Gå til innhold

Hvis han ikke er interessert kan han ikke si det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg som en idiot. Har etter par år som singel endelig samlet mot nok til å lage en profil på en dating app. Så fikk jeg kontakt med en fra min egen hjemby da. En som jeg vet godt hvem er. Han overrøste meg med komplimenter og var henrykt over at vi fikk kontakt. Jeg ble betatt og vel så det, og trodde virkelig at dette kunne bli noe. Han virket oppriktig og virket veldig snill. Vi pratet og sendte meldinger til hverandre i ei uke, likte hverandres bilder på sosiale medier, og plutselig ble det bom stopp. Ingen forklaring, ingenting. Jeg forsøkte å sende en melding bare for å spørre hvordan dagen hans har vært, men han svarer ikke. Leser den ikke en gang enda jeg ser han er pålogget. Hvorfor er vi mennesker slik mot hverandre? Går det ikke an å si fra at man ombestemmer seg? Hvordan skal det bli hvis jeg tilfeldigvis treffer han liksom? Se en annen vei eller late som ingenting? Det må jo gå an å si fra at man dessverre ikke er interessert allikevel og ønsker deg lykke til eller noe. Det er jo en ærlig sak. Nå blir alt bare helt rart. Og jeg er rett og slett lei meg fordi jeg tenker kanskje jeg var for kjedelig eller for stygg eller noe annet, at jeg ikke er verdt å bry seg om. 

Anonymkode: ab4ad...234

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare si hei som til en gammel bekjent og lat som ingenting. Ikke ta det personlig,  det har ikke noe med deg å gjøre at noen menn bare liker flørten og oppmerksomheten på sine premisser til sin tid, og ikke gidder noe seriøst.  

Anonymkode: bc084...ef3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare si hei som til en gammel bekjent og lat som ingenting. Ikke ta det personlig,  det har ikke noe med deg å gjøre at noen menn bare liker flørten og oppmerksomheten på sine premisser til sin tid, og ikke gidder noe seriøst.  

Anonymkode: bc084...ef3

Men fryktelig kjipt når de tar initiativet til kontakt. Nevner opptil flere ganger hvor bra de synes det er at vi endelig skal bli kjent, åsså plutselig ingenting og svarer ikke en gang når jeg sender en høflighets melding. Hva er galt med folk? Tar de ikke hensyn i det hele tatt? Jeg føler meg så teit. For jeg har faktisk begynt å bli litt forelseket. Og jeg forelsker meg ikke lett i det hele tatt. 

Anonymkode: ab4ad...234

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, eller skrev:

Hva er tidsaspektet her?

Det er ikke snakk om lang tid. Har sett han har interessert seg for mine bilder på sosiale medier ei god stund, kanskje et år. Så fikk vi kontakt via dating app. Ei uke snakket vi hver dag. Raus med komplimenter og virket veldig interessert. Spurte etter snap. Sendte noen snapper og sa brøt han kontakten. Kanskje han ikke likte det han så? Ikke vet jeg. Så jeg sendte han en høflighets melding for 2 dg siden. Tenkte å fiske litt om hva han tenkte. Ser han har vært pålogget flere ganger, lagt igjen likes og kommentarer på andre, men han overser min melding, leser ikke den engang.  Har ikke hørt noen ting fra han siden. 

Anonymkode: ab4ad...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo sånn det har blitt med alle dating-appene og alle mulighetene. Ting går så fort og er overflatisk. Antagelig traff han andre samtidig som kanskje er mer interessante enn deg.

Enig med den andre som sa at du ikke må ta det personlig. Handler ikke om deg. Gå videre og tenk at mange mennesker har ikke god moral i dette dating-virvaret!

Anonymkode: 91615...fc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er umulig å vite hva han tenker. En kjekk og skvær fyr gjør ikke sånt for å såre. Kanskje har han noe han strever med selv, kanskje han har det travelt på jobb, kanskje han forelsker seg og kjenner det går for fort. Umulig å vite. Pust med magen og gå en tur, les en bok, vær deg glad og fornøyd og smør deg med tålmodighet. 

Husk at du ikke er forelsket i ham, men hvordan han fikk deg til å føle deg. Mange kan få deg til å være glad. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo sånn det har blitt med alle dating-appene og alle mulighetene. Ting går så fort og er overflatisk. Antagelig traff han andre samtidig som kanskje er mer interessante enn deg.

Enig med den andre som sa at du ikke må ta det personlig. Handler ikke om deg. Gå videre og tenk at mange mennesker har ikke god moral i dette dating-virvaret!

Anonymkode: 91615...fc5

Jeg ser den, og er enig. Men dette er en bekjent fra lokalsamfunnet. Det blir ekkelt å møtes på butikken o.l Er det for mye å forlange at man bringer det på banen og si ifra «sorry, er ikke interessert allikevel» så vet man i det minste hvor man stå. 

Anonymkode: ab4ad...234

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men fryktelig kjipt når de tar initiativet til kontakt. Nevner opptil flere ganger hvor bra de synes det er at vi endelig skal bli kjent, åsså plutselig ingenting og svarer ikke en gang når jeg sender en høflighets melding. Hva er galt med folk? Tar de ikke hensyn i det hele tatt? Jeg føler meg så teit. For jeg har faktisk begynt å bli litt forelseket. Og jeg forelsker meg ikke lett i det hele tatt. 

Anonymkode: ab4ad...234

om du forelsker deg etter en uke med chatting så vil jeg i at du forelsker deg fort. kanskje dette skinner igjennom og det gikk for fort for hans del. backer og unna om folk er helt oppslukt etter en uke

Anonymkode: 843cc...409

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

om du forelsker deg etter en uke med chatting så vil jeg i at du forelsker deg fort. kanskje dette skinner igjennom og det gikk for fort for hans del. backer og unna om folk er helt oppslukt etter en uke

Anonymkode: 843cc...409

Jeg bruker som sagt ikke å forelske meg så fort. Har faktisk slitt med akkurat det. Og jeg har ikke fortalt han det heller. Snarere tvert imot mener jeg å ha forholdt meg nokså tilbakeholdent men samtidig ikke avvisende. 

Anonymkode: ab4ad...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør bare spille med og gå rett forbi. Hva som skjer i hodet hans får være hans egen sak.

Anonymkode: dfa8f...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser den, og er enig. Men dette er en bekjent fra lokalsamfunnet. Det blir ekkelt å møtes på butikken o.l Er det for mye å forlange at man bringer det på banen og si ifra «sorry, er ikke interessert allikevel» så vet man i det minste hvor man stå. 

Anonymkode: ab4ad...234

Han er ikke interessert. Og menn er konfliktsky, så nei han vil ikke sende deg en melding der det står at han ikke er interessert, men la det dø ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min oppfatning er at hvis en fyr du kjenner litt fra før bråstopper i kommunikasjon, altså at det ikke dabber sakte men sikkert av, så har han "hørt" noe om deg. 

Anonymkode: c19b4...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min oppfatning er at hvis en fyr du kjenner litt fra før bråstopper i kommunikasjon, altså at det ikke dabber sakte men sikkert av, så har han "hørt" noe om deg. 

Anonymkode: c19b4...8ce

Jeg er en nokså kjedelig person, så jeg tror ikke det er mye å sladre om når det gjelder meg😂😂

Anonymkode: ab4ad...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er en nokså kjedelig person, så jeg tror ikke det er mye å sladre om når det gjelder meg😂😂

Anonymkode: ab4ad...234

Neida trenger ikke være noe spess, bare en oppfatning en kamerat e.l kan ha av deg. Utrolig lite som skal til for at noen dropper en i startfasen. 

Anonymkode: c19b4...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Neida trenger ikke være noe spess, bare en oppfatning en kamerat e.l kan ha av deg. Utrolig lite som skal til for at noen dropper en i startfasen. 

Anonymkode: c19b4...8ce

Tror jeg skal sende han lykkeønskninger om sin søken videre. Så har ihvertfall jeg vært real, og trenger ikke skjemmes hvis jeg treffer på han. 

Anonymkode: ab4ad...234

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida trenger ikke være noe spess, bare en oppfatning en kamerat e.l kan ha av deg. Utrolig lite som skal til for at noen dropper en i startfasen. 

Anonymkode: c19b4...8ce

I så fall er det kanskje like greit at han meldte seg ut. Det kommer mange "oppfatninger" her i livet.

Anonymkode: dfa8f...eac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I så fall er det kanskje like greit at han meldte seg ut. Det kommer mange "oppfatninger" her i livet.

Anonymkode: dfa8f...eac

Jeg kan ikke skjønne at noen kan bare droppe noen grunnet en oppfatning noen andre har. En oppfatning som kanskje ikke smsvarer med virkeligheten. Det viktigste er vel hans oppfatning? 

Anonymkode: ab4ad...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2018 den 21.16, AnonymBruker skrev:

Tror jeg skal sende han lykkeønskninger om sin søken videre. Så har ihvertfall jeg vært real, og trenger ikke skjemmes hvis jeg treffer på han. 

Anonymkode: ab4ad...234

Det synes jeg ikke du skal gjøre. Da godtar du oppførselen hans med lykkeønskninger, og det er virkelig ikke riktig. Han har oppført seg dårlig mot deg, og du er ikke den som skal unnskylde ham. Møter du på ham i byen sier du bare hei og går raskt forbi, så kan han føle på seg at du ikke har behov for å snakke mer med ham.

Anonymkode: d1f1f...820

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...