Gå til innhold
Nera

Hvilken rase faller du mest for, eller kommer til å gifte deg med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt i grønt er den kaukasisk rase så jo tyerkere tilhører samme rase som nordmenn.

Carleton_Coon_races_after_Pleistocene.PN

Anonymkode: 2fcef...3a1

Mulig du mener det, men de er fortsatt ikke hvite. Det kartet der sier meg ingenting annet enn at land er farget med forskjellige farger. Hvorfor er ikke Australia og USA i samme farge som Europa? Dette var et tullete kart som ikke kan vise inndelingen av mennesker og hvordan de ser ut i hvert fall. En tredjedel av Afrika er ikke de samme som menneskene på Island, den må du rett og slett lenger ut på landet med!

Anonymkode: 9ce1b...d1e

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klossmajor
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mulig du mener det, men de er fortsatt ikke hvite. Det kartet der sier meg ingenting annet enn at land er farget med forskjellige farger. Hvorfor er ikke Australia og USA i samme farge som Europa? Dette var et tullete kart som ikke kan vise inndelingen av mennesker og hvordan de ser ut i hvert fall. En tredjedel av Afrika er ikke de samme som menneskene på Island, den må du rett og slett lenger ut på landet med!

Anonymkode: 9ce1b...d1e

Kartet er farget etter den opprinnelige befolkningen i områdene. Australia og USA representeres av dets innfødte befolkninger, henholdsvis aboriginere og indianere. Kartet representerer inndelingen til Carlton Coon som nok avviker litt fra de mest vanlige oppfatningene om hvor grensene bør settes. Afrikas horn og områdene rundt Sahel vil vanligvis utelates fra kategorien som her er farget grønt. Ettersom du mener tyrkere ikke er hvite, kan du kanskje redegjøre for hvorfor du mener de ikke er å anse som hvite?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rotemor
På 6.9.2018 den 20.05, Nera skrev:

Vet du det for sikkert, sett det?

nah, så hvorfor gidder du å bable om noe du ikke vet engang🙄

Er du 12?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rotemor
På 6.9.2018 den 20.13, Zoey skrev:

Jeg vil ha det du røyker ❤️

Hehehe :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Horten Market

Det finnes ikke raser, ingenting er unormalt, alle kulturer er like gode, og fornektelse er den høyeste dyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rocka69
4 timer siden, Horten Market skrev:

Det finnes ikke raser, ingenting er unormalt, alle kulturer er like gode, og fornektelse er den høyeste dyd.

Det finnes raser, les mitt tidligere innlegg om RASE og ART. Mennesket er en ART, men pga avstanden i tid og rom, samt klima så har mennesket utviklet seg til ulike RASER tilpasset det klimaet det har bodd i generasjoner. Men vi alle utviklet oss fra afrikanere, men vi har utviklet lysere hudfarge fordi solen er mindre intens lengre nord. 

Så fornektelse om at det ikke finnes raser, er tegn på at utdannelsen er sterkt mangelfull.

Alle kulturer ER like gode eller dårlige.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

jeg er fra Somalia og ønske Norske rase men ikke hora. Fine kvinne bli muslim og min når vi gifte oss.

Anonymkode: bd420...a6b

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her