Gå til innhold

Norsk bestemor og tyrkisk mann..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Newroz skrev:

Jeg er vel mest sjokkert over at hun er bestemor i en alder av 40. Min far er 80 og er ikke bestefar enda 😂 

Men hei, har hun funnet lykken, og er så ung som 40 år, så syns hun bare skal få kose seg, jeg. Ser ikke det problematiske i at hun er bestemor. Fortsatt litt sjokkert over den delen. 

Å bli besteforelder er faktisk ikke noe man kan styre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Julie Holmen skrev:

Å bli besteforelder er faktisk ikke noe man kan styre selv.

Absolutt ikke! Hun så veldig flott ut, og jeg syns hun bare bør kose seg og gjøre som hun og hjertet hennes selv ønsker. Så klart litt kjedelig for resten av familien om hun velger å flytte til et annet land, men det går jo fly opp og ned :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎13‎.‎09‎.‎2018 den 21.42, Stella Rose skrev:

Jeg er mest sjokkert at hun er 40 og allerede bestemor 😨:sjokkert:

Har lest litt, det står at hun er 38 og datteren på 17-18 venter tvillinger i november. Ellers har hun en yngre sønn.

Anonymkode: c3717...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/15/2018 at 12:30 PM, AnonymBruker said:

Har du vært i Tyrkia? Jeg har jobbet i Tyrkia, og de fleste kvinner der, kler seg som oss vestlige kvinner, på sommeren går de i singlet og skjørt, bikini på stranda osv. Jeg var ute på byen med flere tyrkiske kvinner. 

Og hvorfor kan det ikke være kjærlighet? Hun er jo pen, og har gode valgmuligheter her hjemme og, så kanskje de faktisk er forelsket. 

Anonymkode: 47afa...fb9

Ja jeg har vært der, både i sør og i Istanbul.

Islam dominerer og det blir bare verre.

De sekulære kvinnene du snakker om, går snart i fotsid sekk med hette på hodet.

 

Anonymkode: d099d...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2018 den 20.39, AnonymBruker skrev:

40 år og bestemor sier vel sitt.

Anonymkode: 1e220...b82

Gjør det ? Min mor ble bestemor da hun var 36. De etablerte seg tidligere før i tia. 

Anonymkode: 02e21...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Why not? Ingen som hadde reagert om han var 10 år eldre enn henne....og norske menn finner seg stadig yngre kvinner fra andre land, så hva er det som er så spesielt med dette? 

Anonymkode: d569b...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.9.2018 den 11.02, AnonymBruker skrev:

Hun var sykt pen, da! Utrolig at hun er bestemor i tillegg. Jeg ville aldri rota meg bort i en muslim, men ellers har jeg en kjæreste som er 8 år yngre (fra de dypeste norske daler) så da har vi det til felles. Tyrkere kan vel være like forskjellige som oss nordmenn, men jeg ville vært skeptisk.

Anonymkode: cef8e...e80

Er det utrolig at pene kvinner kan bli bestemødre, mener du? Det rår man faktisk ikke over selv. Jeg synes ikke denne damen var oppsiktsvekkende pen. Smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mystic woman skrev:

Er det utrolig at pene kvinner kan bli bestemødre, mener du? Det rår man faktisk ikke over selv. Jeg synes ikke denne damen var oppsiktsvekkende pen. Smak og behag.

Hvorfor er du så sinna? Ro deg ned. Du er vel ikke KG-politiet? Folk må få skrive hva de vil. 

Anonymkode: cef8e...e80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du så sinna? Ro deg ned. Du er vel ikke KG-politiet? Folk må få skrive hva de vil. 

Anonymkode: cef8e...e80

Jeg er ikke sint, bare litt oppgitt over at noen tilsynelatende mener at når man er blitt bestemor (bestefedre hører vi ingenting om), er det slutt på eget liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende historie. Jeg håper det vil gå bra for dem. De er søte sammen. Men noe skurrer. Forstår ut fra det hun skriver, at det er uaktuelt i hans kultur å få bsrn sammen uten å være gift og at han er veldig gentleman og beskyttende overfor henne. Hun må dekke seg til osv. Dette kan fort bli negativt og kontrollerende etter en tid. Man kan ikke kjenne en person etter så kort tid. Men kan absolutt forstå at hun vil følge hjertet. Vanskelig det der.

Anonymkode: 5d6db...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fascinerende historie. Jeg håper det vil gå bra for dem. De er søte sammen. Men noe skurrer. Forstår ut fra det hun skriver, at det er uaktuelt i hans kultur å få bsrn sammen uten å være gift og at han er veldig gentleman og beskyttende overfor henne. Hun må dekke seg til osv. Dette kan fort bli negativt og kontrollerende etter en tid. Man kan ikke kjenne en person etter så kort tid. Men kan absolutt forstå at hun vil følge hjertet. Vanskelig det der.

Anonymkode: 5d6db...141

Hun MÅ dekke seg... 

Vanskelig å si hva en skal "finne seg i"  for et forhold. Må hun dekke seg selv om de bor i Norge? 

Anonymkode: 872a1...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke så enkelt å få en mann som kommer utenfor EU til Norge. Det blir kanskje det største problemet.

Anonymkode: d80f3...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...