Gå til innhold

Hvilken farge har dere på soverommet?


Gjest JeSuisLouise

Anbefalte innlegg

Gjest JeSuisLouise

Mitt soverom er helt hvitt nå, jeg har lyst å male det i en annen farge. Tenker å ha det litt mørkt. Vil ikke ha grått, men trenger tips til farger som kan passe :) Jeg ser at naboen har malt rommet sitt i en blågrønn nyanse som er ganske fin.

Hvilken farge har dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hvitt og skal aldri ha noe annet igjen. Jeg er godt voksen og har levd meg gjennom mønstrete tapeter og mørke farger, særlig blått. Og selv om jeg er glad i blått fungerer hvitt på soverom best for meg. Husker en kompis fikk omgangssyke på nittitallet og var henvist til det vinrøde soverommet i flere dager. Så fort han ble frisk ble rommet malt. :fnise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre hvite vegger. Den siste veggen er i en dyp, og ganske mørk, grønnblå farge. Sengen står mot denne veggen.

Veldig fornøyd! 

Anonymkode: f8fc3...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest JeSuisLouise
Akkurat nå, Guidet Kvinne skrev:

Jeg har hvitt og skal aldri ha noe annet igjen. Jeg er godt voksen og har levd meg gjennom mønstrete tapeter og mørke farger, særlig blått. Og selv om jeg er glad i blått fungerer hvitt på soverom best for meg. Husker en kompis fikk omgangssyke på nittitallet og var henvist til det vinrøde soverommet i flere dager. Så fort han ble frisk ble rommet malt. :fnise: 

Hehe vinrødt er nok en farge jeg selv vil unngå :) Samme med gult, det hadde jeg på 90-tallet hos moren min. Men har lyst på en forandring her jeg bor nå, så vurderer noe mørkere. Har veldig stort soverom og så da passer det bedre med litt mørkere farge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fargen Oslo, veldig fornøyd. :) 

 

(Den varierer veldig mellom blå og grønn avhengig av lysforhold. Jeg tok med det bildet fra Jotun som minner mest om sånn den ser ut hos meg. :) ) 

19F1F103-EE1C-4B7C-8B32-2A783C073CD4.jpeg

Endret av Vampen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JeSuisLouise
1 minutt siden, Vampen skrev:

Jeg har fagen Oslo, veldig fornøyd. :) 

 

(Den varierer veldig mellom blå og grønn avhengig av lysforhold. Jeg tok med det bildet fra Jotun som minner meet om sånnden ser ut hos meg. :) ) 

19F1F103-EE1C-4B7C-8B32-2A783C073CD4.jpeg

Kjempefin :) Er noe sånt jeg kunne tenkt meg. Og ha hvite møbler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Vampen said:

Jeg har fagen Oslo, veldig fornøyd.

Den har jeg og, og smaragdgrønne klesskap og nattbord  🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, JeSuisLouise skrev:

Kjempefin :) Er noe sånt jeg kunne tenkt meg. Og ha hvite møbler. 

Ja, jeg synes den er veldig fint til både hvitt og svart. Så det tror jeg hadde blitt veldig fint. :) Før jeg fikk inn møblene var inntrykket veldig rent og rolig, med bare Oslo og hvitt. Jeg har mest mørke møbler på soverommet, og da ble den mer «behagelig tung», om det gir mening. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mkigjen skrev:

Den har jeg og, og smaragdgrønne klesskap og nattbord  🙂

Ooooo, det høres fint ut. Jeg skal i gang med et nytt rom snart og vurderer å kombinere Oslo med Soft teal. Den er kjempefin mot grønn og turkis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fargen midnatt fra jotun. Veldig fornøyd med den.

Anonymkode: 9c759...406

Rettelse: fargen midnatt er fra butinox ikke jotun. Den ble mye mørkere hos meg enn på bildene i katalogen deres.

Anonymkode: 9c759...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Vampen said:

Ooooo, det høres fint ut. Jeg skal i gang med et nytt rom snart og vurderer å kombinere Oslo med Soft teal. Den er kjempefin mot grønn og turkis.

Høres bra ut  🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørk aubergine fra Jotun, kombinert med en del hvite og sølvfargede elementer. Jeg synes det er kjempefint, men den er veldig mørk og heller nesten mot svart på mørke tider av døgnet, så jeg setter veldig pris på at vi la til lyse elementer, som f.eks. gardinene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blushing peach på en vegg, mot en lysere variant på de andre. Elsker det 

Anonymkode: 3e6ab...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kilden fra Jotun. Jeg synes den er mer blå på mitt soverom enn på dette bildet.

13A6A448-0F18-469D-AF75-B703335CF73F.thumb.jpeg.2a46df27f4c6234b638f52cf2b566f1e.jpeg

 

Anonymkode: 32294...c06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...