Gå til innhold

Det å tegne / fargelegge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å tenge Manga / kawaii (sånne søte japanske figurer; tenk Hello Kitty) 
Er det andre som tegner dette? Bruker dere tusj? Her skal det være markerte ytre og god farge på motivet. 
Jeg synes det er vanskelig å farge med både tusj og farge, det blir ikke pent om man prøver å mette med farge, det blir ikke jevnt. 
 

Noen som har tips om å få fargelegging pent og jevnt?

Anonymkode: 342a4...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gode fargestifter er viktig. Bare å øve. Start mykt og forsiktig og gå over med litt mer trykk der du vil ha mer metning av fargen. Mange fine tips på f eks YouTube:)

Anonymkode: a95c0...b9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gode fargestifter er viktig. Bare å øve. Start mykt og forsiktig og gå over med litt mer trykk der du vil ha mer metning av fargen. Mange fine tips på f eks YouTube:)

Anonymkode: a95c0...b9c

Enig i dette. I tillegg; ikke stress med at det skal være perfekt. Det tar tid å bli vant med nye redskap :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Har dere tips om gode fargestifter og også gode youtubevideoer for denne problemstillingen?

Anonymkode: 342a4...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar :) Har dere tips om gode fargestifter og også gode youtubevideoer for denne problemstillingen?

Anonymkode: 342a4...72c

Jeg er veldig glad i derwent procolour. Et søk på YouTube viser mange tutorials og reviewer på disse fargeblyantene f eks :)

Anonymkode: a95c0...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...