Gå til innhold

Febmammas prøvedagbok


Febmamma

Anbefalte innlegg

21 timer siden, Bokdamen skrev:
 

Bestiller du en legetime i morgen? 

Det er bestilt :) har en dobbeltime neste uke 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, Febmamma skrev:
 

Det er bestilt :) har en dobbeltime neste uke 👍

Så godt å høre 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen skal jeg på tidlig ultralyd på fødepoliklinikken. Jeg er lettet over at jeg faktisk gruer meg litt denne gangen og er bekymret over at alt ikke skal være ok med begge to ❤️ Så de negative følelsene er kanskje i ferd med å bli borte? Jeg er jo veldig heldig , tross alt . Og jeg er glad jeg slipper å gå gravid en gang til , for det er ikke noe for meg 😆

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ultralyd overstått og det var to aktive små inni der ❤️❤️ Var på en veldig grundig sjekk i dag , tilsvarende slik man er på oul, og absolutt alt så normalt ut 😄 

nå er jeg endelig lykkelig over dette jeg og ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Febmamma skrev:

Da var ultralyd overstått og det var to aktive små inni der ❤️❤️ Var på en veldig grundig sjekk i dag , tilsvarende slik man er på oul, og absolutt alt så normalt ut 😄 

nå er jeg endelig lykkelig over dette jeg og ❤️

Dette var veldig deilig å lese, gratulerer 💕💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Bokdamen skrev:

Dette var veldig deilig å lese, gratulerer 💕💕

Takk, veldig letta over å endelig føle glede 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre ❤️❤️ Håper du tar med deg den positive følelsen på veien videre ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 uker har plutselig passert :) er 12+4  Idag ❤️ Kvalmen har i grunn ikke blitt noe mindre , men kjenner trøttheten har minket til tross for særdeles lav ferritin. Går fremdeles på zofran for kvlamen , men håper jeg kan slippe det snart :) 

jeg er så heldig at vi har jordmødre på helsestasjonen hvor jeg er i praksis og snart starter i jobb hos. De har fått et lite ultralydaparat så Idag fikk jeg både hørt hjertelyd og sett dem 😍 var to særdeles aktive inni der, så jordmor slet med å finne hjerteslag , så betryggende å få sett at de hadde det fint :) blir så lykkelig av å se de ❤️❤️😍 i allefall gøy når det er mulig å se både vifting og spark ❤️ Så godfølelsen er enda med meg , og jeg kjenner jeg gleder meg skikkelig nå❤️ 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra at godfølelsen er der 😍 de sier det er noe spesielt å være tvillingmamma, og det skal du få oppleve ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

14+6 Idag og formen er god :) trøttere enn vanlig , men klarer meg fint på jobb og med barn for det 😄 har begynt å få vondt i bekkenet da. Ikke i ryggen og symfysen , men i beina lenger nede i tissen? 😆 vet ikke om det er vanlig å ha vondt der jeg? Plager meg ikke veldig enda, så enn så lenge går det fint :) 

neste tirsdag skal jeg på ultralyd igjen . Veldig spent - for da må de vel kunne se kjønn! Har veldig på følelsen av at det er to gutter der inne, jeg 💙💙Mens samboer tror en av hver 💙💖. Er veldig, veldig spent 😄 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...

Kan du ikke skrive en gravidoppdatering (sånn punktvis, sett at en del skriver det både her inne og på blogger)? 😊👏

Fikk dere vite kjønn? 👶🏻👶🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 27.12.2018 den 17.56, Patriotpaula skrev:

Kan du ikke skrive en gravidoppdatering (sånn punktvis, sett at en del skriver det både her inne og på blogger)? 😊👏

Fikk dere vite kjønn? 👶🏻👶🏻

Jeg har vært skikkelig avlogga i det siste 😜 skjønner ikke helt hvordan du mener punktvis gravidoppdatering? sånn uke for uke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UKE 20 (19+4) 

Magen vokser i rakettfart og jeg er nok like stor nå som når jeg fødte i uke 34 sist ! Liker magen veldig godt og trives bedre nå som det ikke er noen tvil om at jeg er gravid, men begynner å bli litt tungt å reise seg/snu seg. 

Ellers er jeg i ganske god form! Trener 2-3 ganger i uken og har begynt i ny jobb. Eksamen om en måned og holder på å selge bolig - så her er det mange baller i lufta :) 

var på ultralyd på nyttårsaften og fikk bekreftet at det var en gutt og en jente inni magen ❤️Jenta har dessverre noe som heter gastroschise (tarmene utenfor magen) og må operere rett etter fødsel. Innebærer også keisersnitt for min del, noe som jeg synes er veldig tungt . Men det viktigste er det beste for barna! 

Kvalmen har vært fraværende  i 4 uker, men Idag våknet jeg kvalm igjen. Satser på det bare er Idag 🤢 kommer nok av at jeg er veldig sliten..

cravingsene gav seg stort sett med kvalmen og jeg spiser i grunn som før igjen. Bortsett fra jeg har veldig lyst på appelsiner 😍 heldigvis ikke det verste 😂 la på meg mye de første 12 ukene , men nå har vekten stått stilt siden det - akkurat som i forrige svangerskap. Sinnsykt kjipt å legge på seg så mye før det synes at man er gravid 🙊 men men, sånn er min kropp laget :) 

helgen skal jeg bruke til å slappe skikkelig av og bare kose meg - før nok en hektisk uke venter :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...