Gå til innhold

La om tidligere lege til på facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke han leser dette, da vil jeg iallefall røpes. 

Men hvordan ville dere ha tolket det at han sjekket magen (fordi jeg var gravid), med et intenst blikk mens han tok på meg. Husker han så meg dypt inn i øynene lenge den ene gangen, så lenge at jeg måtte se bort. Jeg ble sprutrød i ansiktet. Er deg bare meg som innbiller meg noe? Eller sier "magefølelsen" det riktige? 

Anonymkode: 9ef91...e37

rsz_joey__s_weird_eye_contact_thing_by_trana_blay5.jpg.a5a681ac0cf8262cc6a15b87ce398af4.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, nå må hun slutte med dette fantasi fjaset om han legen...nei, han kommer ikke til å legge hun til. Folk må slutte å legge seg etter leger altså.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ene på Love Island er lege, hun kan jo prøve seg på ham?

Anonymkode: 6518a...c62

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eplejuice123 skrev:

nei, nå må hun slutte med dette fantasi fjaset om han legen...nei, han kommer ikke til å legge hun til. Folk må slutte å legge seg etter leger altså.

Mener du det er så mange av de? Det er helt sikkert noen som har prøvd å legge til sin tidligere lege og fått det godkjent.

Anonymkode: 9ef91...e37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn heelt serisøt. Når helsepersonell møter noen i jobb-sammenheng ser man vedkommende som pasient. Ligger ganske langt inndoktrinert i oss. Og ja, vi er hyggelige, imøtekommende, forståelsesfulle og empatiske. Men det er en del av jobben! De fleste bryr deg oppriktig om pasienten, men ikke på kjæreste-måten. 

Anonymkode: 74bcc...dce

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn heelt serisøt. Når helsepersonell møter noen i jobb-sammenheng ser man vedkommende som pasient. Ligger ganske langt inndoktrinert i oss. Og ja, vi er hyggelige, imøtekommende, forståelsesfulle og empatiske. Men det er en del av jobben! De fleste bryr deg oppriktig om pasienten, men ikke på kjæreste-måten. 

Anonymkode: 74bcc...dce

Det vet jeg, å det er slik de fleste leger opptrer. Når det er sagt, så har han ikke vært legen min på over ett år. Han er ikke fastlege lengre heller. For meg blir han en " en vanlig mann i gata" nå. Selv om han har en veldig viktig og stor jobb idag, så har han ingen tilknytning til meg. Siden han ikke er min fastlege lengre. 

Da er det jo i prinsippet fullt lovlig å innlede et kjærlighetsforhold. Nå snakker jeg ikke om meg og han, men generelt alle. Jeg har hørt noen date din tidligere lege. Men det er regler å forholde seg til der også. 

Ts

Anonymkode: 9ef91...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Det vet jeg, å det er slik de fleste leger opptrer. Når det er sagt, så har han ikke vært legen min på over ett år. Han er ikke fastlege lengre heller. For meg blir han en " en vanlig mann i gata" nå. Selv om han har en veldig viktig og stor jobb idag, så har han ingen tilknytning til meg. Siden han ikke er min fastlege lengre. 

Da er det jo i prinsippet fullt lovlig å innlede et kjærlighetsforhold. Nå snakker jeg ikke om meg og han, men generelt alle. Jeg har hørt noen date din tidligere lege. Men det er regler å forholde seg til der også. 

Ts

Anonymkode: 9ef91...e37

Men han godtok likevel ikke venneforespørselen din, eller hva?

Anonymkode: 83bcd...0c5

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2018 den 13.34, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det var lurt å sende venneforespørsel. Godtar han den ikke, kan du komme deg videre.

Anonymkode: b5911...6cd

Det tviler jeg på....dette har pågått lenge. Da finner hun bare en grunn til at han ikke kan. Og sånn går årene 😏

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han godtok likevel ikke venneforespørselen din, eller hva?

Anonymkode: 83bcd...0c5

Jeg trakk den tilbake før han i det hele tatt rakk å se det. Vi er følgere av samme idrett på Facebook, så jeg ser når han er "innlogget". Jeg kan jo se når han har sett innleggene som blir postet der, om du skjønner. 

Siden jeg trakk den så fort tilbake har han nok ikke merket deg. SKAL eller SKAL IKKE? 😊 Bare han ikke tror jeg er helt rar. Er bare litt merkelig betatt. Dessuten er det ikke verre enn at han blir påminnet på meg heller, om han ikke skulle godkjenne. 

Anonymkode: 9ef91...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trakk den tilbake før han i det hele tatt rakk å se det. Vi er følgere av samme idrett på Facebook, så jeg ser når han er "innlogget". Jeg kan jo se når han har sett innleggene som blir postet der, om du skjønner. 

 

Anonymkode: 9ef91...e37

Joda, har du sendt den så får han den, selv om det bare går 10 sekunder. Den kommer på mail også vet du.

Anonymkode: d3e45...b8f

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Joda, har du sendt den så får han den, selv om det bare går 10 sekunder. Den kommer på mail også vet du.

Anonymkode: d3e45...b8f

Jepp. Det er jo egentlig verre å trekke tilbake en forespørsel, for den som har mottatt den skjønner jo det.

Anonymkode: 83bcd...0c5

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever innimellom at det er sendt forespørsler, men så har Facebook slettet dem pga spam, og da får jeg ikke se hvem det var. Har ikke på varsler på mail.

Anonymkode: d8f22...999

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trakk den tilbake før han i det hele tatt rakk å se det. Vi er følgere av samme idrett på Facebook, så jeg ser når han er "innlogget". Jeg kan jo se når han har sett innleggene som blir postet der, om du skjønner. 

Siden jeg trakk den så fort tilbake har han nok ikke merket deg. SKAL eller SKAL IKKE? 😊 Bare han ikke tror jeg er helt rar. Er bare litt merkelig betatt. Dessuten er det ikke verre enn at han blir påminnet på meg heller, om han ikke skulle godkjenne. 

Anonymkode: 9ef91...e37

Hvilken funksjon på Facebook gir denne mulighet for folk man ikke kjenner? Jeg har slumret all oppdatering på alle grupper. Fordi jeg ikke gidder lese alt fjas. Og venneforespørsel kan det jo hende han har mailvarsel om. Tipper han så den og ignorerte. Jeg har 54 stk ignorerte forespørsler. 

Anonymkode: f68f5...f3c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken funksjon på Facebook gir denne mulighet for folk man ikke kjenner? Jeg har slumret all oppdatering på alle grupper. Fordi jeg ikke gidder lese alt fjas. Og venneforespørsel kan det jo hende han har mailvarsel om. Tipper han så den og ignorerte. Jeg har 54 stk ignorerte forespørsler. 

Anonymkode: f68f5...f3c

Oi, du må være populær 👍🏻

Anonymkode: 0345f...9ed

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2018 den 0.30, AnonymBruker skrev:

Håper ikke han leser dette, da vil jeg iallefall røpes. 

Men hvordan ville dere ha tolket det at han sjekket magen (fordi jeg var gravid), med et intenst blikk mens han tok på meg. Husker han så meg dypt inn i øynene lenge den ene gangen, så lenge at jeg måtte se bort. Jeg ble sprutrød i ansiktet. Er deg bare meg som innbiller meg noe? Eller sier "magefølelsen" det riktige? 

Anonymkode: 9ef91...e37

Jeg vil bare gi den en vennlig påminnelse om at minner endrer seg over tid. Når vi tenker så mye endrer vi sannheten i hodet vårt. Om det var så intenst hadde du nok reagert og tatt det opp med samboeren din.

Anonymkode: 1d563...156

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplever innimellom at det er sendt forespørsler, men så har Facebook slettet dem pga spam, og da får jeg ikke se hvem det var. Har ikke på varsler på mail.

Anonymkode: d8f22...999

Har heller ikke det. Det hender jo at folk dulter borti 《legg til som venn》knappen. Tviler på alle disse kommer på mail. 

Anonymkode: 9ef91...e37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil bare gi den en vennlig påminnelse om at minner endrer seg over tid. Når vi tenker så mye endrer vi sannheten i hodet vårt. Om det var så intenst hadde du nok reagert og tatt det opp med samboeren din.

Anonymkode: 1d563...156

Vi hadde den gang nesten en diskusjon pga dette. Han likte aldri de gangene jeg skulle på legetime hos han. Og han ble sjeldent sjalu ... 

Når jeg hadde fått sønnen vår, så ble han med og ventet på meg ute i gangen. Da jeg var ferdig å gikk ut, så vinket legen meg inn igjen å lurte på om han var samboeren min. Han visste hvem han var, nemlig. Ikke mer enn det. Husker jeg likte at han ble litt nysgjerrig på det;)

Anonymkode: 9ef91...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...