Gå til innhold

Aliexpress - når får jeg vite om jeg kan hente varene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får en en vanlig melding som jeg vanligvis gjør når jeg kjøper fra andre nettbutikker, eller er det email her?

Anonymkode: 9ed02...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får vanligvis det jeg bestiller rett i postkassa. Noen ganger har jeg fått hentelapp fra posten. 

Du kan som oftest gå inn for å spore varen hos aliexpress for å finne ut sånn ca hvor den er. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel rett i postkassen om det ikke er store gjenstander, iblant (og det er tilsynelatende ganske tilfeldig når, etter min erfaring) hentelapp i postkassen. Aldri noe som venter på deg på posten uten at du får beskjed, det sørger Posten for uansett.

Jeg har ved å legge til sporingsnummeret jeg etter hvert finner i bestillingen på Aliexpress.com i Postens sporings-app fått beskjed der også, men jeg har stort sett ikke giddet det. Det er tross alt sjelden det haster å få beskjed akkurat på dagen hvis jeg først har bestilt noe fra Kina med leveringstid på to-tre-fire uker. Men jeg har aldri opplevd å ikke enten få det rett i postkassen eller få en hentelapp i postkassen.

Anonymkode: 22515...077

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste varene er ikke store og veier "ingenting", så kanskje de kommer i postkassa ja. Men siden det er gaver er det nok lurt å spore varen og passe litt på slik at ingen andre her hjemme får tak i dem først. Takk for svar :)

Anonymkode: 9ed02...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...