Gå til innhold

Samletråd for RFSU tester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 timer siden, kvinne35+ skrev:

Utvikling av streken.. Hva tenker dere? 😊☺️

Jeg tenkte å ta en digital test med ukeindikator i morgen.

Noen som har personlig erfaring med disse testene og når en kan teste positiv mred digital med ukeindikator (altså hvor mye strek på til på disse først)? 
 

gtest 190918.jpg

gtest 200918.jpg

gtest_210918.jpg

gtest 220918.jpg

gtest 230918.jpg

11 DPO og med fortsatt svak lys rosa strek på RFSU test ofte (MEN STREK) så :):) Den digitale derimot levner ingen tvil :)❤️ 

gtest_240918_m_digital.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mine, fra igår og idag. Har brukt RFSU nå i to mnd og aldri fått strek før. De er svaaaaaaake, så skal fortsette å teste de neste dagene...IKM og EL er usikkert grunnet ustabil syklus, men tror det er rundt IKM nå i disse dager 

D6E3FEEA-6569-480A-9408-D85CE1C3E7E8.jpeg

C742F3A5-7598-4366-910B-F2ECD1449CEF.jpeg

EFB9BC0A-B1E3-4E74-8602-D8155822FA0D.jpeg

275BAAA6-A27A-4DC6-B510-6B20E4C5365F.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en av mine tester fra fredag, svak strek. Fikk også svak strek på torsdag. De første jeg testet med for ei uke siden var blank negative. Har fått negativ på a1 test og cb digital i går og i dag. Litt usikker hvordan jeg skal tolke dette, venter noen dager til jeg tester mer. 

20180928_073348.jpg

Anonymkode: 0ee16...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er en av mine tester fra fredag, svak strek. Fikk også svak strek på torsdag. De første jeg testet med for ei uke siden var blank negative. Har fått negativ på a1 test og cb digital i går og i dag. Litt usikker hvordan jeg skal tolke dette, venter noen dager til jeg tester mer. 

20180928_073348.jpg

Anonymkode: 0ee16...587

Jeg fikk og negativ (eller veldig svak) på a1 igår. Har kun RFSU igjen nå, så skal fortsette med dem et par dager til å se om det blir sterkere strek. 

Så lenge det er farge på strek skal det bety positiv, vet RFSU har mye svake tester...det dr litt synd, men så er de jo mye rimeligere enn andre tester. 

Ser strek hos deg, spennende å følge med videre :) lykke til! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, goeril skrev:

Jeg fikk og negativ (eller veldig svak) på a1 igår. Har kun RFSU igjen nå, så skal fortsette med dem et par dager til å se om det blir sterkere strek. 

Så lenge det er farge på strek skal det bety positiv, vet RFSU har mye svake tester...det dr litt synd, men så er de jo mye rimeligere enn andre tester. 

Ser strek hos deg, spennende å følge med videre :) lykke til! 

 

Takk! Lykke til til deg også! Det blir spennende dager fremover :)

Anonymkode: 0ee16...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er en av mine tester fra fredag, svak strek. Fikk også svak strek på torsdag. De første jeg testet med for ei uke siden var blank negative. Har fått negativ på a1 test og cb digital i går og i dag. Litt usikker hvordan jeg skal tolke dette, venter noen dager til jeg tester mer. 

20180928_073348.jpg

Anonymkode: 0ee16...587

Når jeg hadde så svak tok det 5 dager før jeg fikk positiv digital :) Så kanskje om du tester tirsdag eller onsdag?

Endret av kvinne35+
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, goeril skrev:

Her er mine, fra igår og idag. Har brukt RFSU nå i to mnd og aldri fått strek før. De er svaaaaaaake, så skal fortsette å teste de neste dagene...IKM og EL er usikkert grunnet ustabil syklus, men tror det er rundt IKM nå i disse dager 

D6E3FEEA-6569-480A-9408-D85CE1C3E7E8.jpeg

C742F3A5-7598-4366-910B-F2ECD1449CEF.jpeg

EFB9BC0A-B1E3-4E74-8602-D8155822FA0D.jpeg

275BAAA6-A27A-4DC6-B510-6B20E4C5365F.jpeg

Det er et svakt utslag der på HCG. Det kan gå begge veier så det er bedre å teste igjen om noen dager. Jeg var vel 2+6 når jeg hadde slik strek og når jeg var 3+4 hadde jeg positiv digital. Allikevel. Som sagt så er alt veldig usikkert så tidlig å det kan ende i kjemisk graviditet eller at du er gravid. Derfor kan det være lurt å ta det med en liten klype salt foreløpig og så teste litt fremover men kanskje ha en digital tilgjengelig til å bruke når testen er tydeligere :) Her er hvor sterk min strek var da jeg fikk positiv digital på morgenurin. (så har du noe å måle etter :) ) 2 dager over IKM var den enda sterkere og det på kveldsurin (5dager senere).

gtest_240918_m_digital.jpg

gtest_290918_.jpg

Endret av kvinne35+
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, kvinne35+ skrev:

Det er et svakt utslag der på HCG. Det kan gå begge veier så det er bedre å teste igjen om noen dager. Jeg var vel 2+6 når jeg hadde slik strek og når jeg var 3+4 hadde jeg positiv digital. Allikevel. Som sagt så er alt veldig usikkert så tidlig å det kan ende i kjemisk graviditet eller at du er gravid. Derfor kan det være lurt å ta det med en liten klype salt foreløpig og så teste litt fremover men kanskje ha en digital tilgjengelig til å bruke når testen er tydeligere :) Her er hvor sterk min strek var da jeg fikk positiv digital på morgenurin. (så har du noe å måle etter :) ) 2 dager over IKM var den enda sterkere og det på kveldsurin (5dager senere).

gtest_240918_m_digital.jpg

gtest_290918_.jpg

Ja vet dette kan gå begge veier. Hadde kjemisk i juli. 

Derfor det er greit der er 8 i pakken, så kan man følge med fremover :) 

takk for bilder, greit å se hvilke streker andre får...RFSU er svake på fargen altså 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens test...synes ikke den er noe voldsomt mye sterkere, men mulig litt. Trenger selvsagt ikke bli økning fra igår det vet jeg. 

41608519-2120-4C29-A6CC-A7B0D17CEAB5.jpeg

5006DB8E-6542-45BF-82AB-5A6E2E2D39E4.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser streken din ja. Den er sikkert mer tydelig enn det vises på bildet også. Må bare fortsette å teste.

Mine streker var også slike 3 dager på rad, svake, men synlige uansett hvilken vei jeg kikket på dem. Men etter å ha lest altfor mye om rfsu testene og skyggestreker, føler jeg at jeg må ha sterkere bevis før jeg slår meg til ro med resultatet. Venter et par dager med å teste igjen. Blir litt gal av denne usikkerheten...

Anonymkode: 0ee16...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, goeril skrev:

Dagens test...synes ikke den er noe voldsomt mye sterkere, men mulig litt. Trenger selvsagt ikke bli økning fra igår det vet jeg. 

41608519-2120-4C29-A6CC-A7B0D17CEAB5.jpeg

5006DB8E-6542-45BF-82AB-5A6E2E2D39E4.jpeg

Øker ca hver 48time i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 1.10.2018 den 11.07, kvinne35+ skrev:
 

Øker ca hver 48time i så fall.

Da er det gått en uke, og fremdeles svake streker på RFSU....ikke tatt noen andre typer tester da jeg skal til legen imorgen. Men har noen av dere opplevd at strekene på RFSU ikke blir sterkere? Jeg hadde 1,5dag med litt blødning nå tidligere denne uka, men får fremdeles strek...så kjemisk kan det vel ikke ha vært? 

Alle symptomer er enda like sterke, så må si jeg blir litt fortvilt...kan det være så enkelt at jeg har lite utslag av HCG i urinen? Syns bare dette er rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, goeril skrev:
 

Da er det gått en uke, og fremdeles svake streker på RFSU....ikke tatt noen andre typer tester da jeg skal til legen imorgen. Men har noen av dere opplevd at strekene på RFSU ikke blir sterkere? Jeg hadde 1,5dag med litt blødning nå tidligere denne uka, men får fremdeles strek...så kjemisk kan det vel ikke ha vært? 

Alle symptomer er enda like sterke, så må si jeg blir litt fortvilt...kan det være så enkelt at jeg har lite utslag av HCG i urinen? Syns bare dette er rart...

Ja opplevd det samme og til tross for svake streker på RFSU ble clearblue digital med ukeindikator positiv. Er enda gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, kvinne35+ skrev:
 

Ja opplevd det samme og til tross for svake streker på RFSU ble clearblue digital med ukeindikator positiv. Er enda gravid.

Da får vi se hva legen sier imorgen😊😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...