Gå til innhold

30 års bursdag. Lager bildekarusell, hvilken sang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er til en gutt/mann. Skal lage bildekarusell til en som fyller 30 år. Lager bildekarusell fra fødsel til nå 30 år. Lagde noe tilsvarende for min datter som fylte 20 år, og da brukte jeg sangen "isnt she beautifull, isnt she lovely". Han (nevø) er både en god del år eldre, og av en litt mer seriøs type. Kan ikke bruke tilsvarende "klissete" sang. 

Han har ikke en favoritt sang. Er det en sang man kan legge til bildekarusellen? Noen anbefalninger?

Takknemmelig. :) 

 

Anonymkode: 75a5d...d41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Så utrolig koselig gjort av deg! ❤ Hvis ikke mottaker har noen spesiell favorittsang, har jeg personlig god erfaring ved instumental musikk til slike formål, for eksempel piano. (Kan søkes opp på nett) Opplever at instrumental musikk binder bildene sammen på en fin måte, uten at musikken tar for mye plass, men tvert imot fremhever bilder og budskap.😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt tøff låt kanskje? Evt bytte og fade mellom flere? Morsomme "tøffe seg bilder" : dangerzone fra topgun! 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt spørsmål, men vet noen hvordan jeg kan overføre en youtube video musikk fra youtube til bildekarusell. Dvs jeg har overført fra youtube til mp3 via en sånn konverter. som jeg så har lagret på pc. Når jeg da prøver å hente det til bildekarusell via overfør musikk knapp i det programmet så finner den ikke mp3 filen.

 

TS her

Anonymkode: 75a5d...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dumt spørsmål, men vet noen hvordan jeg kan overføre en youtube video musikk fra youtube til bildekarusell. Dvs jeg har overført fra youtube til mp3 via en sånn konverter. som jeg så har lagret på pc. Når jeg da prøver å hente det til bildekarusell via overfør musikk knapp i det programmet så finner den ikke mp3 filen.

 

TS her

Anonymkode: 75a5d...d41

Ja, øverst mot høyre, er det noen sett inn alternativer. Blant annet sett inn musikk. 

Du må bare klikke litt rundt på alternativene, så finner du rett til slutt. Alternativene for musikk kommer ikke fram før du trykker på knappen sett inn.

Anonymkode: 0ac69...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...