Gå til innhold

Tråden for oss som liker å skifte toppbilde...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg skifter veldig sjeldent forsidebilde men jeg skifter profilbilde ofte :) Jeg synes det forsidebildet passet så bra at jeg ville ha det fast 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... :lur:  Jo, et "toppbilde" ligger inne på profilen, bak nicket/profilbildet vårt. D.v.s. hvis man har lagt inn et da. 
Den som kan finne ut hva jeg har som toppbilde på min profil.....har funnet ut hva vi snakker om. ;) 

*ventepause.....uten svar* 

Ok..."hold pekeren over mitt navn.....bak er det svart farge...trykk på mitt navn.....et "toppbilde" popper opp. Helt sikkert ment som en ekstra mulighet til å dekorere eller fortelle noe mere enn avatarbildet. Jeg bytter ganske ofte. :nigo: 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hmm... :lur:  Jo, et "toppbilde" ligger inne på profilen, bak nicket/profilbildet vårt. D.v.s. hvis man har lagt inn et da. 
Den som kan finne ut hva jeg har som toppbilde på min profil.....har funnet ut hva vi snakker om. ;) 

*ventepause.....uten svar* 

Ok..."hold pekeren over mitt navn.....bak er det svart farge...trykk på mitt navn.....et "toppbilde" popper opp. Helt sikkert ment som en ekstra mulighet til å dekorere eller fortelle noe mere enn avatarbildet. Jeg bytter ganske ofte. :nigo: 

Laster du opp et forsidebilde og den rundingen hvor profilbildet er dekker den delen hvor hodet til personen på bildet er så kan du laste opp et profilbilde av noens hode slik at det ser ut som at det Ee hodet til personen på forsidebildet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...husker ikke helt eksakt fra hvor, men det er afrikanske gutter som har kledd seg opp og de danser på en spesiell samling hvor unge møtes, og gjør sitt aller beste for at kvinner skal oppdage og bli interessert i dem og ville ha dem til ektemenn.

Godt at du slipper det der ikke sant? :lur: 

Rettelse: "Woodabee-folket i Niger" er det. 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hmm...husker ikke helt eksakt fra hvor, men det er afrikanske gutter som har kledd seg opp og de danser på en spesiell samling hvor unge møtes, og gjør sitt aller beste for at kvinner skal oppdage og bli interessert i dem og ville ha dem til ektemenn.

Godt at du slipper det der ikke sant? :lur: 

Rettelse: "Woodabee-folket i Niger" er det. 

Hadde noen oppdaget meg så hadde det sikkert vært en sulten løve

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En heldig sulten løve i såfall. :tommelopp: *kompliment*  ...som hadde spyttet deg fort ut igjen for du smaker CHILI! :sjokk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fin kunst ved kunsten det, Nietsoj. :jepp:  Jeg liker å bytte toppbilde fordi jeg syns det blir for galt å gå toppløs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samme som cover foto på facebook. Bytter der ganske ofte også. Nesten hver måned.

 

Mitt toppbilde på KG viser hvordan jeg ser på dere her inne. Ikke for å skyve menn til siden, for det er ikke bilder av menn. Alle er velkommen :kghjerte:

Klikk på profilbildet mitt, så dukker toppbildet/coverphoto´et opp.

 

Nå er det høst, så dette passer YNAyHIP8DtwKqu1TrjXKy6TXnowHkTKWIwpCdaxn

 

 

Endret av Wonders
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ingen får hele bildet frem. Vi må bevege selve bildet og få den delen av det som vi kan klare å få opp.
       Likt for alle der. ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...