Gå til innhold

Var han bare ute etter bare et ons?:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden han har blokkert meg har jeg vurdert om jeg skal stikke innom hos han og ringe på døra og ta en prat med han! Synes vi kan avslutte på en ordentlig måte og få snakket ut litt så jeg vet hva han tenker og han vet bedre hva jeg tenker og føler... Eller, kanskje prøve på nytt igjen, kanskje vil han noe mer? 

Samtidig tør jeg ikke helt, er redd han skal voldta meg. Hva skal jeg gjøre? :(( 

 

TS, igjen

Anonymkode: b6230...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare la det gå!

Han er bare ute etter ONS, one night stand, altså bare én gang (eller veldig få ganger). Det er vel en grunn til at han sjeldent kontakter deg og har blokkert deg. Han vil ikke ha noe med deg å gjøre, og da ringer du ikke på for å snakke med han? Du drar ditt i hvertfall ikke om du er redd for at han skal voldta deg.

Synes du bare skal la han være, og heller prøve å finne noen andre. Slutt også å være så naiv, og stå opp for deg selv. Vil du ikke ha sex, så har du det heller ikke. 

Håper ikke jeg ser enda en tråd om at du har tatt feil valg.

Anonymkode: 83eae...e3b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Siden han har blokkert meg har jeg vurdert om jeg skal stikke innom hos han og ringe på døra og ta en prat med han! Synes vi kan avslutte på en ordentlig måte og få snakket ut litt så jeg vet hva han tenker og han vet bedre hva jeg tenker og føler... Eller, kanskje prøve på nytt igjen, kanskje vil han noe mer? 

Samtidig tør jeg ikke helt, er redd han skal voldta meg. Hva skal jeg gjøre? :(( 

 

TS, igjen

Anonymkode: b6230...a10

Hvis dette er sant, så foreslår jeg at du heller bestiller deg en legetime.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokt noen kaniner i det siste?

He broke the cardinal rule: He stuck the dick in crazy.

Vi har alle gjort det, og jeg ville også blokkert.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Citha skrev:

Hvis dette er sant, så foreslår jeg at du heller bestiller deg en legetime.

Det var unødvendig å kommentere..

 

TS

Anonymkode: b6230...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var unødvendig å kommentere..

 

TS

Anonymkode: b6230...a10

Nei, jeg mener det helt seriøst. Om dette ikke er trolling, så synes jeg du burde ta en tur til legen, å snakke med den om bekymringene dine. Det er ikke normalt å tenke på den måten du gjør, anbefalingen min kommer av omsorg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Citha skrev:

Nei, jeg mener det helt seriøst. Om dette ikke er trolling, så synes jeg du burde ta en tur til legen, å snakke med den om bekymringene dine. Det er ikke normalt å tenke på den måten du gjør, anbefalingen min kommer av omsorg. 

Er det ikke normalt å bli såret over en fyr som man føler bare har brukt deg? Og når jeg tar kontakt med han og sier hva jeg har følt ovenfor han og hva jeg synes så bare blokkerer han meg. Synes det et direkte slemt av han, og jeg satt igjen skikkelig lei meg og gråt i en time... 

Anonymkode: b6230...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke det her er tull så kutter jeg av meg armen. Og begge beina. 

Anonymkode: cb21a...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden han har blokkert meg har jeg vurdert om jeg skal stikke innom hos han og ringe på døra og ta en prat med han! Synes vi kan avslutte på en ordentlig måte og få snakket ut litt så jeg vet hva han tenker og han vet bedre hva jeg tenker og føler... Eller, kanskje prøve på nytt igjen, kanskje vil han noe mer? 

Samtidig tør jeg ikke helt, er redd han skal voldta meg. Hva skal jeg gjøre? :(( 

 

TS, igjen

Anonymkode: b6230...a10

Kjære deg! 

Skjønner det her er vanskelig. Du hadde nok før dere møttes bygd opp en del forventinger.. 

men sett utenifra, så har hans intensjoner vært åpenlyse fra starten av. Er du som har vært naiv. Og vær så snill, ikke dra hjem til han. Du får ikke noe avslutning eller happy ending av det. Kun nedversiglse. 

Har selv vært i samme spor som deg, og funnet meg i helt syke ting bare for å holde på en mann. Fant ut underveis at så lenge jeg ikke respekterer meg selv, så respekterer heller ikke menn meg. 

Klart å gjøre noe med deg, vært en lang prossess. Så anbefaler deg og gjøre som ei lenger opp sa, søk hjelp. 

Lykke til! 

Anonymkode: 7ac08...ab7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis ikke det her er tull så kutter jeg av meg armen. Og begge beina. 

Anonymkode: cb21a...487

Hahaha #metoo 

Anonymkode: 84521...091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden han har blokkert meg har jeg vurdert om jeg skal stikke innom hos han og ringe på døra og ta en prat med han! Synes vi kan avslutte på en ordentlig måte og få snakket ut litt så jeg vet hva han tenker og han vet bedre hva jeg tenker og føler... Eller, kanskje prøve på nytt igjen, kanskje vil han noe mer? 

Samtidig tør jeg ikke helt, er redd han skal voldta meg. Hva skal jeg gjøre? :(( 

 

TS, igjen

Anonymkode: b6230...a10

Det  du kan gjøre er å gå deg en tur i det fine været , kjøpe deg en frukt du aldri har spist før, sette deg på en benk å nyte livet, istedet for å sitte inne på nettet å trolle  👍

Anonymkode: 64c54...197

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke normalt å bli såret over en fyr som man føler bare har brukt deg? Og når jeg tar kontakt med han og sier hva jeg har følt ovenfor han og hva jeg synes så bare blokkerer han meg. Synes det et direkte slemt av han, og jeg satt igjen skikkelig lei meg og gråt i en time... 

Anonymkode: b6230...a10

Men hvorfor pokker kontaktet du han? Den ene dagen sier du at du vurderer anmelde han for voldtekt siden han presset deg til sex flere ganger osv. Så er du helt desperat etter å kontakte han. Dette er så usunt det kan få blitt , helt kaninkoker. Dette ender med at han anmelder deg for stalking. Han har blokkert deg, hvor bedre kan det bli sagt. HAN VIL IKKE GA NIE MED DEG Å GJØRE . Gå videre og glem han. Han har fått det han var ute etter 

Anonymkode: 317ef...fe0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.9.2018 den 12.56, AnonymBruker skrev:

Så hører jeg mobilen hans vibrerer, det er ei jente som ringer han. Jeg fikk litt panikk og spurte hvem hun var. Han bare «det ei som kommer på besøk til meg for litt kos og knull, derfor må du dra!»..

Ingen behandler en dame slik, ikke noe annet menneske heller. Det er så gjennomført ondskapsfullt at det tenderer til psykopati. Så kom deg vekk fra vedkommende nå, ikke dvele ved det et sekund lenger, lær av det og forsett i livet ditt. Dette er ikke en mann, det er en demon fra helvete.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det  du kan gjøre er å gå deg en tur i det fine været , kjøpe deg en frukt du aldri har spist før, sette deg på en benk å nyte livet, istedet for å sitte inne på nettet å trolle  👍

Anonymkode: 64c54...197

En FRUKT? Noe så kjedelig. Det er jo lørdag. Ville heller foreslått en heftig sjokoladekake og en god kaffe jeg. 

Anonymkode: 82712...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden han har blokkert meg har jeg vurdert om jeg skal stikke innom hos han og ringe på døra og ta en prat med han! Synes vi kan avslutte på en ordentlig måte og få snakket ut litt så jeg vet hva han tenker og han vet bedre hva jeg tenker og føler... Eller, kanskje prøve på nytt igjen, kanskje vil han noe mer? 

Samtidig tør jeg ikke helt, er redd han skal voldta meg. Hva skal jeg gjøre? :(( 

 

TS, igjen

Anonymkode: b6230...a10

Atte hva? Du kan umulig være riktig vel bevart 😂

Anonymkode: 85b28...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke brukt lørdagen til noe annet enn å gråte fikk og få ei venninne til å sende han melding «hvorfor blokka du *****?» Han svarte ikke og nå er hun også blokkert. Jeg synes han er såå slem, blir så forbanna! Hva er en fin hevn mot han?😡

 

TS

Anonymkode: b6230...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke brukt lørdagen til noe annet enn å gråte fikk og få ei venninne til å sende han melding «hvorfor blokka du *****?» Han svarte ikke og nå er hun også blokkert. Jeg synes han er såå slem, blir så forbanna! Hva er en fin hevn mot han?😡

 

TS

Anonymkode: b6230...a10

 

Dropp hevn og dropp han. 

Du kan ikke være seriøs eller helt god.

Anonymkode: d2434...ce9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Dropp hevn og dropp han. 

Du kan ikke være seriøs eller helt god.

Anonymkode: d2434...ce9

:( 

 

TS

Anonymkode: b6230...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Siden han har blokkert meg har jeg vurdert om jeg skal stikke innom hos han og ringe på døra og ta en prat med han! Synes vi kan avslutte på en ordentlig måte og få snakket ut litt så jeg vet hva han tenker og han vet bedre hva jeg tenker og føler... Eller, kanskje prøve på nytt igjen, kanskje vil han noe mer? 

Samtidig tør jeg ikke helt, er redd han skal voldta meg. Hva skal jeg gjøre? :(( 

 

TS, igjen

Anonymkode: b6230...a10

Når du skal trolle så må du lære deg å ikke gå for langt. Her gikk du for langt. 

Anonymkode: c3d8c...496

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...