Gå til innhold

Hvor lang tid bør man regne med at fotograferingen tar etter vielsen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er fotograf og det er egentlig spørsmål om hva brudeparet vil.  Jeg kan få mange fine bilder bare om 20-30minutter, men de fleste sette av 1 time for fotograferingen (ikke 1 time mellom vielsen og festen, da de fleste står minst 20 minutter i kirkegården for å hilse gjestene og tar bilder rett utenfor kirken).  

 

Anonymkode: 81835...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på om dere skal fotograferes på flere locations eller ta alle bildene på samme sted. Dere bør ikke sette av noe særlig mindre enn en time, dette også på grunn av at været kan være ustadig her i nord. 

Anonymkode: 38b17...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår fotograf anbefalte minst halvannen time, helst to. Vi hadde to timer til fotograferingen, og tiden gikk fort. Men nå hadde vi med sønnen vår, forlovere og var rundt på flere locations (innenfor et lite avgrenset område), så vi kunne nok klart oss med mindre tid. Under en time tror jeg blir veldig knapt. Hva sier fotografen? Kanskje han eller hun har en anbefaling?

Anonymkode: 4dfa0...cd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde satt av ca 3 timer inkl reisetid. Kunne fint lagt på en halvtime om man tenker kun på fotograferingen. 

Anonymkode: 47a43...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi hadde satt av ca 3 timer inkl reisetid. Kunne fint lagt på en halvtime om man tenker kun på fotograferingen. 

Anonymkode: 47a43...815

Jeg hat vert i ett bryllup der brudeparet var så lenge borte og det var dritt kjedelig for å si det mildt. En knøtt liten plass, ingen ting å finne på, vi var tilreisende så kunne ikke dra hjem heller. Heldigvis var det sommer å varmt.. 

Anonymkode: b60b0...e38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...