en ekstremt selvopptatthet som nærmer seg sykelighet om man hater kroppen sin eller deler av den.Så om man strever med slike tanker,be om hjelp via fastlegen,og kom deg videre i livet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har utlagt tarm. Hater den ikke, for uten denne hadde jeg ikke vært i live. Men det er jo nesten så jeg misunner dere som "hater" litt for mye fett, eller noen strekkmerker her og der.

Anonymkode: 54e62...178

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tutsi123 said:

Hater? Absolutt ingenting,og det burde ingen andre gjøre heller.

Hva skal man tro når man har vært singel hele livet, aldri opplevd kjærlighet, intimitet og nærhet, blitt avvist av alle man har vært interessert i? Da ser man ut som et dass, har en personlighet som hører hjemme i dass, ellers så er kanskje livet bare dritt.

Anonymkode: 89e5e...867

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater at jeg lot meg selv bli tykk, sånn at uansett hvor tynn jeg har blitt igjen er huden ødelagt.

Når jeg ser eldre mennesker som aldri har vært tykke, har de så utrolig mye fine kropp. 

Anonymkode: 443c3...9b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ikke noe godt ut av å hate, samme om det gjelder noen som har gjort deg vondt eller deler av kroppen din. Om du føler at du hater deler av kroppen din kan det hjelpe å stå naken foran speilet og si høyt hvor fornøyd du er med noe av det du ser. Om du hater hele kroppen din kan du velge deg ut en kroppsdel og gjøre det samme. Eller tenk at det er en venn du gir et kompliment til. Du ville vel aldri sagt til en god venn at «du er så jævla feit» eller «nesa di er stygg». Hjernen er utrolig fleksibel og etter en stund vil du(hvertfall de fleste) kjenne at det føles bedre. Det er så trist å bruke livet på å hate en del av seg selv, til det er tiden altfor verdifull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater at jeg lot meg selv bli tykk, sånn at uansett hvor tynn jeg har blitt igjen er huden ødelagt.

Når jeg ser eldre mennesker som aldri har vært tykke, har de så utrolig mye fine kropp. 

Anonymkode: 443c3...9b0

Kjenner meg igjen:( Er man først blitt tjukk men skal ned i vekt har man ødelagt muligheten til hvordan kroppen ville sett ut om man ikke hadde vært tjukk før det. Er så trist, er liksom som en straff føles det som

Anonymkode: c479e...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Siv85 skrev:

Beina mine. 

hva er galt med beina dine?

Anonymkode: f58a0...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva er galt med beina dine?

Anonymkode: f58a0...1a8

Tjukke og formløse, tømmerstokker 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fleur de lis

Jeg hater ingenting med kroppen min. Den fungerer (som oftest), og jeg ser ingen grunn i å bruke energi på å aktivt hate noe ved meg selv :) Det blir bare destruktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hater at jeg er hjulbeint.

For meg spiller det ingen rolle at jeg har strekkmerker over alt, men beina mine får meg til å føle meg stygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreftcellene som har klart å spre seg og oppføre seg som de hører hjemme i den, selv om jeg aldri inviterte dem.

Anonymkode: d2fe0...a7c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Siv85 skrev:

Tjukke og formløse, tømmerstokker 😛

Jeg har tett med svarte tykke hår på både legger, lår og føtter. Barberer jeg låra får jeg røde nupper som varer i flere dager og skjeggveksten kommer tilbake allerede samme kveld. Jeg kan ikke, og har ikke gått i shorts offentlig pga dette. Jeg ønsker gjerne å bytte ut mine hårete bavian bein med dine tjukke og formløse tømmerstokker :biggrin:

Anonymkode: f58a0...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tett med svarte tykke hår på både legger, lår og føtter. Barberer jeg låra får jeg røde nupper som varer i flere dager og skjeggveksten kommer tilbake allerede samme kveld. Jeg kan ikke, og har ikke gått i shorts offentlig pga dette. Jeg ønsker gjerne å bytte ut mine hårete bavian bein med dine tjukke og formløse tømmerstokker :biggrin:

Anonymkode: f58a0...1a8

Men hvis du har fin form på beina så ser du hvertfall bra ut i bukse, i motsetning til meg 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...