Gå til innhold

Hvilke dateapper fungerer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har prøvd noen, men mange retter seg mot utenlandske. Søker heller ikke en het flørt.viktigste er at det er folk fra mitt område. Bor i en by

Anonymkode: 7057e...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du? Syns jeg ser de samme fjesene uansett hvilken app jeg har prøvd. Da jeg brukte appen var jeg på happn og tinder. Prøvde også sukker.no. Samme folka overalt. 

Anonymkode: ea29e...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg fungerte tinder. Jeg møtte kjæresten min der. Man må være litt kritisk når man bruker slike apper, og være tydelig på hva man er ute etter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Syns jeg ser de samme fjesene uansett hvilken app jeg har prøvd. Da jeg brukte appen var jeg på happn og tinder. Prøvde også sukker.no. Samme folka overalt. 

Anonymkode: ea29e...599

Tja, prøvde Bumble var nesten bare folk fra Østlandet. Svært lite fra hvor jeg bor

Anonymkode: 7057e...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Apekatten skrev:

For meg fungerte tinder. Jeg møtte kjæresten min der. Man må være litt kritisk når man bruker slike apper, og være tydelig på hva man er ute etter.

 Tror nok det er mye rart og endel som er ute etter ons. Tinder er jo bare bilder?

Anonymkode: 7057e...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Tror nok det er mye rart og endel som er ute etter ons. Tinder er jo bare bilder?

Anonymkode: 7057e...8d7

Det er nok mye rart der ja. Bare bilder? Man har jo bilder på profilen sin i tillegg til en bio hvis man ønsker det, og man kan chatte med de man matcher med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Apekatten skrev:

Det er nok mye rart der ja. Bare bilder? Man har jo bilder på profilen sin i tillegg til en bio hvis man ønsker det, og man kan chatte med de man matcher med.

Får et inntrykk av tinder at detikke mange som har skrevet noe.Blir at bildene teller en god del. Får prøve Tinder. La inn  noen emojier  som beskrive Et par av mine  interesser.

Anonymkode: 7057e...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får et inntrykk av tinder at detikke mange som har skrevet noe.Blir at bildene teller en god del. Får prøve Tinder. La inn  noen emojier  som beskrive Et par av mine  interesser.

Anonymkode: 7057e...8d7

Nei ikke alle som skriver en bio, noen eier ikke fantasi, noen vil ikke utlevere seg selv. Da kan vel DU skrive en bio da, hvem du er og hva du er ute etter.

Tinder er det beste stedet, der er de aller aller fleste, på ulike betalingssteder er det færre folk..

Anonymkode: a92b3...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får et inntrykk av tinder at detikke mange som har skrevet noe.Blir at bildene teller en god del. Får prøve Tinder. La inn  noen emojier  som beskrive Et par av mine  interesser.

Anonymkode: 7057e...8d7

De sveiper jeg lett til venstre, de som bare legger ut masse emojis og ikke gidder å skrive noen setninger om seg selv engang...Gidder du ikke å bruke litt tid på å presentere deg, så gir det meg ikke et godt inntrykk av deg som person.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Helado skrev:

De sveiper jeg lett til venstre, de som bare legger ut masse emojis og ikke gidder å skrive noen setninger om seg selv engang...Gidder du ikke å bruke litt tid på å presentere deg, så gir det meg ikke et godt inntrykk av deg som person.

Dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Tror nok det er mye rart og endel som er ute etter ons. Tinder er jo bare bilder?

Anonymkode: 7057e...8d7

Det er mye rart på Tinder og det er på mange måter en annerledes sjekkeapp enn type Møteplassen, Sukker og de mer tradisjonelle sidene. Du bør vite hva du går til før du prøver Tinder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant kjæresten på Tinder. Mye rart der, men det er det overalt ellers og. Må bare være litt flink på å sile ut og kanskje faktisk spør direkte om hva den andre er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Surikatta skrev:

En av grunnene til at jeg ikke bruker Tinder: beskrivelser av seg selv i form av emojis. :scorpis:

Bedre om jeg ramser de opp istede 😉

Anonymkode: 7057e...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, OppNedPåAlt skrev:

Jeg fant kjæresten på Tinder. Mye rart der, men det er det overalt ellers og. Må bare være litt flink på å sile ut og kanskje faktisk spør direkte om hva den andre er ute etter.

Hadde han skrevet noe da?

Anonymkode: 7057e...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare gode erfaringer med Tinder. Var også på Sukker i starten, men de mest interessante damene der var uansett på Tinder i tillegg. Siden Sukker også ikke krever noe særlig aktiv utvelgelse fra begge parter, så er det også en haug med damer som uansett ikke virket spesielt interessert i noe annet enn oppmerksomhet. Eller at de er veldige tålmodige og venter evig på the one, samtidig som de er møkkalei å gå på dates.

Basert på egen erfaring er treffraten på interessante dates mye høyere på Tinder enn på Sukker. Når man er på Tinder vil man typisk treffe noen, ikke bare "henge og vente". Fikk personlig mer enn nok oppmerksomhet på Sukker, men da ofte fra damer jeg selv ikke var spesielt interesserte i, og det gjelder helt sikkert andre veien også. Sånn sett så er plattformer som Tinder helt overlegne (begge må aktivt velge).

Leser innimellom folk som ikke får noen matcher på Tinder, men personlig ville det da overraske meg om de får særlig oppmerksomhet på andre plattformer (typisk "de gamle" plattformene som Sukker, eller ting som Match eller verre som melker folk for penge og med mye jukseprofiler). Kanskje det er noe med profilen de lager, dårlige bilder, sikter for høyt / for langt fra egen alder, dårlige kommunikasjonsevner eller lignende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tinder fungerer sikkert for alle, men velg ut fine bilder og skriv inn tekst. Og vær forberedt på at du kan slettes like fort som du matcher med menn..

 

Anonymkode: 88a1e...434

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde han skrevet noe da?

Anonymkode: 7057e...8d7

Han hadde et slags morsomt sitat og to halvdårlige bilder 😜 men det lille inntrykket jeg fikk likte jeg, vi matchet og han begynte praten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kreator skrev:

Har bare gode erfaringer med Tinder. Var også på Sukker i starten, men de mest interessante damene der var uansett på Tinder i tillegg. Siden Sukker også ikke krever noe særlig aktiv utvelgelse fra begge parter, så er det også en haug med damer som uansett ikke virket spesielt interessert i noe annet enn oppmerksomhet. Eller at de er veldige tålmodige og venter evig på the one, samtidig som de er møkkalei å gå på dates.

Basert på egen erfaring er treffraten på interessante dates mye høyere på Tinder enn på Sukker. Når man er på Tinder vil man typisk treffe noen, ikke bare "henge og vente". Fikk personlig mer enn nok oppmerksomhet på Sukker, men da ofte fra damer jeg selv ikke var spesielt interesserte i, og det gjelder helt sikkert andre veien også. Sånn sett så er plattformer som Tinder helt overlegne (begge må aktivt velge).

Leser innimellom folk som ikke får noen matcher på Tinder, men personlig ville det da overraske meg om de får særlig oppmerksomhet på andre plattformer (typisk "de gamle" plattformene som Sukker, eller ting som Match eller verre som melker folk for penge og med mye jukseprofiler). Kanskje det er noe med profilen de lager, dårlige bilder, sikter for høyt / for langt fra egen alder, dårlige kommunikasjonsevner eller lignende. 

På de såkaldte «gamle arenaene» får en mer utfylende hvem personen er og hva personen vil, men er fort de samme som går igjen.  Lite nye. Fant eksen min der. Han var fra en annen by. Hadde nok ikke fått match med han på Tinder pgr avstand. Føler ikke at en får mye treff på Tinder, så er  endel av matchene kun her for en kortere periode/eller på gjenomreise.

Anonymkode: 7057e...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte samboeren på tinder. Han var kun ute etter sex og selskap, og det har han fått i 2 år nå :P Han hadde ikke skrevet noe på profilen sin, hadde et bilde som viste han (men var 5-10 år gammelt) og skrev en setning til meg før vi møttes. Jeg kjedet meg og møtte han likevel. Ingen forventninger, men den beste daten jeg har hatt noensinne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...