kvinne35+ Skrevet 9. februar 2019 #261 Del Skrevet 9. februar 2019 På 8.2.2019 den 12.52, AnonymBruker skrev: Den var positiv. Sånn så den ut på onsdag 😅 Anonymkode: 2ee96...688 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumberbitch Skrevet 9. februar 2019 #262 Del Skrevet 9. februar 2019 Jeg leser flere steder på KG at man skal være skeptisk til RFSU pga skyggestreker. Men kan det være at man faktisk har vært kjemisk gravid, og fått mensen tidlig etter test? 🤔 så at prøvene ikke er så feil likevel? Correct me if I'm wrong, det er bare en tanke jeg har gjort meg 😊 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #263 Del Skrevet 11. februar 2019 Ligner dette en av de berømte skyggestrekene? 11/12 dpo Anonymkode: 5be69...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente599 Skrevet 11. februar 2019 #264 Del Skrevet 11. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ligner dette en av de berømte skyggestrekene? 11/12 dpo Anonymkode: 5be69...ebf Her er et bedre bilde. Begge er tatt innenfor 10min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #265 Del Skrevet 11. februar 2019 1 time siden, Jente599 skrev: Her er et bedre bilde. Begge er tatt innenfor 10min Ingen skyggestrek, den er positiv 😊🤰 Anonymkode: 26665...c1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 11. februar 2019 #266 Del Skrevet 11. februar 2019 1 time siden, Jente599 skrev: Her er et bedre bilde. Begge er tatt innenfor 10min Positiv 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente599 Skrevet 11. februar 2019 #267 Del Skrevet 11. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen skyggestrek, den er positiv 😊🤰 Anonymkode: 26665...c1f Ååå, håper det holder!!😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goeril Skrevet 14. februar 2019 #268 Del Skrevet 14. februar 2019 Legger ut her også fikk svak svak strek på A1 torsdag og tok denne rfsu mandag - svak, men hva tror dere? Tenker på å kjøpe en til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juneasi Skrevet 15. februar 2019 #269 Del Skrevet 15. februar 2019 Hei. Kan man få så sterk skygge strek? Fikk denne i dag, kom opp før tiden og bildet er tatt innen 5 min er gått. En dag over ikm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 16. februar 2019 #270 Del Skrevet 16. februar 2019 2 timer siden, Juneasi skrev: Hei. Kan man få så sterk skygge strek? Fikk denne i dag, kom opp før tiden og bildet er tatt innen 5 min er gått. En dag over ikm Nei, denne er tydelig positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juneasi Skrevet 16. februar 2019 #271 Del Skrevet 16. februar 2019 6 timer siden, Mrs Robinson skrev: Nei, denne er tydelig positiv Fikk negativ cb digital på morgen urin. Og negative a1 så skjønner ingenting jeg. Hvis den rfsu er falsk positiv, så kommer jeg til å klage. Vi er prøvere og ønsker dette ganske sterkt. Ikke gøy om tester er så dårlige at de viser et så sterkt positivt resultat... selv om man ikke er gravid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taiah Skrevet 16. februar 2019 #272 Del Skrevet 16. februar 2019 40 minutter siden, Juneasi skrev: Fikk negativ cb digital på morgen urin. Og negative a1 så skjønner ingenting jeg. Hvis den rfsu er falsk positiv, så kommer jeg til å klage. Vi er prøvere og ønsker dette ganske sterkt. Ikke gøy om tester er så dårlige at de viser et så sterkt positivt resultat... selv om man ikke er gravid. CB digital og RFSU har ikke lik sensitivitet. CB digital krever høyere konsentrasjon (25, RFSU=10), kan være en årsak til ulikt resultat. Vet ikke hva slags A1 du tok. CB har også en «tidlig» variant med 10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #273 Del Skrevet 16. februar 2019 56 minutter siden, Juneasi skrev: Fikk negativ cb digital på morgen urin. Og negative a1 så skjønner ingenting jeg. Hvis den rfsu er falsk positiv, så kommer jeg til å klage. Vi er prøvere og ønsker dette ganske sterkt. Ikke gøy om tester er så dårlige at de viser et så sterkt positivt resultat... selv om man ikke er gravid. Det er ikke vanlig at testene viser falsk positiv, men kan du ha hatt en kjemisk? jeg hadde det og da ble testene plutselig negative igjen. Evt tester du kanskje for tidlig? Anonymkode: 5be69...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juneasi Skrevet 16. februar 2019 #274 Del Skrevet 16. februar 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke vanlig at testene viser falsk positiv, men kan du ha hatt en kjemisk? jeg hadde det og da ble testene plutselig negative igjen. Evt tester du kanskje for tidlig? Anonymkode: 5be69...ebf Jeg skulle hatt ikm for 3 dager siden. Så tror ikke jeg har testet for tidlig. Var veldig sterk positiv den rfsu testen, så klør meg litt i hodet av at a1 og digital ble negative. Forrige graviditet, som endte i sa hadde jeg svak positiv på flere tester tatt på ettermiddag. Så syns det er rart å bære få en kjempe positiv for så å få negative... Mulig kjemisk, har hatt det en gang før også, men da fikk jeg svake positive i 3 dager før de ble blanke. Ikke opplevd dette før. Kommer nok aldri til å kjøpe rfsu igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #275 Del Skrevet 17. februar 2019 12 timer siden, Juneasi skrev: Jeg skulle hatt ikm for 3 dager siden. Så tror ikke jeg har testet for tidlig. Var veldig sterk positiv den rfsu testen, så klør meg litt i hodet av at a1 og digital ble negative. Forrige graviditet, som endte i sa hadde jeg svak positiv på flere tester tatt på ettermiddag. Så syns det er rart å bære få en kjempe positiv for så å få negative... Mulig kjemisk, har hatt det en gang før også, men da fikk jeg svake positive i 3 dager før de ble blanke. Ikke opplevd dette før. Kommer nok aldri til å kjøpe rfsu igjen. Har du tatt en annen test med samme sensitivitet som RFSU? Digital har ikke samme så den vil ikke vise graviditet like tidlig som RFSU. Anonymkode: 236c3...5e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juneasi Skrevet 17. februar 2019 #276 Del Skrevet 17. februar 2019 På 16.2.2019 den 9.42, Taiah skrev: CB digital og RFSU har ikke lik sensitivitet. CB digital krever høyere konsentrasjon (25, RFSU=10), kan være en årsak til ulikt resultat. Vet ikke hva slags A1 du tok. CB har også en «tidlig» variant med 10. Fått mensen i dag. Rfsu kommer jeg aldri til å stole på eller bruke igjen. Kjemisk ville ikke gitt så kraftig positiv, så definerer den testen som tidenes skygge strek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juneasi Skrevet 17. februar 2019 #277 Del Skrevet 17. februar 2019 På 2.2.2019 den 15.44, AnonymBruker skrev: Ikke for å komme inn å være negativ. Men de RFSU testene ville jeg vært skeptisk til. Har fått positiv to ganger, å mensen kom begge gangene. Sånn så min ut. Har opplevd det to ganger nå. Anonymkode: 2ee96...688 Stoler ikke på disse heller. Sånn så min ut. Mensen kom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 17. februar 2019 #278 Del Skrevet 17. februar 2019 6 minutter siden, Juneasi skrev: Stoler ikke på disse heller. Sånn så min ut. Mensen kom. Da kan du ha hatt kjemisk /spontanabort 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juneasi Skrevet 17. februar 2019 #279 Del Skrevet 17. februar 2019 Akkurat nå, Mrs Robinson skrev: Da kan du ha hatt kjemisk /spontanabort Har hatt både kjemisk og sa før. Aldri fått så sterk strek ved noen av de. 9 sa og 3 kjemiske bak meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 17. februar 2019 #280 Del Skrevet 17. februar 2019 Akkurat nå, Juneasi skrev: Har hatt både kjemisk og sa før. Aldri fått så sterk strek ved noen av de. 9 sa og 3 kjemiske bak meg. Tror det er mer logisk at du har hatt en av de enn falsk positiv for den streken er veldig sterk + rosa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå