Gå til innhold

Febmammas prøvedagbok


Febmamma

Anbefalte innlegg

Ikm Idag- veldig spent om den kommer Idag eller om den blir forskjøvet siden jeg hadde sen eggløsning . Håper den forskyves tilsvarende som eggløsning - for da har jeg ikke for kort lutealfase. 

Puppene mine er i allefall Harde , større og ømme som fy . Aldri opplevd så ille før mensen. «Å herregud» utbrøyt mannen når jeg tok av bhen i forgår😂Så spire eller mensen? Who knows🤷‍♀️ Tror nok mensen men 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Patriotpaula skrev:

Keep updated 😄

Ingen mensen. Murringer (ikke likt som mens murringer) og små stikninger i lysken . Var småuggen i hele går og puppene mine vil jeg kappe av. Men jeg aner jo ikke Om det er «sånn» jeg er før mensen nå etter at p pillesyklusen er stabilisert, og for tidlig og teste. 😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo... Har hatt litt symptomer men symptomene mine før menstruasjon varierer fra syklus til syklus og de ligner på graviditetssymptomer så stoler ikke på disse lenger 😆 men har til nå

* små stikninger i ene siden og lysken 

* mye trøtt (noe mannen sa jeg også var før forrige mens) 

* i 4 dager hatt veldig spente/ømme bryst. Ømheten har avtatt men brystvortene er veldig rød og såre 😨 

* «bobling» nedre del av magen

* småkvalm til tider 

* ikke oppblåst som jeg pleier bli 4 dager før mensen. 

men altså. Den som leter etter symptomer finner symptomer . Det nye denne syklusen er de såre brystvortene, ellers har jeg kjent på alle symptomene uten å være gravid også 😆Har valgt å ikke teste denne gangen. Nederlaget og skuffelsen av en blendahvit test atter en gang er verre å håndtere følelsesmessig enn TR som kommer på besøk. Bare kjipt å måtte vente fire ekstra dager siden eggløsning kom på syklusdag 19 denne gangen. Jaja. Full rulle med min fineste 3 åring hele helgen , så tiden går nok fort ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Febmamma skrev:

12 dpo... Har hatt litt symptomer men symptomene mine før menstruasjon varierer fra syklus til syklus og de ligner på graviditetssymptomer så stoler ikke på disse lenger 😆 men har til nå

* små stikninger i ene siden og lysken 

* mye trøtt (noe mannen sa jeg også var før forrige mens) 

* i 4 dager hatt veldig spente/ømme bryst. Ømheten har avtatt men brystvortene er veldig rød og såre 😨 

* «bobling» nedre del av magen

* småkvalm til tider 

* ikke oppblåst som jeg pleier bli 4 dager før mensen. 

men altså. Den som leter etter symptomer finner symptomer . Det nye denne syklusen er de såre brystvortene, ellers har jeg kjent på alle symptomene uten å være gravid også 😆Har valgt å ikke teste denne gangen. Nederlaget og skuffelsen av en blendahvit test atter en gang er verre å håndtere følelsesmessig enn TR som kommer på besøk. Bare kjipt å måtte vente fire ekstra dager siden eggløsning kom på syklusdag 19 denne gangen. Jaja. Full rulle med min fineste 3 åring hele helgen , så tiden går nok fort ❤️

Spennende febmamma 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Gratulerer så mye 😍 her vil jeg følge med 😊 du blir å ha termin i mai du også da?

Takk ❤️ 02.06 sier terminkalkulator 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Febmamma skrev:

Takk ❤️ 02.06 sier terminkalkulator 😄

Det blir juni ja😊 kjekt om du kommer inn i skravletråden for mai/juni ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, lillemeg90 skrev:

Det blir juni ja😊 kjekt om du kommer inn i skravletråden for mai/juni ❤

Hvor finner jeg den tråden?😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokket har lagt seg og gleden har overvunnet ❤️ Forstår ikke hvorfor jeg/vi blir så sjokkert - men jeg har vel blitt så vandt til blenda tester nå. Jeg hadde ingen tidligtester hjemme heller så tok bare en vanlig når jeg var oppe kl 07 for å tisse ( for 3. Gang gjennom natten), så hadde ikke forventa den ble positiv heller siden ikm er imorgen / tirsdag 😄 

Mannen ble så glad han felte noen tårer ❤️ og jeg har bestilt legetime til imorgen alt. Får tidlig UL pga tidligere exu , så blir en spennende tid framover👏 Håper håper håper spiren klorer seg fast og blir der til mai/juni ❤️❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Febmamma skrev:

Hvor finner jeg den tråden?😜

Det er u der dagbøker - terminklubber - mai/juni - Så finner du for 2019 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg vært hos legen :) fått henvisning til tidlig ultralyd og fikk melding allerede Idag om at det blir 15.10. :) 3 uker til, så håper håper jeg er gravid da enda!

er sykt bekymra , og klarer ikke glede meg overhode enda :( har hatt en exu og en kjemisk eller sa tidligere .. vet egentlig ikke hva det var🤷‍♀️

tok en ny test på utvannet urin og den er tydelig sterkere Idag enn igår, så håper det kan være et positivt tegn❤️🤰

 

 

CF9A862E-97DD-4B3C-BA26-215BC4999AC6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forstår følelsen! Jeg har 2 SA bak meg og det blir fryktelig mye bekymringer... godt å ha en ultralyd å se frem til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene går sakte og jeg bekymrer meg konstant . Må si det var lettere å være prøver enn ny - gravid😪 hormonene er i full sving og jeg gråter av alt og ingenting . Har heldigvis hatt fri Idag, men har brukt dagen til å gråte av alt og ingenting gjennom hele dagen. Føler meg fullstendig gal😅

ultralyden ble flyttet til 11.10 . Passet dårlig med jobb den 15., så heldigvis gikk det i boks. Det er jo bare to uker til, men akkurat nå føles to uker uendelig lenge ❤️ Føler ting går galt med alle og venter bare på at det skal skje meg igjen... 😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Febmamma skrev:

Dagene går sakte og jeg bekymrer meg konstant . Må si det var lettere å være prøver enn ny - gravid😪 hormonene er i full sving og jeg gråter av alt og ingenting . Har heldigvis hatt fri Idag, men har brukt dagen til å gråte av alt og ingenting gjennom hele dagen. Føler meg fullstendig gal😅

ultralyden ble flyttet til 11.10 . Passet dårlig med jobb den 15., så heldigvis gikk det i boks. Det er jo bare to uker til, men akkurat nå føles to uker uendelig lenge ❤️ Føler ting går galt med alle og venter bare på at det skal skje meg igjen... 😪

Forstår bekymringene dine ❤ det er tøft å gå rundt å være så redd for å miste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...