Gå til innhold

Ikke en JÆVLA match...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...på Tinder.

Bor midt i Oslo Sentrum. Har radaren innstilt på 20 km og oppgitt alder 27-42 år. (Er selv 37).

Når jeg logger inn, står den bare og søker og søker. Etter en stund finner den kanskje 3-4 profiler, før den igjen søker og sier at det ikke er noen tilgjengelige profiler. Ber meg utvide søkeinnstillingene. Men jeg vil ikke ha kjerring fra bygda. 

Ikke får jeg matcher heller. Bruker de samme bildene som jeg gjorde før. Da fikk jeg gjerne 15-20 matcher første døgnet etter registrering. Deretter kanskje 7-8 matcher i uka. (Jeg er veldig selektiv hvem jeg sveiper høyre. Har kastet bort altfor mange timer på meningsløse dater).

Hva gjør jeg gærnt???

 

Anonymkode: b213c...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du høres utrolig fordomsfull og overflatisk ut. Spørs om det gjenspeiler seg i profilen og bildene. Kvinner ser etter litt andre ting når de er ferdig med 20-årene, det som funket når du var yngre vil ikke fungere til evig tid.

Anonymkode: 89756...86d

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel sveipet det som sveipes kan da, utvid eller ha det slik, ganske enkelt egentlig. 

Og bruk nye bilder av slik du ser ut nå, for alles skyld.

Anonymkode: baca4...17f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hørtes jo utrolig sjarmerende ut. Alt utenfor Oslo er bygda, og du sveiper på utrolig få. Ja, for utseende sier alt om et menneske. Kanskje du skal sveipe på flere, og heller prøve å bli bedre kjent med de, før du går på date. 

Anonymkode: 99b6d...89d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså bare det at du legger ut en ''sandkassesur'' sutretråd på Kvinneguiden kan si noe om et personlighetstrekk som mulig frastøter en del andre kvinner.

Hva du gjør galt på Tinder? Kanskje utvide søket litt. Fortsetter du å ha snevre søkevariabler, må du også forvente laber respons. Jeg har det slik, men så lenge jeg er bevisst at dette er eget valg, klager jeg ikke.

Det bør ikke du heller, med mindre du er misfornøyd med søkevalget ditt.

 

Lykke til.:jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha litt større rekkevidde en rett utenfor blokka du bor i!
At du ikke får mach kan jo ha med at de andre også er kresne før de sveiper til høyre...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tinder er vel ut? Det er puleapp. Å ligge rundt er ut. Det liker vi ikke. De på tinder er oppbrukt. Og jenter vil ikke få livmorhalskreft. 

Anonymkode: a868e...357

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har den på 20 km / 2 mil og den finner 4 damer i det aldersspennet, må det være en bug. Slett profilen og lag en ny. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tinder er vel ut? Det er puleapp. Å ligge rundt er ut. Det liker vi ikke. De på tinder er oppbrukt. Og jenter vil ikke få livmorhalskreft. 

Anonymkode: a868e...357

Jeg har motsatt oppfatning. "Å ligge rundt" er in, forhold er ut. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, McMary skrev:

Hvis du har den på 20 km / 2 mil og den finner 4 damer i det aldersspennet, må det være en bug. Slett profilen og lag en ny. 

Han har jo sveipet igjennom dem som er i hans område. De 4 som dukker opp hver dag er enten nye brukere eller personer som har åpnet tinder i "hans" område.

Anonymkode: baca4...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er veldig selektiv hvem jeg sveiper høyre).

Anonymkode: b213c...4dd

Du har nok svaret her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har jo sveipet igjennom dem som er i hans område. De 4 som dukker opp hver dag er enten nye brukere eller personer som har åpnet tinder i "hans" område.

Anonymkode: baca4...17f

Å? Jeg så ikke at det sto noe sted. Det er jo klart det bare dukker opp noen få når man har sveipet seg gjennom, da blir det jo bare et rart spørsmål. Men, jeg bor jo 25 km fra Oslo sentrum og er bare ei kjerring fra bygda som ikke forstår innlegget helt. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok at man jevnt over får færre matcher nå enn tidligere. Jeg har også merket en nedgang i antall matcher, uten at jeg har gjort drastiske endringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er en tidlig indikasjon på at kvinner er møkkalei av menn på Tinder og andre steder som bare vil ha sex og har satt på fest-bremsen. Heia kvinner!

Anonymkode: bc46a...f92

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tipper det er en tidlig indikasjon på at kvinner er møkkalei av menn på Tinder og andre steder som bare vil ha sex og har satt på fest-bremsen. Heia kvinner!

Anonymkode: bc46a...f92

 

ENIG!!

 

Anonymkode: d5f2e...a37

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, OnFire skrev:

Tror nok at man jevnt over får færre matcher nå enn tidligere. Jeg har også merket en nedgang i antall matcher, uten at jeg har gjort drastiske endringer.

Kjempeflott. Vi kvinner KAN få livmorhalskreft av å ligge rundt. Det har flere lært nå. Tallene øker. Nå får 370 livmorhalskreft hvert år. 100 av dem dør. Smitten skjer via hyppige partnere. Kondom hjelper bare 70% Det er hud mot hud og slimhinne mot slimhinne som utgjør smitten. Stå på kvinner. Ikke lar dere bli lurt av menn som ikke vil ha forhold.

Anonymkode: a868e...357

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

...på Tinder.

Bor midt i Oslo Sentrum. Har radaren innstilt på 20 km og oppgitt alder 27-42 år. (Er selv 37).

Når jeg logger inn, står den bare og søker og søker. Etter en stund finner den kanskje 3-4 profiler, før den igjen søker og sier at det ikke er noen tilgjengelige profiler. Ber meg utvide søkeinnstillingene. Men jeg vil ikke ha kjerring fra bygda. 

Ikke får jeg matcher heller. Bruker de samme bildene som jeg gjorde før. Da fikk jeg gjerne 15-20 matcher første døgnet etter registrering. Deretter kanskje 7-8 matcher i uka. (Jeg er veldig selektiv hvem jeg sveiper høyre. Har kastet bort altfor mange timer på meningsløse dater).

Hva gjør jeg gærnt???

 

Anonymkode: b213c...4dd

Du vil ikke ha damer fra bygda. Det er galt. Syntes det helt ok at ikke du får match med den holdninga di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basert på de holdningene du har vist her så er det ikke akkurat sjokkerende at du har få matcher. Du som mener alle utenfor en radius på to mil er «kjerringer fra bygda». For det første er det masse bra damer på bygda også (de er ikke en ensartet «rase» akkurat), og for det andre er det ikke bare Oslo sentrum som er by. 

Du skriver at du er veldig selektiv fordi du ikke gidder kaste bort tiden på meningsløse dater. Vel, det er vel sånn at «man må kysse noen frosker» før man finner noen man ønsker å gå videre med. Du er veldig selektiv - og hvis jentene du sveiper høyre på er like selektive som deg, så når du kanskje ikke opp hos dem? De du mener er bra nok synes ikke du virker som noen «catch»?

Kanskje du rett og slett må senke forventningene dine litt, og ikke bare sveipe på de flotteste jentene. De har som regel mange flere å velge i :) 

Anonymkode: 4dfab...323

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...