frk.Sanna Skrevet 17. oktober 2018 #81 Del Skrevet 17. oktober 2018 På 12.10.2018 den 13.34, Michellelea skrev: Er på vei til apoteket nå! Hehe. Har hatt stigning på resten ja. Men var nok dum som testet med kun 24 timer i mellom. Med de andre tok det 2 dager før det var stigning. Har fått positiv på 3 forskjellige tester da. Så er kun stigningen som bekymret meg😅 Hvordan går det med deg?❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katteelskeren Skrevet 19. oktober 2018 #82 Del Skrevet 19. oktober 2018 Hei! Ser at RFSU tester har en egen tråd, og legger derfor bilde ut av testen min her også. Fikk noen tilbakemeldinger i den andre tråden, men det er bare til å si hva dere tenker likevel 😊 12 dpo i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katteelskeren Skrevet 19. oktober 2018 #83 Del Skrevet 19. oktober 2018 Samme test hvor jeg tok av en del slik at det syntes bedre. Denne er dog tatt etter tidsfristen og det første bilde er innen tidsfristen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #84 Del Skrevet 26. oktober 2018 Ser dere strek? Forventet mens om 4 dager. Anonymkode: 64db2...890 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katteelskeren Skrevet 26. oktober 2018 #85 Del Skrevet 26. oktober 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser dere strek? Forventet mens om 4 dager. Anonymkode: 64db2...890 Ville ikke stolt på dette merket. Det er jeg som har innlegget over deg, fikk samme strek to dager før IKM, men mensen kom. Prøv heller et annet merke😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #86 Del Skrevet 26. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ser dere strek? Forventet mens om 4 dager. Anonymkode: 64db2...890 Skygge. Anonymkode: 61a4f...4df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #87 Del Skrevet 26. oktober 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Ser dere strek? Forventet mens om 4 dager. Anonymkode: 64db2...890 Ser ut som en skyggestrek (ser ingen farge) så sier negativ. Ville tatt en ny test om 2-3 dager om du ikke får mensen. Anonymkode: eac5e...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #88 Del Skrevet 27. oktober 2018 ? Anonymkode: 8ac94...97b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatil3snart4 Skrevet 28. oktober 2018 #89 Del Skrevet 28. oktober 2018 På 27.10.2018 den 6.29, AnonymBruker skrev: ? Anonymkode: 8ac94...97b Mensen kom dagen etter så dere hadde rett😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 30. oktober 2018 #90 Del Skrevet 30. oktober 2018 På 13.10.2018 den 21.36, smartbimbo skrev: Takk 🤗 Hvordan gikk det ned deg? Synst testen din så positiv ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatil3snart4 Skrevet 30. oktober 2018 #91 Del Skrevet 30. oktober 2018 4 timer siden, frk.Sanna skrev: Hvordan gikk det ned deg? Synst testen din så positiv ut! Det ble mensen. Akkurat ferdig i dag Så mensen kom 3 dager før tiden denne gang. Så det ble en syklus på 25 dager. Har testen ennå, og den ser positiv ut siden den har rosa skjær i seg. Men ble ikke noe denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 30. oktober 2018 #92 Del Skrevet 30. oktober 2018 (endret) 12 minutter siden, Mammatil3snart4 skrev: Det ble mensen. Akkurat ferdig i dag Så mensen kom 3 dager før tiden denne gang. Så det ble en syklus på 25 dager. Har testen ennå, og den ser positiv ut siden den har rosa skjær i seg. Men ble ikke noe denne gang Så synd. Det var nok en kjemisk da. Hvilken dag fikk du positiv test? Ser du streken godt fortsatt? Føler min ble svakere etter hvert, så spørst om dette går bra. Her er min i dag 8 dpo... Endret 30. oktober 2018 av frk.Sanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatil3snart4 Skrevet 30. oktober 2018 #93 Del Skrevet 30. oktober 2018 37 minutter siden, frk.Sanna skrev: Så synd. Det var nok en kjemisk da. Hvilken dag fikk du positiv test? Ser du streken godt fortsatt? Føler min ble svakere etter hvert, så spørst om dette går bra. Her er min i dag 8 dpo... Var nok en kjemisk ja. Streken ser eg like godt nå som då. Ser din ganske godt til å bare være 8 dpo, så den testingen din kan bli spennende😊 Håper det går din vei 🤞😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatil3snart4 Skrevet 30. oktober 2018 #94 Del Skrevet 30. oktober 2018 Akkurat nå, Mammatil3snart4 skrev: Var nok en kjemisk ja. Streken ser eg like godt nå som då. Ser din ganske godt til å bare være 8 dpo, så den testingen din kan bli spennende😊 Håper det går din vei 🤞😊 Fikk den positive 4 dager før ikm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 30. oktober 2018 #95 Del Skrevet 30. oktober 2018 20 minutter siden, Mammatil3snart4 skrev: Var nok en kjemisk ja. Streken ser eg like godt nå som då. Ser din ganske godt til å bare være 8 dpo, så den testingen din kan bli spennende😊 Håper det går din vei 🤞😊 Her vises streken knapt nå😜☺️ Håper dere lykkes igjen snart😀 Tusen takk, blir spennende å se hvordan det går ila de neste dagene. Jeg hadde selv en kjemisk i september.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 30. oktober 2018 #96 Del Skrevet 30. oktober 2018 4 timer siden, frk.Sanna skrev: Så synd. Det var nok en kjemisk da. Hvilken dag fikk du positiv test? Ser du streken godt fortsatt? Føler min ble svakere etter hvert, så spørst om dette går bra. Her er min i dag 8 dpo... Jeg kan ikke se noen tidligere test fra deg men jeg ser en strek på denne med rett tykkelse og veldig lys farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 30. oktober 2018 #97 Del Skrevet 30. oktober 2018 (endret) 7 minutter siden, kvinne35+ skrev: Jeg kan ikke se noen tidligere test fra deg men jeg ser en strek på denne med rett tykkelse og veldig lys farge. D er omtrent like☺️, men etter en god stund etterpå ble streken veldig svak er det vanlig? Jeg er kun 8 dpo i dag.. Vi får se hvordan de nestene dagene blir☺️ Endret 30. oktober 2018 av frk.Sanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 30. oktober 2018 #98 Del Skrevet 30. oktober 2018 (endret) 14 minutter siden, frk.Sanna skrev: D er omtrent like☺️, men etter en god stund etterpå ble streken veldig svak er det vanlig? Jeg er kun 8 dpo i dag.. Vi får se hvordan de nestene dagene blir☺️ Jeg ville bestilt testene på nettet de babyplan. De har de her: https://testsmart.no/produkter/graviditetstest/babyplan-graviditetstest-strimmel/ Jeg har personlig bedre erfaring med dem. RFSU er veldig veldig svake. Du husker vel hvordan mine var. Til og med når jeg fikk digital var det knapt strek på RFSU test ofte. Da hadde jeg hatt veldig svak strek i 5dager. Endret 30. oktober 2018 av kvinne35+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 30. oktober 2018 #99 Del Skrevet 30. oktober 2018 1 minutt siden, kvinne35+ skrev: Jeg ville bestilt testene på nettet de babyplan. De har de her: https://testsmart.no/produkter/graviditetstest/babyplan-graviditetstest-strimmel/ Jeg har personlig bedre erfaring med dem. RFSU er veldig veldig svake. Du husker vel hvordan mine var. Til og med når jeg fikk digital var det knapt strek på RFSU test ofte. Da hadde jeg hatt veldig svak strek i 5dager. Ja husker det❤️ Jeg har hatt en del skyggestreker med babyplan sine, men så tester jeg veldig tidlig..☺️ Jeg hadde tenkt å ikke teste før etter IKM nå, så har ikke bestilt testet denne gangen☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 30. oktober 2018 #100 Del Skrevet 30. oktober 2018 Akkurat nå, frk.Sanna skrev: Ja husker det❤️ Jeg har hatt en del skyggestreker med babyplan sine, men så tester jeg veldig tidlig..☺️ Jeg hadde tenkt å ikke teste før etter IKM nå, så har ikke bestilt testet denne gangen☺️ Hehe det er ikke lett å la være Jeg begynte jo på 6DPO selv så 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå