kvinne35+ Skrevet 5. november 2018 #161 Del Skrevet 5. november 2018 5 timer siden, frk.Sanna skrev: Tusen takk😍 13 juli. Når har du termin? 8.juni 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 5. november 2018 #162 Del Skrevet 5. november 2018 47 minutter siden, kvinne35+ skrev: 8.juni Så gøy😃 Har du bestilt time til tidlig ultralyd? Hvordan er formen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #163 Del Skrevet 5. november 2018 Har også fått strek på testen etter 30 min er gått. Er bare 10 dager siden forventet eggløsning (ikke testet), så forventet egentlig negativ test. Så på testen etter ca 5 minutt og ikke igjen før nå. Ca 2 timer siden testen ble tatt. Hva tenker dere? Har ikke fler tester liggende så må evt vente til i morgen tidlig med ny test. Anonymkode: bcfc5...d74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 6. november 2018 #164 Del Skrevet 6. november 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har også fått strek på testen etter 30 min er gått. Er bare 10 dager siden forventet eggløsning (ikke testet), så forventet egentlig negativ test. Så på testen etter ca 5 minutt og ikke igjen før nå. Ca 2 timer siden testen ble tatt. Hva tenker dere? Har ikke fler tester liggende så må evt vente til i morgen tidlig med ny test. Anonymkode: bcfc5...d74 Jeg testet positiv med samme test 8 dpo sist uke! Jeg har brukt de testene en god del og aldri fått strek uten når jeg har vært gravid. Jeg tror du er gravid😄 (streken er jo rosa) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #165 Del Skrevet 6. november 2018 3 timer siden, frk.Sanna skrev: Jeg testet positiv med samme test 8 dpo sist uke! Jeg har brukt de testene en god del og aldri fått strek uten når jeg har vært gravid. Jeg tror du er gravid😄 (streken er jo rosa) Ja, det er liksom fargen på streken som setter meg litt ut, selvom testen er ugyldig. Skal på apoteket å kjøpe cb tidlig nå, så får vi se! Anonymkode: bcfc5...d74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #166 Del Skrevet 6. november 2018 Aner ikke hva jeg skal tro. Hadde nok sen eggløsning og er ca 8-10 dpo Anonymkode: 8ac94...97b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #167 Del Skrevet 6. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Aner ikke hva jeg skal tro. Hadde nok sen eggløsning og er ca 8-10 dpo Anonymkode: 8ac94...97b Ny nå som ble sterkere Anonymkode: 8ac94...97b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 6. november 2018 #168 Del Skrevet 6. november 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ny nå som ble sterkere Anonymkode: 8ac94...97b Er du samme anonym som jeg svarte ovenfor? ☺️ Jeg ser iallefall strek der. Gratulerer❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #169 Del Skrevet 6. november 2018 2 timer siden, frk.Sanna skrev: Er du samme anonym som jeg svarte ovenfor? ☺️ Jeg ser iallefall strek der. Gratulerer❤️ Vi er ikke samme person nei 🙈🙈🙈 Anonymkode: bcfc5...d74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #170 Del Skrevet 7. november 2018 G Anonymkode: 0afae...75b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #171 Del Skrevet 7. november 2018 Hva tror dere om denne? Anonymkode: 5a301...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 7. november 2018 #172 Del Skrevet 7. november 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tror dere om denne? Anonymkode: 5a301...edc Den ser positiv ut😄👍🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 7. november 2018 #173 Del Skrevet 7. november 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tror dere om denne? Anonymkode: 5a301...edc Jeg er litt usikker om den svake streken er like tykk som kontrollstreken. Hvis den er det så er det en mildt positiv test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memira Skrevet 8. november 2018 #174 Del Skrevet 8. november 2018 På 6.11.2018 den 8.02, frk.Sanna skrev: Jeg testet positiv med samme test 8 dpo sist uke! Jeg har brukt de testene en god del og aldri fått strek uten når jeg har vært gravid. Jeg tror du er gravid😄 (streken er jo rosa) Jeg kan hvertfall bekrefte at jeg i kveld (11dpo) testet positivt på en a1 test. Svakt enda vel og merke, men det er farge i streken, og den er like tykk som den andre. Så i mitt tilfelle var denne testen positiv, selvom den ble positiv etter fristen. Skal teste igjen i morgen tidlig og med digital på søndag når jeg har ikm 😍 håper spiren sitter! Første gang jeg er gravid og vi klarte det allerede i pp3. Herregud så heldige vi er ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunnyme Skrevet 10. november 2018 #175 Del Skrevet 10. november 2018 Litt i tvil her....ifølge kalender- ikm er imorgen, etter mine beregninger- den var igår. Har tatt en en test idag og fikk en tydelig rosa strek. Har lest at man får ofte sånne «lurestreker» på disse og tok da en Clear Blue plus som var negativ. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katteelskeren Skrevet 10. november 2018 #176 Del Skrevet 10. november 2018 11 minutter siden, Sunnyme skrev: Litt i tvil her....ifølge kalender- ikm er imorgen, etter mine beregninger- den var igår. Har tatt en en test idag og fikk en tydelig rosa strek. Har lest at man får ofte sånne «lurestreker» på disse og tok da en Clear Blue plus som var negativ. Hva synes dere? Jeg fikk dette resultatet forrige måned, og var ikke gravid😔 Prøv med en annen test i morgen! Håper du vil få en positiv test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #177 Del Skrevet 10. november 2018 Vad tycks? 😕 Anonymkode: 69dd2...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunnyme Skrevet 10. november 2018 #178 Del Skrevet 10. november 2018 4 minutter siden, Katteelskeren skrev: Jeg fikk dette resultatet forrige måned, og var ikke gravid😔 Prøv med en annen test i morgen! Håper du vil få en positiv test. Da tar jeg det i hvert fall med kald hodet 🙂 Skjønner ikke greien med disse testene, føler at alt for mange får sånn type rosa strek også får de mensen rett etter på 🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katteelskeren Skrevet 10. november 2018 #179 Del Skrevet 10. november 2018 1 minutt siden, Sunnyme skrev: Da tar jeg det i hvert fall med kald hodet 🙂 Skjønner ikke greien med disse testene, føler at alt for mange får sånn type rosa strek også får de mensen rett etter på 🤨 Helt enig! Disse testene er veldig upålitelig, men alt håp er ikke ute før tr kommer😊 lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunnyme Skrevet 10. november 2018 #180 Del Skrevet 10. november 2018 8 minutter siden, Katteelskeren skrev: Helt enig! Disse testene er veldig upålitelig, men alt håp er ikke ute før tr kommer😊 lykke til Takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå