Gå til innhold

Samletråd for RFSU tester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

... :fnise: Føles litt ut som det er på tide, for dette merket regjerer jo tronen av skyggetester, tydelige streker, ikke streker - og feil resultat hva enn de viser av disse tre resultatene. Kunne dere som har testet positivt på disse legge ved hvordan deres så ut, og dere som ikke var gravide, med deres? Jeg har skygget helt unna dette merket takket være kg, men har så mange liggende til overs så tenkte å sammenligne selv når den positive endelig kommer vår vei. 

Anonymkode: 2dc77...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rfsu ga meg noen forferdelige dager i desember. Jeg var sikker på at jeg hadde nok en kjemisk graviditet. Resultatet fra den fryktede kjemiske er nå 3 uker gammelt :)

så nei, disse ville jeg ikke anbefalt!

https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144337520-uff-nok-en-kjemisk-graviditet-bilde/

 

Anonymkode: 80451...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vel jeg er i litt samme situasjon. Fikk denne testen for 13 dager siden (fikk to slike samme uke etter IKM). Uka etter var de negativ. Til tross for det så er jeg nå 18 dager etter IKM og null tegn til mensen, som jeg aldri har opplevd før i mine år med prøving. 😅 har lest om tilfeller at det finnes de som ikke har fått positiv test før sent, så man får se hva som skjer! Har ikke hatt mens siden 29.juli og har egentlig 28-30 dager syklus! 😃

ACC34A1B-BFD1-4517-9B0C-BC4C304D563D.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2018 den 19.39, AnonymBruker skrev:

Rfsu ga meg noen forferdelige dager i desember. Jeg var sikker på at jeg hadde nok en kjemisk graviditet. Resultatet fra den fryktede kjemiske er nå 3 uker gammelt :)

så nei, disse ville jeg ikke anbefalt!

https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144337520-uff-nok-en-kjemisk-graviditet-bilde/

 

Anonymkode: 80451...62c

Vil det si du er gravid? 😍

Anonymkode: 2dc77...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Sunnysun skrev:

Hei, vel jeg er i litt samme situasjon. Fikk denne testen for 13 dager siden (fikk to slike samme uke etter IKM). Uka etter var de negativ. Til tross for det så er jeg nå 18 dager etter IKM og null tegn til mensen, som jeg aldri har opplevd før i mine år med prøving. 😅 har lest om tilfeller at det finnes de som ikke har fått positiv test før sent, så man får se hva som skjer! Har ikke hatt mens siden 29.juli og har egentlig 28-30 dager syklus! 😃

ACC34A1B-BFD1-4517-9B0C-BC4C304D563D.jpeg

Sånn ser mine negative tester ut med rfsu, av og til tydeligere strek også, er det rart man blir smågal? 😩 Har du forsøkt teste med annet merke?

Anonymkode: 2dc77...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med de testene jeg 🧐 denne er tatt 14 dpo! Kan være de er dårlig når det gjelder å teste tidlig da! 😊

FE81D5E8-6521-4C37-B622-3E4B08AA7ADC.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Vil det si du er gravid? 😍

Anonymkode: 2dc77...24e

Ikke gravid nå mer, 3 uker gammel baby 👶

Anonymkode: 80451...62c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

 Sånn ser mine negative tester ut med rfsu, av og til tydeligere strek også, er det rart man blir smågal? 😩 Har du forsøkt teste med annet merke?

Anonymkode: 2dc77...24e

Skjønner det godt! Blir litt gal av det her 😂 prøvde clear blue digital samme uke som viste ikke gravid.. har googlet meg i hjel og kom over flere tilfeller at noen ikke får positiv test før sent :) men tok en test fra normal (som jeg har hørt mye dårlig om..) som fikk en svak - skyggestrek denne uken. Må komme meg til legen snart om jeg ikke får mensen. Enten så tuller kroppen med meg, eller så kan det hende jeg er 6-7 uker på vei 😂 

 

Har du prøvd andre tester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2018 den 21.16, Rosewood skrev:

Den første ble tatt 7 dager etter IKM, den andre 13 dager etter

 

Så svake.. Her er mine for i går kveld og i dag morges... Hva tror du? Jeg har ikke erfaring med RFSU sine tester. Pleier ofte teste positivt 6 og 7 dpo jeg de gangene jeg har vært gravid.

gtest 190918.jpg

gtest 200918.jpg

Endret av kvinne35+
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kvinne35+ skrev:

Så svake.. Her er mine for i går kveld og i dag morges... Hva tror du? Jeg har ikke erfaring med RFSU sine tester. Pleier ofte teste positivt 6 og 7 dpo jeg de gangene jeg har vært gravid.

gtest 190918.jpg

gtest 200918.jpg

For meg ser de dessverre negative ut 😕 jeg kan kanskje skjimte en svaak strek på den øverste, men ikke tydelig nok til at jeg ville tatt den som positiv. Jeg ville ventet noen dager og så prøvd igjen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, kvinne35+ skrev:

Så svake.. Her er mine for i går kveld og i dag morges... Hva tror du? Jeg har ikke erfaring med RFSU sine tester. Pleier ofte teste positivt 6 og 7 dpo jeg de gangene jeg har vært gravid.

gtest 190918.jpg

gtest 200918.jpg

Ser ingen strek dessverre :)

Anonymkode: 61a4f...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, kvinne35+ skrev:

Noen strek... Hva tror dere?

gtest_210918.jpg

RFSU er kjent for skyggestrekene sine , tror uansett ikke du ville fått noe utslag så tidlig . Egget har såvidt rukket å feste seg (om det har det) og ikke nok HCG enda til å kunne påvises på tester. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Febmamma skrev:

RFSU er kjent for skyggestrekene sine , tror uansett ikke du ville fått noe utslag så tidlig . Egget har såvidt rukket å feste seg (om det har det) og ikke nok HCG enda til å kunne påvises på tester. 

Bare til informasjon så pleier jeg alltid teste positivt ved uke 2+6 og 3+0 og ved OUL endrer det seg heller ikke mer enn 2dager lenger på vei. Jeg vet det ikke er standard men det er nok min kropp som er ekstra sensitiv for HCG. Jeg har mange symptomer som samsvarer også. Bl.a følelsen av neste å begynne å kaste opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen 

En tydelig babystrek ❤️ Den kom i løpet av sekunder.
Håper mensen uteblir og at streken forblir ❤️ 

Kanskje jeg skal våge å hviske.. "vi er gravid"...

(3+3 nå)

gtest 230918.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kvinne35+ skrev:

God morgen 

En tydelig babystrek ❤️ Den kom i løpet av sekunder.
Håper mensen uteblir og at streken forblir ❤️ 

Kanskje jeg skal våge å hviske.. "vi er gravid"...

(3+3 nå)

gtest 230918.jpg

Ligner veldig på en skyggestrek men håper jo det ikke er det :) 

Anonymkode: 7dbf3...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ligner veldig på en skyggestrek men håper jo det ikke er det :) 

Anonymkode: 7dbf3...5e1

Den er nå rosa men satser på det ja 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utvikling av streken.. Hva tenker dere? 😊☺️

Jeg tenkte å ta en digital test med ukeindikator i morgen.

Noen som har personlig erfaring med disse testene og når en kan teste positiv mred digital med ukeindikator (altså hvor mye strek på til på disse først)? 
 

gtest 190918.jpg

gtest 200918.jpg

gtest_210918.jpg

gtest 220918.jpg

gtest 230918.jpg

Endret av kvinne35+
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...