AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #1 Del Skrevet 2. september 2018 Får en en vanlig melding som jeg vanligvis gjør når jeg kjøper fra andre nettbutikker, eller er det email her? Anonymkode: 9ed02...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 2. september 2018 #2 Del Skrevet 2. september 2018 Får vanligvis det jeg bestiller rett i postkassa. Noen ganger har jeg fått hentelapp fra posten. Du kan som oftest gå inn for å spore varen hos aliexpress for å finne ut sånn ca hvor den er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #3 Del Skrevet 2. september 2018 Som regel rett i postkassen om det ikke er store gjenstander, iblant (og det er tilsynelatende ganske tilfeldig når, etter min erfaring) hentelapp i postkassen. Aldri noe som venter på deg på posten uten at du får beskjed, det sørger Posten for uansett. Jeg har ved å legge til sporingsnummeret jeg etter hvert finner i bestillingen på Aliexpress.com i Postens sporings-app fått beskjed der også, men jeg har stort sett ikke giddet det. Det er tross alt sjelden det haster å få beskjed akkurat på dagen hvis jeg først har bestilt noe fra Kina med leveringstid på to-tre-fire uker. Men jeg har aldri opplevd å ikke enten få det rett i postkassen eller få en hentelapp i postkassen. Anonymkode: 22515...077 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #4 Del Skrevet 2. september 2018 De fleste varene er ikke store og veier "ingenting", så kanskje de kommer i postkassa ja. Men siden det er gaver er det nok lurt å spore varen og passe litt på slik at ingen andre her hjemme får tak i dem først. Takk for svar Anonymkode: 9ed02...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå